На період встановлення карантину для реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю спрощено процедуру подання документів до центру зайнятості.
Відтепер вам потрібно заповнити лише дві заяви – про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю!
Бланки ви можете завантажити тут: https://kha.dcz.gov.ua/novyna/onovleni-zrazky-zayav-pro-nadannyaponovlennya-statusu-bezrobitnogo-ta
Як і раніше, заяви можна подати в два способи:
-на електронну пошту Ізюмського міськрайонного центру зайнятості: 2033.trud@khcz.gov.ua;
- через скриньку для кореспонденції безпосередньо в центрі зайнятості.
Зверніть увагу!!! Для підтвердження достовірності поданих даних та відомостей протягом 10 днів після завершення карантину до центру зайнятості необхідно буде подати оригінали ваших документів:
паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
трудову книжку (копії всіх сторінок) або цивільно-правовий договір чи інший документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості;
документ про освіту;
військово-обліковий документ для осіб, які звільнилися із строкової військової служби.
Ізюмський міськрайонний центр зайнятості.
До уваги клієнтів служби зайнятості!
Facebook Коментарі