Якось зауважив дружині: «Виходиш з кімнати – вимикай світло». Вона у властивій жінці манері відреагувала: «Не позбавляй мене задоволення бачити світло в кінці коридору».
Ось так: ні багато, ні мало. Для неї душевна рівновага стала більш важливішим аспектом психологічного стану, аніж якийсь там заощаджений кіловат. Для мене ж першочерговим було і лишається одне правило - гроші слід рахувати. Тож, що поєднує ці дві важливі потреби в побуті? Відповідь напросилася сама під час ремонту. Всі, з ким довелося спілкуватися, в унісон відповіли - якісні електроосвітлювальні товари.
Рівень комфортності зростає
За твердженням бувалих ремонтників, обмеження кількості приладів або їх надлишок не дає бажаного результату, якщо не мати виважений, економічно обґрунтований підхід до освітлення. Особливо важливі такі фактори, як підбір лампочок, функціональність і кількість світильників, розмір та висота люстры Brille тощо.
Чарівною паличкою в цьому є мережа магазинів Brille offline, яка розгалужена по всій території України (це 25 магазинів). Саме тут, крім широкого асортименту офісних світильників, люстр, бра, вологозахисних вуличних, садово-паркових ліхтарів, ламп різного призначення, присутнє і таке поняття, як товарний знак якості. Недарма торговельники мають тісні зв’язки із відомим компаніями, зокрема PHILIPS, Nowodvorski, Duracell. Завдяки їм попитом користуються світлодіодні панелі, які досить ефективні й прості в експлуатації: менше споживають електроенергії, забезпечують рівномірне освітлення всього простору, не потрібують сервісного обслуговування.
Є довіра і ресурс
За радянського періоду в кожній крамниці була «Книга скарг і пропозицій» Державні та кооперативні інспектори час від часу заглядали туди, аби мати певну уяву про роботу колективу. В умовах ринкових відносин цей атавізм контролю зник. Найважливішим тепер є довіра споживача. Варто одному якомусь торговельному центру схибити (неякісний товар, тяганина із його заміною), як ставиться під удар репутація всієї мережі.
Потенціал, який є в Brille, свідчить про високий рівень маркетингу і менеджменту всієї торгової мережі. Споживач має можливість знати про широкий спектр найсучасніших зразків електроосвітлювальних приладів через Viber, Facebok, Telegram. Каталог світильників, приміром, в інтернет-магазині Brille завжди наповнений тільки якісними англійськими люстрами, торшерами, настільними лампами тощо.
Для їх отримання не обов’язково кудись їхати, витрачати дорогоцінний час. До послуг – «Нова пошта», onlinе-карта по всій мережі магазинів Brille. Також є бонусна Програма, яка заохочує покупців до придбання найновітніших електроосвітлювальних приладів.
Отже, з мережею Brille offline та інтернет-магазином можна створювати оселю економного простору, де світло стає ознакою довершеності і комфорту.