Зранку, 12 грудня, абоненти «Київстар» скаржаться на збій зв'язку. Сайт оператора теж тимчасово недоступний.
О 8 ранку у соцмережах компанії прокоментували ситуацію:
«Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння.» - йдеться у повідомленні.
Аби залишатися на зв’язку, мобільним користувачам потрібно перепідключитися до іншого оператора. Що для цього потрібно:
- Відключити автовибір мережі:
- на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
- на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі
- Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTARчи LIFECELL;
- Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
- Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.
obrii.com.ua