Закон діалектики щодо переходу кількісних змін в якісні актуальний за будь-яких обставин. А при вживанні міцних напоїв без міри й поготів.
З цим злом суспільство нерідко бореться заборонними методами, але бажаного результату не досягає. Навпаки зменшення продажу спиртного в усі епохи негативно впливало на економічне та соціальне становище. Як приклад, сухий закон 20- 30-х років минулого століття у США. Мафіозні структури використали його для стрімкого збагачення . Або взяти горбачовську антиалкогольну кампанію. Вона завдала чималої шкоди виноградникам Криму, Грузії, Молдови.
Якось в архіві наштовхнувся на квиток члена товариства тверезості. Ця формальна організація діяла на території СРСР в середині 80-х, дбала про безалкогольні комсомольські весілля, дні народження, поминки тощо. В цей час, зважте, горілку продавали з-під поли, наливали в чашки із заварників. Такий камуфляж доходив до абсурду. У гротескному плані це яскраво продемонстрували актори фільму «Хорошо сидим» (1986 р.) Олег Ануфрієв, Роман Ткачук, Спартак Мішулін, Михайло Кокшенов, Борислав Брандуков та інші. Тут, як кажуть, наяву і сміх, і гріх.
Тож важливо усвідомити, що безкультур’я у споживанні спиртного завжди засуджувалося. Й діалектичну єдність кількості та якості слід доповнити й законом подвійного заперечення. Жодне виготовлене власноруч питво (самогонка) не може конкурувати з високотехнологічною якістю відомих фірм, таких як, скажімо, Немирів .
Бренд Немирів з клюквою має історію
Він представлений на п’яти континентах світу і користується попитом . Слід зазначити, що виробництво в Немирові розпочалося ще в XIX столітті. Вже тоді сформувалися основні принцип - високі стандарти якості, дотримання старовинних рецептів, постійне вдосконалення виробництва, пошук нових смаків. Настоянку немиров с клюквой, скажімо, давно смакують жінки. Тож не дивно, що серед покупців відсоток представниць красивої половини людства найбільший.
Немирів входить до трійки світових лідерів
Постачає горілку, в тому числі настоянку Немирів з клюквою, до магазинів безмитної торгівлі (Duty Free). Її бренд займає 40 % експортованих з України горілчаних напоїв. А значить має попит на міжнародних ринках збуту. Продукція Немирів експортується більше ніж у 80 країн світу. І споживач має тверезо оцінювати ситуацію, вибираючи лікеро-горілчану продукцію з огляду на власне здоров’я.
Безперечно, культура споживання оковитою не на досить високому рівні. Але українці мажуть пишатися тим, що мають таке високотехнологічне виробництво, як Немирів. Пляшка горілки фірми нерідко слугує своєрідним презентом при неофіційних зустрічах на міжнародному рівні. Й це не викликає спротиву чи осудження. Навпаки - свідчить про рівень розвитку суспільних відносин.
Тож будьмо обачними, не зловживаймо спиртним. Для ритуалу чи традиційних взаємин представимо якість продукції кампанії Немирів. Ліцензія АГ №152907