Рішення сесії Ізюмської міської ради
"Про внесеня змін до рішення 84 сесії
5 скликання Ізюмської міської ради
від 26 серпня 2010 року № 4081
"Про затвердження
"Правил благоустрою м. Ізюм"
в новій редакції
ІЗЮМСЬКА МІСЬКА РАДА
____ СЕСІЯ ____ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
від ___________ 2011 року № ______
Про внесення змін до рішення 84 сесії
5 скликання Ізюмської міської ради
від 26 серпня 2010 року № 4081
„Про затвердження „Правил благоустрою м. Ізюм”
в новій редакції”
Розглянувши інформацію заступника Ізюмського міського голови Захарченка Ю.В. щодо змін в діючому законодавстві, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 19.05.209р. №526 "Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" із змінами внесеними Законом України від 15.12.2009р. №1759-VI та від 11.02.2010р. №1869-VI, розділом VI Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Податковим Кодексом України, ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи рішенням 75 сесії 5 скликання Ізюмської міської ради від 29 січня 2010 року № 3550 "Про затвердження порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності в м. Ізюм”,
Ізюмська міська рада вирішила:
1.Внести зміни до рішення 84 сесії 5 скликання Ізюмської міської ради від 26 серпня 2010 року №4081 „Про затвердження „Правил благоустрою м. Ізюм” в новій редакції”, а саме, доповнити „Правила благоустрою м. Ізюм” пунктом 13 „Дозволи на розміщення на території об’єктів благоустрою будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення” (додаток №1 додається), а діючий пункт 13 даного рішення і відповідно його підпункти, читати як пункт та підпункти 14, все інше в тексті даного рішення залишити без змін.
2.Повторне відстеження результативності даного регуляторного акту здійснити через рік з дня прийняття за методикою результативності.
3.Рішення 35 сесії 5 скликання Ізюмської міської ради від 16 травня 2008 року № 2150 „Про внесення змін до „Правил благоустрою м. Ізюма”, вважати таким, що втратило чинність.
4.Відповідальність за виконання даного рішення покласти на заступника Ізюмського міського голови Захарченка Ю.В.
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Ізюмської міської ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, благоустрою і енергозбереження.
Ізюмський міський голова О.Божков
Додаток №1
до рішення _____ сесії Ізюмської міської ради _______ скликання
від _______2011р. №___________
13. ДОЗВОЛИ НА РОЗМІЩЕННЯ
НА ТЕРИТОРІЇ ОБЄКТІВ БЛАГОУСТРОЮ БУДІВЕЛЬ
І СПОРУД СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО,
ПОБУТОВОГО, ТОРГОВЕЛЬНОГО ТА ІНШОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
13.1 Загальні положення
13.1.1. Об’єктами благоустрою є територiї загального користування (вулицi, парки, пляжi тощо), прибудинковi територiї, територiї будiвель та споруд інженерного захисту територiй, територій пiдприємств, установ, органiзацiй та закрiпленi за ними територiї на умовах договору.
Спецiально вiдведеним мiсцем для торгiвлi та надання послуг вважається примiщення або його частина (окремо розташованого, вбудованого чи прибудованого), вiдведена для торгiвлi чи надання послуг, мiсця для торгiвлi та надання послуг поза примiщеннями - на майданчиках і вулицях мiста, у мiсцях вiдпочинку, інше.
13.1.2. Дозвiл–це документ встановленого зразку, який дозволяє розмiщення на територiї об’єктiв благоустрою м. Ізюма будiвель і споруд соцiально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення і визначає режим його роботи. Дозвiл видається на кожний об’єкт благоустрою будівель і споруд соцiально–культурного, побутового, торговельного та іншого призначення на підставі рішення виконавчого комітету ізюмської міської ради.
13.1.3. Дозвiл на розмiщення об’єктiв лоткової торгiвлi та сезонної сфери послуг отримується суб’єктами пiдприємницької дiяльностi щорiчно.
Суб’єкт господарювання має право на оформлення земельних дiлянок пiд об’єкти лоткової торгiвлi та сезонної сфери послуг вiдповiдно до чинного законодавства.
13.1.4. Тимчасова (святкова) торгiвля з лоткiв – лоткова торгiвля, що здійснюється суб’єктами господарювання з нагоди свят або інших мiських культурно-масових заходiв, оформлюється на пiдставi розпорядження Ізюмської міського голови.
13.1.5. Суб’єкти господарювання можуть мати:
-у сферi торговельно-виробничої дiяльностi (ресторанному господарстві): торговий центр (комплекс), магазин (продовольчий, промисловий чи змiшаний), оптова база, магазин-склад, аптеку, аптечний кiоск, аптечний пункт, торговий павiльйон, кiоск, вiддiл (кафетерний), об’єкти лоткової торгiвлi, ресторан, бар, кафе, буфет, їдальню, закусочну, шашличну, кафетерiй, кав’ярню, вареничну, пельменну, АЗС, газозаправну станцiю, лiтнiй майданчик (з лiтнiм майданчиком), пiццерiя.
- у сферi послуг: салон, перукарню, майстерню, зал (комп’ютерний, тренажерний тощо), пункт (надання послуг, прийому замовлень, тощо), клуб, Iнтернет-кафе, туалет (бiотуалет), тир, культурно – розважальний центр, нiчний клуб, бюро, туристичний притулок, комплекс або центр (навчання, лiкувальний, спортивно – оздоровчий, банно–оздоровчий, побутових послуг, тощо), казино, кабiнет, сауну, ломбард, букмекерську контору, вiдеозал, лабораторiю (фото, кiно), станцію технiчного обслуговування, бюро, автостоянку, автомийку, камеру зберiгання, консультацію (юридичну, тощо), ринок, торговий ряд (майданчик), заклад з надання послуг (санаторно-курортних, оздоровчих, лiкувальних, банкiвських, тощо), амбулаторiю, готель, агентство, ательє.
Вибiр типу пiдприємства (об’єкту) торгiвлi та сфери послуг здiйснюється господарюючим суб’єктом самостiйно за погодженням з виконавчим комітетом за умови вiдповiдностi примiщення, в якому буде здiйснюватися дiяльнiсть, вимогам чинного законодавства та наданнi комплекту документiв згiдно з п. 13.3.3 даного розділу.
13.2 Терміни і визначення
Торгова дiяльнiсть - iнiцiативна, самостiйна дiяльнiсть юридичних осiб і фізичних осiб-пiдприємців, дiяльностi по здiйсненню купiвлi іпродажу споживчих товарiв та наданню послуг з метою одержання прибутку.
Роздрiбна торгiвля - сфера пiдприємницької дiяльностi по продажу товарiв або послуг на пiдставi усного або письмового договору купiвлi-продажу безпосередньо кiнцевим споживачам для їх власного некомерцiйного використання.
Визначення “об’єкти торгiвлi” у цьому роздiлi слiд розумiти у такому значеннi:
торговий центр – група торгових об’єктiв та сфери послуг, зосереджених в одному мiсцi та керованих, як єдине цiле, якi за своїми типами, розмiрами і мiсцезнаходженням функціонально вiдповiдають потребам обслуговуваної чи торгової зони.
магазини - стацiонарнi об’єкти роздрiбного продажу товарiв, якi займають окремi примiщення або будiвлi та мають торговельний зал для покупцiв. Магазин може знаходитися в окремих примiщеннях, будiвлях, або займати їх частину та можуть бути:
за товарною спецiалiзацiєю - продовольчi, непродовольчi, змiшанi;
за товарним асортиментом - спецiалiзованi, неспецiалiзованi, унiвермаги, унiверсами, будинки торгiвлi, торговельнi, торговельно-побутовi центри (комплекси);
за формами торгiвлi - звичайного типу, самообслуговування, торгiвлi за зразками, торгiвлi за попереднiм замовленням, дрiбнооптовi (для вiдпуску товарiв дитячим, лiкувальним та іншим закритим закладам за безготiвковим розрахунком), фiрмової торгiвлi та iншi.
Оптова база – основне господарське пiдприємство оптової торгiвлi, що здiйснює оптовi закупiвлi та поставки (продаж) товарiв і надає торговельнi послуги підприємствам і органiзацiям роздрiбної торгiвлi, громадського харчування та іншим суб’єктам пiдприємницької дiяльностi.
клад-магазин – об’єкт, що має функцiональнi площi, до яких входять торговельнi та складськi площi закритих та напiввiдкритих примiщень для зберiгання продажу великогабаритних товарiв (меблi, будiвельнi матерiали тощо), а також промислових та продовольчих товарiв оптом, дрiбним оптом та у роздрiбний продаж.
Павiльйон торговий – об’єкт роздрiбного продажу товарiв, що займає окрему споруду полегшеної конструкцiї та має торговий зал для покупцiв.
Кiоск торговий - об\'єкт дрiбнороздрiбної мережi стацiонарного типу, що займає відокремлене примiщення для органiзацiї продажу товарiв без доступу в нього покупцiв.
Малою архiтектурною формою для здiйснення пiдприємницької дiяльностi (далi – мала архiтектурна форма) є невелика одноповерхова споруда, яка виконується із полегшених конструкцiй і встановлюється тимчасово без улаштування фундаментiв. Малi архiтектурнi форми є пересувними або стацiонарними:
- пересувна мала архiтектурна форма або об’єкт лоткової торгiвлi (торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, спецiальна ємнiсть, торговельний автомат, автопричеп, автомашина та iншi пристрої для сезонної роздрiбної торгiвлi та іншої пiдприємницької діяльності тощо)- споруда, яка не має закритого примiщення для тимчасового перебування людей (далi за текстом– об’єкт лоткової торгiвлi);
- стацiонарна мала архiтектурна форма ( кiоск, павiльйон тощо) – споруда, яка має закрите примiщення для тимчасового перебування людей і по зовнiшньому контуру має площу до 30 квадратних метрiв.
Палатка торгова - об\'єкт дрiбнороздрiбної торгової мережi збiрно-розбiрної конструкцiї, що займає вiдокремлене торгове мiсце, та не має торгового залу для покупцiв.
Лоток (торгове мiсце) – вiдокремлене, спецiально обладнане мiсце поза магазином для здійснення роздрiбного продажу товарiв із додержанням правил торговельного обслуговування населення та порядку розрахункiв із покупцями. Розмiр лотка встановлюється 1.25 м х 2 м ; палатки – 2,5 м х 2 м (для баштанних культур та ялинок розмiр лоткiв встановлюється 3м х 4м).
Аптека - заклад охорони здоров\'я, основним завданням якого є забезпечення населення, закладiв охорони здоров\'я, пiдприємств, установ та органiзацiй лiкарськими засобами шляхом здійснення роздрiбної торгiвлi.
Аптечний кiоск - структурний пiдроздiл аптеки, який створюється на пiдприємствах, установах та органiзацiях для роздрiбної торгiвлi готовими лiкарськими засобами, що вiдпускаються без рецептiв лiкаря.
Аптечний пункт - структурний пiдроздiл аптеки, який створюється у лiкувально-профiлактичних закладах для торгiвлi готовими лiкарськими засобами.
Буфет - заклад ресторанного господарства з обмеженим асортиментом готових страв і напоїв, розмiщений у спецiально обладнаному примiщеннi, де їжу споживають, як правило, стоячи чи продають на винос.
Кафетерiй - заклад ресторанного господарства з асортиментом гарячих та холодних напоїв, бутербродiв, сокiв, булочних, кондитерських виробiв, молока та молочнокислих продуктiв.
Пiдприємство ресторанного господарства - пiдприємство, призначене для виробництва кулінарної продукцiї, кондитерських, булочних, інших виробiв і страв, їхнього продажу і устрої споживання;
- тип пiдприємства ресторанного господарства - вид пiдприємства з характерними рисами асортименту реалiзованої продукцiї, органiзацiї обслуговування споживачiв.
Ресторан – пiдприємство ресторанного господарства з широким асортиментом страв складного приготування, включаючи замовленi і фiрмовi лiкеро-горiлчанi, тютюновi та кондитерськi вироби, з пiдвищеним рiвнем обслуговування у поєднаннi з органiзацiєю вiдпочинку.
Бар - пiдприємство ресторанного господарства з барною стойкою, що реалiзує змiшанi, міцні алкогольнi, слабоалкогольнi та безалкогольнi напої, закуски, десерти, мучнi кондитерськi та булочнi вироби, покупнi товари.
Кафе - пiдприємство ресторанного господарства та вiдпочинку споживачiв із наданням обмеженого у порiвняннi з рестораном асортименту продукцiї. Реалiзує фiрмовi, замовленi страви, вироби та напої.
Їдальнi – загально доступнi або обслуговуючi певний контингент споживачiв пiдприємства громадського харчування, що виробляють та реалiзують страви залежно вiд меню по днях тижня.
Закусочна - пiдприємство ресторанного господарства, з обмеженим асортиментом страв нескладного приготування з певного виду сировини та призначене для швидкого обслуговування споживачiв.
Вiдкритi лiтнi майданчики – стацiонарнi об’єкти з кiлькiстю мiсць для обслуговування 10 осiб і бiльше. Робочi мiсця повиннi бути обладнанi холодильним, торговельно-технологiчним устаткуванням, мати електроенергiю, холодну і гарячу проточну воду, каналiзацiю.
Лiтнi майданчики можуть бути:
-такi, що експлуатуються без вiдводу земельної дiлянки, обслуговування на яких здійснюється через дрiбнороздрiбну мережу;
-стацiонарнi, якi збудованi на вiльних земельних дiлянках з виконанням будiвельних робiт і вiдводом земельної дiлянки;
-такi, що розташованi бiля стацiонарно-капiтальної забудiвлi пiдприємства торгiвлi (магазин, павiльйон, кафетерний вiддiл тощо) чи громадського харчування (кафе, ресторан, кафетерiй, бар тощо), якi експлуатуються за принципом додаткового збiльшення кiлькостi посадкових мiсць.
Букмекерська контора - одна або декiлька букмекерських кас, якi об\'єднанi в єдину систему-мережу, де приймаються ставки на ймовiрнi подiї іорганiзатор гри зобов\'язується виплатити гравцям, що виграли, суму виграшу, розмiр якої залежить вiд внесеної гравцем ставки і зазначеного до початку зазначеної подiї коефiцiєнта, застосованого для обчислення суми виграшу.
Автостоянка - спецiально обладнане мiсце для припаркування автотранспорту, яке визначене на пiдставi мiстобудiвної документацiї органом мiсцевого самоврядування для стоянки автотранспорту, позначене дорожнiми знаками згiдно з Правилами дорожнього руху, має тверде покриття (асфальт, бетон тощо), розмiтку мiсць стоянки автотранспорту, може мати огорожу, в тому числi тимчасову.
Вiдеозал - примiщення, пристосоване для показу фiльмiв на магнiтних або електронних носiях через вiдеопроекцiю, обладнане кiноекраном та стацiонарно встановленою апаратурою, призначеною тільки для демонстрування (публiчного показу) фiльмiв на магнiтних або електронних носiях.
Ринок - створений в установленому порядку на вiдведенiй земельнiй дiлянцi за рiшенням місцевого органу виконавчої влади чи органу мiсцевого самоврядування суб\'єкт господарювання або його вiдокремлений пiдроздiл, функцiональними обов\'язками якого є надання послуг та створення для продавцiв іпокупцiв належних умов у процесi купiвлi-продажу товарiв за цiнами, що складаються залежно вiд попиту і пропозицiї.
Готель - пiдприємство будь-якої органiзацiйно-правової форми та форми власностi, складається з номерiв, надає готельнi послуги, якi не обмежуються щоденним заправлянням лiжок, прибиранням кiмнат та санвузлiв.
Казино - окремi нежитловi примiщення або будiвля, що розташованi за однiєю адресою, у яких можуть проводитися цилiндричнi ігри (у тому числi рулетка), ігри в карти, ігри в костi за участю працiвника лiцензiата як учасника або спостерiгача, а також ігри на гральних автоматах та інші азартнi ігри;
Автозаправна станцiя - комплекс споруд для приймання, зберiгання та вiдпуску нафтопродуктiв для заправлення автотранспорту.
Камера схову - примiщення на територiї ринку, де зберiгаються товарно-матерiальнi цiнностi після закiнчення роботи ринку та у вихiднi днi.
13.3 Порядок підготовки проекту рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради та оформлення Дозволу на розміщення
об’єктів благоустрою будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення в м. Ізюм.
13.3.1 Для отримання Дозволу на розмiщення об’єктiв благоустрою будiвель і споруд соцiально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення, необхiдно подати до відділу з надання адміністративних послуг «Дозвільний центр» виконавчого комітету Ізюмської міської ради заяву встановленого зразку (Додаток №2 додається) та комплект документiв зазначених у п. 13.3.9 та 13.3.10 даного рішення за встановленою процедурою.
13.3.2 Заява та документи подаються суб’єктом господарювання або уповноваженою ним особою, яка діє на підставі нотаріально завіреного доручення, в одному примiрнику.
13.3.3 Заяву та документи, зазначені у п. 13.3.9 та 13.3.10, у суб’єкта господарювання (заявника) приймає за описом державний адміністратор відділу з надання адміністративних послуг «Дозвільний центр» виконавчого комітету Ізюмської міської ради, реєструє та надає копію заявнику.
13.3.4 Розробником проекту рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради щодо надання Дозволу на розміщення об’єктів торгівлі, ресторанного господарства чи сфери послуг, визначено відділ розвитку підприємництва промислово-економічного управління виконавчого комітету Ізюмської міської ради.
13.3.5 Дозвiл на розміщення об’єкта торгівлі, ресторанного господарства чи сфери послуг, оформлюється на підставі прийнятого рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради.
13.3.6 Дозвiл оформлюється відділом розвитку підприємництва промислово-економічного управління виконавчого комітету Ізюмської міської ради та пiдписується заступником Ізюмського мiського голови до повноважень якого належать питання економiки та фiнансiв або вiдповiдальна особа, виконуюча його обов’язки у перiод вiдсутностi.
13.3.7 Дозвіл на розміщення об’єкта торгівлі ресторанного господарства чи сфери послуг, оформлений належним чином, передається до відділу з надання адміністративних послуг «Дозвільний центр» виконавчого комітету Ізюмської міської ради, для подальшої його передачі суб’єкту господарювання (заявникові).
13.3.8 Термiн дiї Дозволу на розміщення відповідного об’єкта встановлюється на пiдставi найкоротшого термiну дiї документа, який надається згiдно з п. 13.3.9 та п. 13.3.10.
Суб’єкт господарювання (заявник) несе вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть iнформацiї зазначеної у заявi та документах, що додаються до неї. Достовiрнiсть iнформацiї, наданої суб’єктом господарювання, може бути перевірена контролюючими та правоохоронними органами в ходi планових або позапланових перевiрок. У разi встановлення за результатами перевiрок факту подання в заявi та документах, що додаються до неї, недостовiрної інформацiї – суб’єкт господарювання несе відповідальність згідно діючого законодавства.
13.3.9 До заяви на розміщення стацiонарних об’єктiв торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг додаються документи:
1) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - пiдприємцiв (оригінал);
2) документи на право користування приміщенням;
- копiя технiчного паспорта,
- копія акта державної приймальної (технічної) комiсiї про прийняття закiнченого будiвництва (реконструкцiї) об’єкта в експлуатацію або сертифікат відповідності закінченого будівництвом об’єкта (окремого пускового комплексу) у разі потреби;
- документ, що посвідчує право власностi нежитлового приміщення;
- копiя договору оренди примiщення, якщо користування об’єкта здійснюється на умовах
оренди ;
- у випадках використання примiщення на умовах суборенди - погодження з власником приміщення, якщо дана умова непередбачена в договорі оренди.
- у випадках зміни товарної спеціалізації об’єкта торгівлі, необхідно надати проектну документацію (перепланування) приміщення нежитлової будівлі, виконану проектною органiзацiєю, що має вiдповiдну лiцензiю.
3) копія правовстановлюючого документу на земельну ділянку (документ, що посвідчує право власності або користування відповідної земельної ділянки) у разі потреби.
13.3.10 До заяви на розміщення об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг в стаціонарних і пересувних малих архітектурних формах додаються документи:
1) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - пiдприємцiв (оригінал);
2) копія заяви-декларації про розміщення малої архітектурної форми;
3) копія особистого строкового сервітуту користування реальної частки території, або інший документ, який доводить право на користування відповідної земельної ділянки.
- копiя договору оренди примiщення, якщо користування об’єкту здійснюється на умовах оренди ;
- у випадках використання примiщення на умовах суборенди - погодження з власником приміщення, якщо дана умова непередбачена у договорі оренди.
При прийнятті позитивного рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради щодо надання Дозволу на розміщення відповідного об’єкта торгівлі, ресторанного господарства чи сфери послуг, суб’єкт господарювання додатково надає:
- копію договору на прибирання та вивіз сміття з суб’єктом господарювання, що надає зазначені послуги ;
- копію довідки з УЖКГ;
- погодження умов розміщення об’єкта з Ізюмською районною СЕС;
- погодження умов розміщення об’єкта з РУ ГУ МНС України в Харківській області.
13.3.11 У разi надання на пiдставi договору оренди чи інших договорiв у тимчасове користування примiщень та обладнання, за умови збереження виду дiяльностi і стану примiщень та обладнання, вiд орендаря або іншого користувача, не вимагається одержання документа дозвiльного характеру на їх використання (експлуатацiю), крiм потенцiйно небезпечних об’єктiв та у разi використання машин, механiзмiв, устаткування пiдвищеної небезпеки. Дана вимога не поширюється на здiйснення ліцензійної господарської дiяльностi, захисту економiчної конкуренцiї, а також на дозвiльну систему, яка поширюється на операцiї зi зброєю, бойовими припасами, вибуховими матерiалами і речовинами, сильнодiючими отруйними речовинами, дозвiльну дiяльнiсть у сферi використання ядерної енергiї.
Додатково до вищезазначених об’єктів надаються:
- для аптечних закладiв - копiя паспорта аптеки, аптечного пункту, або аптечного кiоску;
- для юридичних осiб – копiя статуту (для перевiрки виду дiяльностi);
- на розмiщення пункту обмiну валют установами банкiв – копiя лiцензiї НБУ на здiйснення торгiвлi валютними цiнностями готiвкою;
- для суб\'єктiв пiдприємницької дiяльностi, якi дiють на пiдставi агентських угод з уповноваженими банками - копiя агентської угоди та дозвiл фiлiї НБУ;
- для суб’єктiв пiдприємницької дiяльностi, якi здiйснюють лiцензiйний вид
пiдприємницької дiяльнiсть - копiя лiцензiї на вiдповiдний вид дiяльностi;
- для оздоровчих, санаторно–курортних та лiкувальних закладiв – копiї сертифiкатiв вiдповiдностi на готельнi послуги та послуги харчування, висновок МНС України в Харківській областi;
– для суб’єктiв господарювання або органiзацiй, якi надають туристичнi послуги – копiя ліцензії вiдповiдного органу на даний вид дiяльностi;
- для об’єктiв пiдвищеної небезпеки - копiя Дозволу на виконання роботи пiдвищеної небезпеки територiального управлiння держнаглядохоронпрацi України у Харківській областi.
13.4 Порядок подовження терміну дії Дозволів.
13.4.1 Для подовження терміну дії Дозволу, необхiдно, до закiнчення термiну його дiї подати заяву до відділу з надання адміністративних послуг «Дозвільний центр» виконавчого комітету Ізюмської міської ради за встановленою процедурою. До заяви додаються документи, зазначенi в п.13.3.9 та п. 13.3.10, термiн дiї яких закiнчився, оригiнал Дозволу на розміщення відповідного об’єкта та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - пiдприємцiв (оригінал).
13.4.2 Подовження термiну дiї Дозволу оформлюється на бланку Дозволу та пiдписується заступником Ізюмського мiського голови (затверджений бланк Дозволу додається – Додаток №3).
13.4.3 У випадку закiнчення термiну дії Дозволу на розміщення відповідного об’єкта - даний Дозвiл втрачає силу. Новий Дозвіл надається на загальних умовах встановлених даним рішенням.
13.5 Умови та вимоги для розміщення об’єктів лоткової торгівлі.
Умови розмiщення об’єктiв лоткової торгiвлi:
13.5.1 Лоткова торгiвля є торгiвля з торговельного обладнання, яке не має закритого примiщення для тимчасового перебування людей: низькотемпературний прилавок, лоток, палатка, спецiальна ємнiсть, торговельний автомат, автопричеп, автомашина, інше обладнання для роздрiбної торгiвлi та іншого виду пiдприємницької дiяльностi.
13.5.2 На центральних вулицях мiста лоткова торгiвля може здійснюватись суб’єктами господарювання вiд стацiонарних об’єктів торгiвлi (кафе, магазинiв, торгових павiльйонiв, тощо), які здійснюють господарську діяльність у даних об’єктах, без змiни товарної спецiалiзацiї (в кiлькостi одного лотка) при цьому обладнання лотка має бути розміщено на території прилеглої до фасаду будівлі, в якій розміщений відповідний об’єкт торгівлі.
До центральних вулиць мiста вiдносяться: вул. Соборна, вул. Фрунзе , вул. Гагаріна , вул. Київська, просп. Леніна, вул. Кооперативна.
У разi необхiдностi розміщення лоткової торгівлі у вищезазначених місцях, можлива видача Дозволу на розміщення лоткової торгiвлi на пiдставi клопотання вiддiлу розвитку підпрємництва промислово-економічного управління виконавчого комітету Ізюмської міської ради, відповідно до загальних умов розміщення об’єктів лоткової торгівлі зазначених в даному розділі.
Вимоги до об’єкта лоткової торгiвлi на територiї міста:
- наявнiсть iнформацiї про суб’єкта господарювання (прiзвище, ім’я, по батьковi, контактний телефон, копія свiдоцтва про державну реєстрацiю);
- бейдж з прiзвищем, ім’ям, по батьковi продавця;
- належний естетичний вигляд лотка та вiдповiднiсть встановленим розмiрам;
- урна для смiття.
13.6 Порядок отримання Дозволів
на розміщення об’єктів лоткової торгівлі.
13.6.1 Для отримання Дозволу на розмiщення об’єкта лоткової торгiвлi, суб’єкт господарювання звертається з заявою до відділу з надання адміністративних послуг «Дозвільний центр» виконавчого комітету Ізюмської міської ради та надає документи зазначені в п. 13.3.10 даного рішення.
У випадку позитивного прийняття рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради щодо надання дозволу на розміщення об’єкта лоткової торгiвлi, суб’єкту господарювання необхідно надати наступнi документи:
-копiю договору на прибирання та вивiз смiття з суб’єктом господарської дiяльностi, що надає зазначенi послуги;
-у випадку, якщо торгiвля планується з автопричепу (автомашини, торговельного апарату) - свiдоцтво про реєстрацiю транспортного засобу, паспорт та iнструкцiя по експлуатацiї на автопричiп (автомашину, торговельний апарат).
13.6.2 Дозвiл на розміщення об’єктів лоткової торгiвлі чи сфери послуг, пiд час проведення свят та інших культурно-масових заходiв в м. Ізюм, оформлюється згідно розпорядження Ізюмського міського голови. Для отримання даного Дозволу суб’єкт господарювання звертається до виконавчого комітету Ізюмської міської ради з заявою та надає документи:
-копію свідоцтва про державну реєстрацію;
-копію довідки з Ізюмської ОДПІ щодо сплати податків або копію свідоцтва про сплату єдиного податку.
Після отримання даного Дозволу, суб’єкт господарювання в обов’язковому порядку повинен узгодити умови розміщення об’єкта лоткової торгівлі з Ізюмською районною СЕС. Копію вищевказаного погодження суб’єкт господарювання повинен надати до відділу розвитку підприємництва промислово-економічного управління виконавчого комітету Ізюмської міської ради, після чого суб’єкту господарювання визначається конкретне місце розміщення об’єкта лоткової торгівлі.
13.7 Умови розміщення сезонних об’єктів в сфері послуг
та порядок отримання дозволів.
Умови розмiщення сезонної сфери послуг:
13.7.1 Сезонна сфера послуг не має закритого примiщення для тимчасового перебування людей: пункти прокату надувної гiрки, дитячих атракцiонiв, іграшкових машинок, мотоциклiв, електромобiлiв, велосипедiв, культурно-побутового призначення, мобiльних телефонiв, пункти з надання послуг зважування, комп’ютерних, вiдео-, фотопослуг, батуту, спортивно-оздоровчих, iнформацiйно-аналiтичнi послуги та iншi.
13.7.2 Для отримання Дозволу на розмiщення сезонної сфери послуг, суб’єкт господарювання звертається з заявою до відділу з надання адміністративних послуг «Дозвільний центр» виконавчого комітету Ізюмської міської ради та надає документи зазначені у п. 13.3.10 даного рішення.
У випадку позитивного прийняття рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради щодо надання дозволу на розміщення об’єкта сезонної сфери послуг, суб’єкту господарювання необхідно надати наступнi документи:
- умови розміщення об’єкту з Ізюмською районною СЕС; та з РУ ГУ МНС України в Харківській області;
- копiю договору на прибирання та вивiз смiття з суб’єктом господасрької дiяльностi, що надає зазначенi послуги.
Якщо об’єкт сезонної сфери послуг планується розмiстити на земельній ділянці, що знаходиться у приватній власності, потрібно погодження з власником даної земельної ділянки у виглядi договору оренди земельної ділянки.
У випадку, якщо об’єкт сезонної сфери послуг планується розмiстити на земельній ділянці, що знаходиться в оренді, потрібно погодження з власником даної земельної ділянки у виглядi договору суборенди земельної ділянки.
13.8 Порядок призупинення дії або анулювання дозволу.
13.8.1 Дозвiл може бути призупинений в дiї або анульований при порушеннi суб’єктом господарювання умов, якi встановленi для даного об’єкта. У такому випадку відділом розвитку підприємництва промислово-економічного управління виконавчого комітету Ізюмської міської ради готується проект рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради про призупинення дiї Дозволу на розмiщення об’єкта торгiвлi чи сфери послуг. У рішенні виконавчого комітету Ізюмської міської ради встановлюється термiн, на який призупиняється його дiя.
13.8.2 Матерiали про зазначенi порушення розглядаються постійною комісією Ізюмської міської ради з питань містобудування, архітектури та земельних відносин. Комiсiя розглядає порушення та може прийняти рiшення щодо клопотання перед Ізюмським міським головою про анулювання відповідного Дозволу.
3.8.3 На пiдставi рiшення постійної комісії Ізюмської міської ради з питань містобудування, архітектури та земельних відносин та доручення Ізюмського міського голови, відділом розвитку підприємництва промислово-економічного управління виконавчого комітету Ізюмської міської ради готується проект рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради щодо анулювання відповідного Дозволу.
13.8.4 Рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради про призупинення дiї або анулювання Дозволу, надсилається суб’єкту господарювання, Ізюмському МВ УМВС, Ізюмській ОДПІ, Ізюмській районній СЕС та у разі потреби іншим органiзацiям та установам мiста у встановленому порядку.
13.9 Прикінцеві положення.
13.9.1 У випадку зміни суб\'єкта господарювання, що здійснює торгівлю або надає послуги у відповідному об’єкті та якщо при цьому змінюється товарна спеціалізація, оформлюється новий Дозвіл відповідно до даного рішення.
13.9.2 У подовженні терміну дії Дозволів може бути відмовлено у разі використання приміщення не за призначенням, систематичного порушення законодавства та у випадках, обумовлених нормативними документами.
13.9.3 Дозвіл видається особисто суб’єкту господарювання або довіреній особі, яка діє на підставі нотаріально оформленого доручення.
13.9.4 Доповнення і зміни до даного рішення можуть бути розглянуті на пленарному засіданні сесії Ізюмської міської ради та затверджені її рішенням.
13.9.5 Дозвіл на розміщення об’єкта торгівлі чи сфери послуг, оформлюється в двох екземплярах: для суб’єкта господарювання та виконавчого комітету Ізюмської міської ради.
Забороняється вимагати від заявника, для одержання Дозволу, документи, що не передбачені законодавством України та не зазначені в даному рішенні.
13.9.6 У випадку втрати Дозволу, суб’єкт господарювання звертається до виконавчого комітету Ізюмської міської ради з заявою та копією документів згідно яких було прийнято рішення щодо надання Дозволу, який втрачено. Відділом розвитку підприємництва промислово-економічного управління виконавчого комітету Ізюмської міської ради перевіряються надані документи та у разі, якщо термін дії даного Дозволу не закінчився, суб’єкту господарювання оформлюється Дозвіл з позначкою «дублікат».
13.9.7 Суб’єкт господарювання несе вiдповiдальнiсть за вiдсутнiсть Дозволу згiдно з дiючим законодавством.
13.9.8 У разi вiдсутностi Дозволу, з вини суб’єкта господарювання, вiн зобов’язаний оформити зазначений Дозвiл відповідно до даного рішення.
Ізюмський міський голова О.Божков
Додаток №2
до рішення _____ сесії Ізюмської міської ради ___ скликання від _______2011р. №____
Ізюмському Міському голові
О.Божкову
ЗАЯВА
Відповідно до статті 7 Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності ” прошу видати ______________________________________________
(назва документа дозвільного характеру)
_______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
(об’єкт, на який видається документ дозвільного характеру)
_______________________________________________________________________________
(місцезнаходження (адреса), за яким знаходиться земельна ділянка, споруда, будівля, приміщення, устаткування, обладнання, механізми, виконується окрема операція, господарська діяльність певного виду, робота, послуга)
_______________________________________________________________________________
(зареєстрований вид діяльності згідно з КВЕД)
_______________________________________________________________________________
(у давальному відмінку повне найменування юридичної особи/ім’я, по-батькові та прізвище фізичної особи-підприємця)
_______________________________________________________________________________ (ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ,
_______________________________________________________________________________
ідентифікаційний номер фізичної особи-підприємця, платника податків та інших обов’язкових платежів)
_______________________________________________________________________________
(ім’я, по-батькові та прізвище керівника юридичної особи/фізичної особи-підприємця/уповноваженої особи)
______________________________________________________________________________
(місцезнаходження юридичної особи/місце проживання фізичної особи-підприємця)
_____________________________ _______________________________________
( телефон ) (телефакс)
« _____ » __________________ 2011 р. М.П. ________________________________
(дата) (підпис керівника юридичної особи/
фізичної особи-підприємця, уповноваженої особи)
Документи, що додаються до заяви:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Заповнюється адміністратором
« ____ » ______________________ 2011р. Реєстраційний номер _______
(дата надходження заяви)
____________________________________
(підпис, ініціали та прізвище адміністратора)
Пропозиція на розміщення об’єкту
(торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг)
Ізюмському Міському голові
О. Божкову
Пропоную розмістити об’єкт:
- у сфері торгівельно-виробничої діяльності: лоток, палатка, автопричіп, автомашина;
- у сфері послуг:
пункт:
- з надання послуг _____________________________________________
- з прокату ___________________________________________________
- атракціон ___________________________________________________
- туалет, тир __________________________________________________
Необхідне підкреслити.
______________________________________________________________
Вказати вид діяльності
розташованого за адресою: _______________________________________
_______________________________________________________________
(вулиця, будинок, площа)
Режим роботи: з _______ до _______
перерва: __________________________
вихідний: _________________________
_____________________ ________________________
дата підпис заявника
Додаток №3
до рішення _____ сесії
Ізюмської міської ради ___ скликання
від _______2011р. №_________
ДОЗВІЛ
на розміщення об’єктів торгівлі, ресторанного господарства
та сфери послуг в м. Ізюм
Реєстраційний № _____
Дата видачі дозволу ___.___.______ року.
Наданий
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи-підприємця)
Юридична адреса або місце знаходження
Зареєстрований
Ідентифікаційний код
Свідоцтво
Адреса розміщення об’єкта торгівлі, ресторанного господарства чи сфери послуг
Профіль підприємства/ товарна спеціалізація
Режим роботи
Вихідний день
Особливі умови
Виданий згідно рішення виконавчого комітету Ізюмської міської ради №_____ від __________р.
Заступник Ізюмського міського голови _______________________
Вимоги, які пред’являється до власника “Дозволу”
Власник дозволу повинен розпочати свою діяльність після отримання передбачених діючим законодавством України дозволу санітарно-епідеміологічної служби, дозволу МНС тощо.
Власник “Дозволу” повинен здійснювати свою діяльність згідно
з Законом України “Про захист прав споживачів”;
з діючим законодавством України та нормативними документами, що регламентують торговельну діяльність;
з діючими правилами торговельного обслуговування;
з порядком застосування електронних контрольно-касових апаратів і товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у сфері торгівлі та послуг;
з порядком про видачу “Дозволів” на розміщення об’єкту: з санітарними нормами та правилами; з ветеринарно-санітарними нормами та правилами; з правилами протипожежної безпеки; з правилами охорони праці;
з вимогами стандартів та нормативно-технічної документації, які пред’являються до товарів, продукції.
Відповідальність власника “ДОЗВОЛУ”
та контроль за дотриманням його вимог
Здійснення торговельної, торговельно-виробничої діяльності без “Дозволу” не допускається.
При порушенні вимог, зазначених у розділі “Вимоги”, на підставі актів перевірок, приписів контролюючих органів, “Дозвіл” підлягає вилученню на строк, встановлений органом, який його видав.
У разі повторного або систематичного порушення вищезазначених вимог “Дозвіл” анулюється органом, який його видав.
Забороняється власником “Дозволу” використування об’єктів торгівлі, торговельно-виробничої сфери та послуг іншими фізичними та юридичними особами, проводити реалізацію товарів і продукції без належно оформленого “Дозволу”.
Виданий “Дозвіл” повинен знаходитися на місці розміщення об’єкту в оригіналі.
У разі реорганізації, зміни юридичної адреси, місця прописки, найменування господарюючого суб’єкту дозвіл підлягає перереєстрації по місцю його видачі.
Ознайомлений _____________________________
(ПІБ, підпис)
Аналіз
регуляторного впливу проекту рішення Ізюмської міської ради
“ Про внесення змін до рішення 84 сесії 5 скликання Ізюмської міської ради
від 26 серпня 2010 року № 4081 „Про затвердження „Правил благоустрою м. Ізюм ” в новій редакції ”
1. Визначення проблеми.
В зв’язку з прийняттям 84 сесією Ізюмської міської ради 5 скликання рішення від 26 серпня 2010 року № 4081 «Про затвердження „Правил благоустрою м. Ізюм” в новій редакції», з метою удосконавлення системи надання дозволів на розміщення об’єктів благоустрою в м. Ізюмі, виникла необхідність внести доповнення.
2. Обгрунтування неможливості розв’язання проблеми за допомогою діючих регуляторних актів.
Процедура надання дозволів на розміщення об’єктів благоустрою в м. Ізюмі іншими нормативними документами не врегульована.
3. Очікувані результати прийняття регуляторного акту, очікувані витрати та вигоди.
Даний регуляторний акт регулює порядок отримання суб’єктами господарювання дозволів на розміщення об’єктів благоустрою.
Вигоди Витрати
Органи місцевого
самоврядування Врегулювання процедури видачі документів дозвільного характеру
Відсутні
Суб’єкти господарювання Визначення чіткого порядку отримання дозволів на розміщення об’єктів благоустрою
В межах власних коштів суб’єкта господарювання.
Громада Збереження об’єктів благоустрою міста.
Фінансування заходів з благоустрою міста на добровільних засадах.
4. Цілі державного регулювання.
Визначення суб’єктам господарювання чіткого порядку отримання дозволів на розміщення об’єктів благоустрою
5. Визначення альтернативних способів досягнення цілей.
Альтернативні способи досягнення цілей регулювання відсутні.
6. Механізм і заходи, які забезпечать розв’язання проблеми.
Довести вимоги змін до регуляторного акта «Про затвердження „Правил благоустрою м. Ізюм ” в новій редакції» через засоби масової інформації до підприємців міста.
7. Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акту залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги.
Впровадження та виконання вимог даного регуляторного акту не вимагає від органів місцевого самоврядування додаткових витрат.
8. Обґрунтування строку чинності даного регуляторного акту.
Даний регуляторний акт може бути переглянутий в разі змін у чинному законодавстві.
9. Показники результативності даного регуляторного акту.
1. Кількість виданих дозволів.
2. Кількість відмов у видачі дозволів.
3. Надходження до міського бюджету від сплати єдиного податку.
10. Визначення заходів по відстеженню результативності даного регуляторного акту в разі його прийняття.
Базове відстеження результативності регуляторного акту проведено на
етапі його підготовки.
Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено через рік з дня прийняття за методикою результативності.
Міський голова О.Божков