Як місто обласного підпорядкування та адміністративний центр району Ізюм відіграє важливу роль в соціально-економічному розвитку регіону. Його територія складає 43,6 кв. км. Через міст, що з’єднує береги Сіверського Дінця, проходить автомагістраль Харків – Довжанський. Саме тут розташований Ізюмський автовокзал.
Далі.
Фото К.Григоренка.
Як місто обласного підпорядкування та адміністративний центр району Ізюм відіграє важливу роль в соціально-економічному розвитку регіону. Його територія складає 43,6 кв. км. Через міст, що з’єднує береги Сіверського Дінця, проходить автомагістраль Харків – Довжанський. Саме тут розташований Ізюмський автовокзал.
- У всій шляховій інфраструктурі краю він є важливим центром координації автобусного руху. Це, так би мовити, своєрідні ворота на Донбас, через які щодня прямують автобуси до міст Донецької та Луганської областей, обслуговуються транзити у напрямку Харкова, Дніпропетровська, Києва, – зазначив під час бесіди керівник куща автостанцій, куди входять Ізюм, Барвінкове та Борова, Микола Дегтярьов.
За його словами, кожні 15-20 хвилин до перону автовокзалу під’їжджають транспортні засоби, що є свідченням важливості об’єкта. У зв’язку з бойовими подіями перевезення пасажирів на Донбас останнім часом взяла на себе Слов’янська фірма «Сєвєр-авто». Автоперевізники ж міста фактично припинили їздити в східно-південному напрямку.
Разом з тим, в Ізюмі щодня фіксується до п’яти рейсів на Донбас. Як зазначив Микола Іванович, тричі на день курсують автобуси з Краматорська. Стосовно інших маршрутів, пов’язаних з Донеччиною та Луганщиною, ситуація неоднозначна. Ряд автобусів, що їдуть через Ізюм, на автовокзалі просто не заїжджають. Деякі перевізники доставляють здебільшого переселенців та пенсіонерів. У зворотному напрямку намагаються їхати порожняком, оскільки не бажають мати клопіт на блокпостах.
Керівник автовокзалу зазначив, що автобусне сполучення, яке здійснюється з Ізюма та Барвінкового, чітко налагоджене. Є маршрути на Куп’янськ та Борову. По вівторках, п’ятницях та неділях проходить через наше місто люкс-експрес на Москву. Для місцевих пасажирів виділяється шість місць, причому, вартість автобусного квитка втричі дешевша залізничного. Як підкреслив М.І.Дегтярьов, дістатися до Києва можна з автовокзалу Харкова. Але квитки до кінцевого пункту продаються в касах нашого міста. Тобто пасажир може виїхати до обласного центру, а там пересісти в автобус до столиці.
Обслуговує колектив Ізюмського автовокзалу і приміські маршрути. Вони прокладені майже до всіх великих населених пунктів Ізюмщини. Хоча, як сказав Микола Іванович, кількість рейсів останнім часом зменшилася. Далися взнаки неякісні дороги та стан рухомого складу. І все ж за тісної взаємодії з перевізниками робиться все, аби догодити пасажирам. Укладена угода з ПП Агавелова. Це таксомотори – «Вояж» і «Быстрое». Для них виділено спеціальний майданчик, за що колектив отримує орендну плату.
Що стосується інших таксі, то тут є проблеми. Біля автовокзалу щораз гуртується чимало «лівих» приватників, які нерідко заважають автобусам заїжджати на перон. «Ми втомилися боротися з «ліваками, – сказав М.І.Дегтярьов. – А належної підтримки як з боку автоінспекції, так і місцевої влади, немає». За словами Миколи Івановича, ситуація погіршилася з напливом переселенців з Донбасу, які приїжджають на власних авто до Ізюмського відділення Ощадбанку, тим самим створюють затори, наїжджають на дорожні знаки.
Взагалі, для колективу автовокзалу і не треба особливої допомоги. Могли б справитися й самі. От якби лише ніхто не заважав здійснювати належні повноваження.
Підготував В.Полєхін.
Ізюмський автовокзал – ворота Донбасу
Facebook Коментарі