Відповідно до Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, громадянам України надано право вносити в органи державної влади пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, відстоювати свої права і законні інтереси та відновлення їх у разі порушення. Державні органи та посадові особи зобов\'язані розглянути пропозиції (зауваження) та повідомити громадянина про результати розгляду.
Далі
Відповідно до Конституції України, Закону України „Про звернення громадян”, громадянам України надано право вносити в органи державної влади пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, відстоювати свої права і законні інтереси та відновлення їх у разі порушення. Державні органи та посадові особи зобов\'язані розглянути пропозиції (зауваження) та повідомити громадянина про результати розгляду.
Основними напрямками роботи за зверненнями громадян у Держфінінспекції в Харківській області є повний та всебічний розгляд звернень і своєчасне реагування на порушені у зверненні питання.
З метою отримання інформації в Держфінінспекції в Харківській області функціонує “телефон довіри\" – 705-11-08.
Задзвонивши по “телефону довіри”, Ви отримаєте роз’яснення чинного законодавства в рамках повноважень органів Держфінінспекції України.
Проявивши свою громадянську позицію, Ви маєте можливість повідомити органи Держфінінспекції про факти порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна.
В разі неправомірних дій або бездіяльності, проявленої байдужості з боку службових осіб органів Держфінінспекції України при здійснені своїх повноважень, Ви маєте можливість повідомити про це, скориставшись “телефоном довіри”.
З метою встановлення дійсних партнерських відносин та взаємної довіри, Держфінінспекція в Харківській області роз’яснює, що головним завданням служби є державний фінансовий контроль за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів та майна. Управління буде вдячне Вам за передану інформацію та в рамках своїх повноважень, визначених чинним законодавством, надасть інформаційно-консультативні послуги з питань здійснення державного фінансового контролю , а в разі необхідності - перевірить інформацію в ході проведення планових ревізій.
Крім того, в Ізюмській міжрайонній Держфінінспекції функціонує „телефон довіри” 2-24-02, за яким приймаються повідомлення з аналогічних питань.
Прес-служба Держфінінспекції в Харківській області