Ізюмські дороги: яма на ямі і ямою поганяє
На календарі – липень, а до ремонту доріг в Ізюмі не приступали. Проїхати ділянку від магазину «Посад» до пішохідного мосту треба з неабиякою цирковою майстерністю, інакше колеса можуть залишитися у вибоїнах. Так це вулиця – центральна. А що говорити про околоці міста ?!
Про причини затримки ремонту шляхової інфраструктури - в інтерв’ю з керівником ВАТ «ШРБУ» Н.Б.Гончар.
- Ніно Борисівно, таких зіпсованих доріг ще не було у нас?
- Дійсно. Є такі ділянки, що вже не проїдеш. І одна із причин – недотримання графіку ремонту. В минулі роки асфальтове покриття ми починали лагодити в кінці квітня, продовжували цю роботу напередодні жнив, аби зменшити втрати під час перевезення зерна на хлібоприймальні пункти. Наше підприємство і створювалося якраз для того, щоб дороги своєчасно ремонтували і утримувати.
- Як же ПАТ «ШРБУ виживає в умовах, коли місцевих замовлень немає?
- Вимушені приймати пропозиції поза межами Ізюмщини. Ремонтували дороги в Куп’янську, Красному Лимані, під Харковом. Правда, було чимало незручностей. Техніка швидко зношувалася, перевитрачалися енергоносії . Місцева ж влада при цьому надавала перевагу дорожникам із Черкас та Павлограда. Хоча в Ізюмі є свій потужний потенціал ( асфальтобенний завод, спецтехніка, фахівці).
- Чи не простежувалося з боку міських посадовців лобіювання інтересів чужих фірм?
- Відповісти на це питання не можу. Бо немає достовірної інформації. Користуватися ж чутками не хочу, оскільки подібні дії підпадають під антикорупційне законодавство. Та для нас і це не так вже важливо. Основна проблема в тому, що не завжди замовник перераховує кошти своєчасно. У таких умовах Казначейство йде на взаємозалік: перераховані підприємством податки зараховує як оплату за ремонт доріг.
- Знаючи фінансове становище країни, вплинути на Казначейство досить важко. Та все ж таки, що треба, аби виділені бюджетом кошти надходили до ремонтників?
- Проблема, повторюю, не наша. Цим має займатися місцева влада. Вона повинна подбати про те, аби своєчасно оплачувався виконаний обсяг ремонтних робіт.
- Ніно Борисівно, серед городян ходять розмови, що саме ваш колектив винен у зволіканні з ремонтом доріг.
- Зазначу, що затримка не з нашої вини. Вона пов’язана з невиконанням договірних умов замовником, тобто управлінням житлово-комунального господарства. Для капремонту по вулиці Соборній, приміром, угодою передбачено виділення попередньої оплати для закупівлі енергоносіїв та будматеріалів, яких недостатньо на підприємстві. До того ж, замовник повинен був своєчасно надати проектно-кошторисну документацію. Взяти хоча б виконання робіт на вулицях Чехова, Крем’янецький квартал, 20 років Жовтня, Загальна сума поточного ремонту складає 351449 грн. Після тендера було підписано договір. Все – гаразд. Але приступити до реалізації наміченого так і не змогли, оскільки УЖКГ не підписує додаткову угоду, яка пов’язана зі змінами ДСТУ-НБД.1.1-3:2013 та листом Мінрегіону України від 11 березня цього року щодо правил визначення кошторисної вартості поточного ремонту.
- Стосовно вартості будівельних матеріалів та енергоносіїв. Яка нині ситуація?
- Бітум, дизпаливо, бензин, газ, електроенергія значно подорожчали. Працювати без часткової передоплати практично не можливо.
- І де ж вихід?
- Претензії, повторюю, не до нас. Шляховики скучили за роботою і готові будь-якої миті розпочати ремонт. Тим більше, що потужності підприємства розраховані на виконання обсягу робіт вартістю в 10 млн. грн. В Ізюмі змогли б упоратися з наміченим упродовж місяця. Але ж знову таки - за умови своєчасної оплати.
Вів розмову М.Калюжний.
P.S. На капітальний ремонт доріг в Ізюмі з бюджету розвитку виділено 3 млн. 253, 9 тис. грн. Профінансовано в 2014 році управління ЖКГ - 486,5 тис. грн.за виконані роботи ремонтно-шляхової організації м.Павлоград
Ось написано що цього року вже профінансовано 485,5 тисяч гривень організації м. Павлоград.а деж та ділянка яку вони зробили? Невже ті 15 метрів на Пісках перед містком через Ізюмець? Так там і так ям не було. Тай ціна тії ділянки тисяч 40 . До речі асфальт поклали не якісно, хвилі на покритті. До яких пір ……буде грабувати бюджет міста???
P.S. Профінансовані борги за 2013 рік
вот как только дожди начнутся – так сразу и начнут "ремонт дорог"…
как всегда