Під час громадських слухань, що відбулися минулої середи у приміщенні КДК «Спартак», йшлося про тариф на проїзд транспортом на міських маршрутах. Перевізники, звісно, відстоювали свою позицію і пропонували підвищити тариф до 2 грн. 50 коп., ізюмчани ж ( у залі було десь до 100 чоловік) не погоджувалися з цим. Зійшлася, як кажуть, стінка на стінку.
Суттєві аргументи малися і з того, і з іншого боку. Заступник міського голови з питань економіки Ю.В.Захарченко оприлюднив статистичні дані: торік загальний обсяг пасажирських перевезень в Ізюмі (з урахуванням суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) склав 4189,4 тис. пасажирів, пасажирооборот – 30882,0 тис.пас.км.
ОНОВЛЕНО 04.02.2011 (додано відео)
1) Виступ
2) Виступ
3) Виступ
Далі..
Під час громадських слухань, що відбулися минулої середи у приміщенні КДК «Спартак», йшлося про тариф на проїзд транспортом на міських маршрутах. Перевізники, звісно, відстоювали свою позицію і пропонували підвищити тариф до 2 грн. 50 коп., ізюмчани ж ( у залі було десь до 100 чоловік) не погоджувалися з цим. Зійшлася, як кажуть, стінка на стінку.
Суттєві аргументи малися і з того, і з іншого боку. Заступник міського голови з питань економіки Ю.В.Захарченко оприлюднив статистичні дані: торік загальний обсяг пасажирських перевезень в Ізюмі (з урахуванням суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) склав 4189,4 тис. пасажирів, пасажирооборот – 30882,0 тис.пас.км. Порівняно з відповідним періодом 2009 року обсяги перевезень пасажирів зменшилися на 15,8%, а пасажирооборот – на 15,8%. Середня віддаленість перевезення одного пасажира склала 7,4 км. На скорочення пасажиропотоку, можливо, далося взнаки попереднє необ’єктивне підвищення ціни, а можливо… В усякому разі економіка транспортних перевезень зазнала певних збитків. Виступаючи перед учасниками зібрання, керівник колективу ТОВ «Ізюмське АТП» В.С.Слабунов спробував довести необхідність підвищити тариф. За його словами, останнім часом значно зросли ціни на пальне, запчастини, виріс мінімальний заробіток. Дійшли до того, сказав Валерій Сергійович, що вже ні за що заправляти автобуси.
Міська влада, зважаючи на об’єктивні труднощі перевізників, запропонувала підвищити тариф до 2 грн. 25 коп. Однак і такий варіант не задовольнив учасників слухань. Тож рамки дискусії значно розширилися. Люди почали говорити не лише про ціну проїзду, а й про умови перевезень. За їх твердженням, у салонах автобусів відсутня елементарна санітарія, декотрі водії вдаються до грубощів у поводженні з пасажирами, порушують графік руху. Не витримує критики також стан доріг. Особливо це яскраво проявилося зараз. Комунальники як не намагалися вирівняти ситуацію, але і не змогли якісно почистити проїжджу частину. Відтепер в ряді місць вона нагадує льодовий каток. Говорили про так звані нічні рейси, коли з пасажирів беруть більше грошей, про пільговиків тощо.
Свої аргументи проти підвищення тарифу висловили В.С.Кузьмін, О.В.Явдокименко, С.П.Синицький, Т.С.Пивоварова, Д.О.Беспалий, В.П. Щелкунова, Н.П.Петрова та багато інших виступаючих. Було тільки дивно, чому від голів квартальних комітетів цього разу майже не надійшло слушних пропозицій. Вже потім, в кулуарах, подейкували, що є суб’єктивна причина: декотрих із квартальних приватні перевізники просто возять безкоштовно…
Підсумовуючи сказане, міський голова О.А.Божков, не двозначно дав зрозуміти, що міська влада обов’язково врахує зауваження ізюмчан. В резолюції ж записали, що більшість учасників слухань висловилася проти підвищення тарифів на пасажирські перевезення. Остаточне рішення тепер за міською радою.
М.Калюжний.
Что за Ю. В. Запорожченко
Пока не будет контроля за оплатой проезда – порядка не будет!!!
Я уверен, что даже хозяева-перевозчики не знают сколько в день касса на том или ином рейсе
Как можно говорить о повышении (или понижении ) тарифов на каком либо предприятии, если нет баланса. Перевозчики говорят только о затратах.
Перевозчики такие же жители города Изюм, и они тоже должны идти на встречу Изюмчанам.
Поддерживаю!
Сегодня написали Запорожченко, завтра Захарченко – кукловоды!!!!
А вообще то разницы нет – все РЕГИОНЫ
О чём может идти разговор,какое повышение тарифов? Да людям нужно доплачивать за то,что они ещё ездят на этих убитых,грязных и вонючих слабуновских маршрутках-катафалках! Достаточную финансовую поддержку ТОВ "Изюмське АТП" может получить когда его руководители поделятся доходами своих личных междугородних маршрутов с предприятием. И нет проблем. А освободившихся бюджетных средств должно бы больше выделяться СПДФЛ Старикову,Круговой и т.д.,у них и тр. средства в порядке,и график всегда соблюдается, и действующий тариф устраивает.