Таким був лейтмотив наради представників квартальних округів лівобережжя, яка відбулася 19 квітня у приміщенні Будинку культури «Сучасник». На зустріч прибули секретар Ізюмської міської ради Костянтин Петров, заступник міського голови Михайло Іщук, директор КП «Благоустрій м. Ізюма» Юрій Бриль, начальник управління соціального захисту населення Надія Петрова та керівник Ізюмського відділення обслуговування громадян № 8 Пенсійного фонду України в Харківській області Інна Журба. Було порушено ряд питань, пов’язаних із організацією виплат гуманітарної допомоги від Міжнародного Товариства Червоного Хреста і МОМ, із порядком отримання субсидій, перспектив роботи котелень, із ремонтом осель, оплатою комунальних послуг, заходами по розмінуванню територій тощо. Як зазначив заступник міського голови Михайло Іщук, чистота і порядок в місті залежить не лише від комунальників КП «Благоустрій м. Ізюма» ( їх у штаті всього тридцять чоловік), а від кожного жителя. І важливу роль тут має відіграти саме низова ланка самоорганізації населення – квартальні комітети.
Говорили учасники зібрання про перспективи діяльності освітніх закладів. За словами секретаря міської ради Костянтина Петрова, школи міста включені до переліку на відновлення. Питання лише в черговості. Ті, що зазнали менших пошкоджень будуть в пріоритеті. Адже з настанням нового навчального року дітей треба буде десь розміщувати. Інші заклади освіти, де руйнування значні, потребуватимуть більших фінансових витрат, а отже ремонтуватимуться пізніше.
Надійшло запитання щодо відсутності централізованого водопостачання на вулиці Курортній (Веприцький хутір). Як повідомив Михайло Іщук, дана проблема поки що не розв’язана, оскільки не проведено розмінування. Екіпажі саперів наразі кинуті на перевірку електромереж.
Бентежила представників квартальних комітетів і безпека кладовищ, і ситуація щодо своєчасного завезення дров, і обслуговування прибудинкових територій. У конструктивному діалозі керівники міста змогли дійти консенсусу у спільному пошуку шляхів вирішення питань.
Микола Калюжний.