Розумні та далекоглядні керівники завжди приділяють увагу рекламі свого підприємства, продукції чи послузі, що воно надає. Адже чим більше людей знатимуть про підприємство чи про його продукцію, послугу, тим більше скористаються нею чи придбають. А отже, економічний стан підприємства таким чином буде постійно поліпшуватись. Воно матиме можливість зростати, розширюватись та поліпшувати свою роботу.
При замовленні обираємо два в одному
Існує безліч способів рекламування власної справи, компанії, офісу, послуги чи продукції. Причому на рекламу зазвичай витрачаються чималі кошти. Але існує ще один спосіб зробити дієву рекламу, при цьому не вкладаючи практично нічого. Таким способом є пакети на замовлення, які виготовляє спеціалізоване підприємство Примапак.
Купуючи партію поліетиленових мішків, клієнт може одночасно замовити нанесення на них абревіатури, малюнку чи напису, що якимось чином:
- представляє підприємство;
- анонсує конкретний захід;
- пропонує послугу із зазначенням контактних даних.
Після цього отримані мішки вже самостійно чи за допомогою інших клієнтів, що їх будуть використовувати, будуть рекламувати бізнес.
Сьогодні за допомогою методів флексографії та шовкографії можливо нанести будь-яку рекламну інформацію, як у кольорі, так і монохромну. Особливо актуальними вони є для нанесення логотипів. При цьому навіть якнайдрібніші літери чи цифри добре читаються. Не є винятком друкування на пакетах різних фото чи малюнків. Все це зробить підприємство більш відомим, а кількість його прихильників та клієнтів неодмінно збільшиться.
Основні технічні характеристики
Попереднє замовлення пакувальної тари вигідно також тому, що при цьому можна заздалегідь узгодити з виконавцем всі нюанси, які хотілось би втілити при виготовленні таких пакетів. Основні нюанси та технічні характеристики, на які слід завжди звертати увагу при замовленні та узгоджувати їх з виконавцем:
- матеріал, з якого слід виготовляти мішки;
- щільність плівки (в мікронах);
- розмір виробів;
- тип пакетів («майка», «петля», «банан» чи «мішок»), а також особливості конструкції (навісні, прорубані чи інші ручки, наявність бічного фальца);
- форма та дизайн.
Узгодження таких питань має велике значення, оскільки яскравий дизайн привертає увагу та мотивує на здійснення покупок. Барвистий пакет, на якому є оригінальний логотип, дає можливість підвищити упізнаваність продукції бренду на ринку, робить ширшою цільову аудиторію та поліпшує рейтинг підприємства. Така реклама буде працювати доти, доки замовник не перестане користуватися тарою.
Головні переваги
Реклама на поліетиленових пакетах є одним із ефективних способів привертання уваги споживачів до продуктів чи послуг. Цей вид реклами має свої переваги:
- Видимість. Поліетиленові пакети використовуються щодня мільйонами людей для перенесення покупок. Реклама на них надає можливість вашому бренду бути видимим в широкому колі аудиторії.
- Низька вартість. Виготовлення пакетів з рекламними зображеннями дешеве порівняно з іншими рекламними каналами.
- Довготривала реклама. Пакети використовуються покупцями не один раз і залишаються у вжитку протягом тривалого часу, збільшуючи видимість вашого бренду.
Деякі особливості замовлення пакетів
Коли відомо завчасно, для яких цілей будуть використовуватися замовлені мішки, обговорюється одразу їхній розмір, форма тощо. Але якщо невідомо, для яких категорій товару чи відходів будуть використовуватися замовлені вироби, краще замовити пакети гуртом та різних розмірів. Це найчастіше буває актуальним для роздрібних магазинів взуття, одягу, продуктових супермаркетів чи магазинів, кіосків з реалізації парфумерно-косметичної продукції, аптек та ринків.