Поїзд за маршрутом Яньтай (провінція Шаньдун, КНР) – Київ-Ліски, прибув до пункту призначення в понеділок. Планується, що склади за цим напрямком курсуватимуть раз на тиждень. Раніше вантажі між КНР і Україною відправлялися морським транспортом.
Поїзд складається з 41 40-футового контейнера з обладнанням і товарами народного споживання. Час у дорозі склав 14 днів. Якщо вам необхідна якісна та надійна доставка вантажу з Китаю - звертайтеся в компанію M3Cargo. Оптимальні терміни, вартість, лояльне ставлення до клієнта.
.Це перший поїзд з Китаю на Україну, який прямує через територію Росії. Відкриття прямого маршруту скорочує час у дорозі приблизно в два рази. Зараз в Китай порожні контейнери повертаються по морю через порт Одеса, але в майбутньому планується налагодити доставку вантажів і в зворотному напрямку – з України в КНР. Україна є кінцевою точкою маршруту. Всі вантажоодержувачі-це українські споживачі. Після прибуття до Києва вантажі розподіляються по всій території країни.
З КНР на Україну поїзди прямують через прикордонний перехід Ерлянь-Дзамин-Уде на кордоні Китаю і Монголії, потім перетинають російсько-Монгольський кордон (прикордонний перехід Сухе-Батор-Наушки) і далі слідують через територію Росії до пункту пропуску Суземка – Зерново (експ.). Ширина залізничної колії в Монголії, Росії і на Україні відрізняється від китайської. Перевантаження з колії 1435 мм на 1520 мм відбувається на станції Ерлянь (КНР). Перевага маршруту – це не тільки швидкість доставки, але і ціна.
Ціна на перевезення знаходиться на рівні морського фрахту. На першому етапі планується курсування складів один раз на два тижні.
За словами топ-менеджера компанії Ма Чуньбо, з відновленням виробництва в провінції і з підйомом її економічного розвитку кількість нових маршрутів збільшується від місяця до місяця.
З початку 2020 року по контейнерній лінії «цілу» Шаньдун – Європа вирушило 562 поїзди, що на 41,2% більше, ніж минулого року.
Відзначимо, що на станції Яньтай зручно консолідувати вантажі з усієї провінції Шаньдун, однієї з найбільш промислово розвинених в Китаї, також вона з'єднана з Морським терміналом, через який порожні контейнери повертаються в КНР.