Дорогі дороги. А життя?
В Барвінковому місцеві громадські активісти намагаються звернути увагу керівників міста та району на вщент розбиті дороги, збирають дані про тих, хто загинув або отримав пошкодження у результаті аварій внаслідок поганої якості міських доріг...
Далі.
В Барвінковому місцеві громадські активісти намагаються звернути увагу керівників міста та району на вщент розбиті дороги, збирають дані про тих, хто загинув або отримав пошкодження у результаті аварій внаслідок поганої якості міських доріг.
Можливо, це буде супроводжуватися покладенням символічних вінків на тих ділянках, які особливо небезпечні, та тих, де загинули люди. Ця акція повинна показати, насамперед, безсилля міської влади у вирішенні проблемного питання. Очевидці говорять, що таких поганих доріг ніколи не було у Барвінковому .
Як розповідав мер Віктор Магда, на все потрібні кошти, а їх бракує. Звернулися у минулому році за допомогою до Д.М. Добкіна - депутата обласної ради, який балотувався ( і пройшов!) у депутати Верховної Ради. Той допоміг \"вибити\" потрібну суму коштів. Та, як виявилося, ті грошики вилетіли у трубу. Доки велися перемовини, проводилася процедура тендеру, час безнадійно минав. Як і погожі дні. Ніхто в хуртовину смолу чи бітум у ямки не кидатиме. І ось, нарешті, філія \"Райавтодор\" (керівник Ігор Усатов) взялася за справу. Спершу зробили роботу там, де не потрібні були великі кошти. Кілька вулиць таки встигли \"причепурити\". У тому числі за кошти куцого міського бюджету. Та коли дійшло до великих вулиць , таких як Свердлова, Червонозаводська та інші, ентузіазм ремонтників вивітрився вмить. Вони стали вимагати оплати за послуги. Дещо зробили у борг. Але далі-заминка. Коштів не було. Як говорить Віктор Магда, навіть коли якісь суми й приходили, то на рахунок міської ради просто не потрапляли. Потім вони ще прийшли. В акурат перед самим Новим роком, коли відділення Держказначейства вже не проводило ніяких операцій з коштами. Звичайно, що грошики, вибиті з такими потугами,повернулися в обласний та державний бюджети.
Тепер все треба починати спочатку - писати листи в облдержадміністрацію, просити фінансування. Ось і дивується мер: куди ж поділися ті кошти, які прийшли у район на ремонт доріг? Хочуть дізнатися про це і \"свободівці\". Бо кількість аварій, пов\'язаних із дорогами, неухильно росте. Це при тому, що збільшується і кількість бажаючих власників авто, які сідають за кермо напідпитку, стрімко прокотитися нашими вулицями.Схожа ситуація і з каналізаційними люками. Тут інше: цуплять їх прудкі шибайголови, аби здати на метал. І ті місця комунальниками аж ніяк не огороджуються. Часто, коли філія ХОКП \"ДРІТ\" проводить чергову ліквідацію пориву водогону, неполадку усувають, а от зарівняти те місце, яке було розрито, забувають.
Були випадки, коли туди падали люди, і не раз, отримували травми різної тяжкості. Довелося тоді виправдовуватися перед людьми начальнику Барвінківської філії ХОКП \"ДРІТ\" Олегу Гончару: мовляв, а що маємо робити, коли ті люки цуплять досить регулярно? На щастя, за дороги у районі Олег Анатолійович не відповідає. А керівник \"Райавтодору\" Ігор Усатов лише знизує плечима: ми в боргах, нехай роблять передоплату наших послуг, тоді будемо щось робити. А в мерії свої аргументи: раз шляховики виграли тендер, хай роблять ремонт. Як - то їхня справа. А міська рада потім розрахується. Замкнене коло виходить. І доки посадовці ходять по цьому колу, у Барвінковому продовжують травмуватися люди - і водії, і пішоходи. І, схоже, цьому ще довго не буде кінця і краю. Дороги гарні зробити - посадовцям дорого. А людські життя вони у що оцінюють?
Юрій Ситник. Барвінкове.