Будь-який виставковий захід-це скупчення конкуруючих фірм і виробників. У зв'язку з цим виникає необхідність в максимально ефективному способі заявити про себе і донести до споживача інформацію про переваги конкретного продукту або послуги. Це стає можливим тільки за умови, що потенційний клієнт вже зацікавився компанією або її пропозицією. Саме тому якісна і продумана реклама на виставці є невід'ємною частиною всієї експозиції – вона спрямована на залучення уваги і пробудження інтересу публіки. Слід зазначити, що в даній статті під зовнішньою рекламою будуть матися на увазі різні конструкції. Рекламна продукція широкого асортименту і відмінної якості за посиланням - https://www.priority-group.com.ua/.
Зовнішня реклама на виставці: як вибрати правильно?
До зовнішньої реклами в рамках виставкового заходу можна віднести:
- штендери;
- банери;
- стійки з роздавальною інформацією;
- транспарант;
- покажчик;
- промо-стійки;
- інформаційні стенди.
На діаграмі нижче показані в процентному відношенні показники ефективності найпопулярніших видів рекламних конструкцій щодо залучення уваги відвідувачів.
Зовнішня реклама на виставці повинна бути обрана, виходячи і з розташування стенду, популярності бренду і загальної репутації виробника. Діаграма вище лише демонструє, яким видам при можливості варто приділити увагу. Насправді для ефективного просування продукту буде достатньо кількох вдало задіяних об'єктів. Приміром, якщо стенд розташовано далеко від входу і від центрального проходу, можна виділити його з допомогою транспарантів, піднятих вище рівня реклами інших учасників, і при цьому використовувати покажчики, за якими гості могли б відшукати експозицію.
Не менш ефективною може виявитися оригінальна реклама. Під нею розуміється нестандартне привернення уваги до марки продукту. Використання ростових ляльок у вигляді власних маскотов не тільки гарантовано приверне увагу до бренду, але і заздалегідь налаштує потенційних клієнтів на позитивний лад.
Роль рекламної продукції на виставці
Важливу роль відіграє рекламна продукція, яку прийнято дарувати потенційним клієнтам:
- візитка;
- брошура;
- буклет;
- календар;
- канцелярське приладдя з брендом компанії;
- брендований текстиль.
Безумовно, візитки та буклети з інформацією повинні бути завжди у великій кількості незалежно від фінансового стану компанії. Саме з них клієнт отримати всю необхідну основну інформацію.
Різні сувеніри, канцелярія або текстиль в якості подарунків будуть говорити про стабільність і високий статус компанії, так як їх виготовлення обходиться набагато дорожче дрібної поліграфії. Подібна реклама на виставці має довгостроковий ефект: візитка, календар або сувенір будуть постійно нагадувати потенційному клієнту про компанію та її послуги або товари.
Якість виробів має бути високим, так як від нього залежить сприйняття клієнтом фірми. Саме на нього необхідно звернути пильну увагу: подбати про дизайн і презентабельності, звернутися до професійних поліграфістам.