Ретро автомобілі, випущені більше 30 років тому, в багатьох країнах називають олдтаймерами. І адже дійсно, дивлячись на них здається, ніби потрапив в інший час. Але час, про який машини можуть багато розповісти було невблаганно до них, місцями по справжньому нещадно: вони старіли і іржавіли, беззвучно і повільно рік за роком відбувалися структурні хімічні зміни в матеріалах з яких виготовлені деталі, а елементи конструкції накопичували мікропошкодження, викликані експлуатацією. Реставрація автомобіля-кропіткий і тривалий процес. На комплектацію оригінальними деталями і відновлення колекційного автомобіля можуть піти роки, але в кожному конкретному випадку є свої нюанси.
Етапи реставрації ретро автомобілів:
- Демонтаж і розбирання ретро автомобіля, каталогізації частин, видалення старої фарби, очищення кузова.
- Виробництво / ремонт частин кузова зі сталі, алюмінію, скло-волокна.
- Реставрація шасі автомобіля.
- Фарбувальні роботи.
- Технічний ремонт всіх вузлів ретро автомобіля.
- Капітальний ремонт двигуна і коробки передач.
- Гальванічні роботи при відновленні ретро машини.
- Реставрація салону ретро автомобіля.
- Роботи по дерев'яних покриттях.
- Виготовлення та ремонт електропроводки.
- Комплектація відсутніми частинами. Виготовлення втрачених елементів.
- Пошиття та відновлення м'якого даху. Ремонт кабріолетної механіки.
- Випробування і доставка.
З якісною реставрацією вашого авто вам допоможуть на сайті -
Етап 1. Демонтаж і розбирання ретро автомобіля, каталогізації частин, видалення старої фарби, очищення кузова.
Будь-яка реставрація автомобілів починається з розбирання салону, кузова, ходової, вузлів і агрегатів. Машину розкручують, що називається до болтика, тільки так можна оцінити ступінь зносу і визначити, які деталі оригінальні, а які змінювалися. Наш головний капітал-книги і технічна документація, в процесі роботи звіряється наявна комплектація з літературою по цій моделі (креслення, каталоги запчастин, інструкції по ремонту і т.д.).
Будь це колекційний Mercedes або радянський представницький ЗІС 110 кожна деталь порівнюється з каталогом запасних частин. Після цього складається перелік оригінальних потребують заміни або втрачених деталей, якими необхідно доукомплектувати машину.
Після демонтажу і повного розбирання автомобіля - ретельне очищення кузова і деталей. Процес очищення кузова і видалення старої фарби, іржі на автомобілі залежить від цілей, збереження металу і важкодоступності місця, і може бути механічним, хімічним або ручним. Також варіюється абразивний матеріал:
Катафорез-це складний хімічний процес, заснований на електролітичної реакції. На практиці цей процес дозволяє закріпити на поверхні металу спеціальну речовину, яка грає роль захисного шару. Такий підхід в підготовці металу дозволяє в кілька разів збільшити його опірність впливу корозії.
Процедура катафорезу складається з декількох етапів:
1. очищення металу від окислювальної плівки
2. знежирення поверхні металу
3. активація металу
4. занурення в ємність для катафорезу
5. ополіскування
6. сушка в термічній камері
Дана технологія використовується у виробництві сучасних автомобілів і забезпечує надійний захист від шкідливого впливу навколишнього середовища на десятиліття.
Етап 2. Виробництво / ремонт частин кузова зі сталі, алюмінію, скло-волокна
Аргонна. зварювання алюмінію-процес копіткий і складний, що пов'язано з хімічними особливостями алюмінію. При спробі провести зварювання алюмінію в звичайній атмосфері на поверхні металу миттєво утворюється оксидна плівка, яка перешкоджає подальшому проведенню робіт. Тому застосування звичайної, електродугового зварювання, при роботах з алюмінієвими деталями неможливо.
Для проведення таких робіт на високому рівні потрібно кілька складових: аргон, якісні витратні матеріали, хороше сучасне обладнання, і, найголовніше, професійні фахівці.
Зварювання чорних металів здійснюється за загальноприйнятими нормативами і технологіями. Використовується Зварювальне обладнання для дугового зварювання покритими електродами, напівавтоматичного зварювання плавиться електродом в середовищі вуглекислого газу і газового зварювання.
При наявності в автомобілі дерев'яного каркаса - відновлення з відповідних порід деревини: для відтворення дерев'яного каркаса кузова ретро автомобілів використовуються бук, ясен, дуб, а для реставрації дерев'яних коліс використовується дерево акації.
Етап 3. Реставрація шасі автомобіля.
Складно недооцінити важливість даного етапу, тому що рама є основою для кріплення кузова і агрегатів машини. Від якості проведення реставраційних робіт безпосередньо залежить подальша безпека в експлуатації відновленого автомобіля. Сучасні Легкові автомобілі в переважній більшості виконані за технологією несучого кузова. Але рамна конструкція широко поширена серед олдтаймерів, що пов'язано з особливостями конструкторських розробок того часу. Кріплення всіх вузлів і агрегатів, таких як двигун, трансмісія, мости і підвіска, відбувається на рамі. Таким чином, формується шасі автомобіля, що представляє собою закінчену конструкцію зі своїми, часто унікальними для моделі, характеристиками.
Дефектівка рами заслуговує на особливу увагу. Зазвичай, після піскоструминної обробки виявляються всі дефекти, в тому числі і не помічені при первинному огляді автомобіля, наприклад, тріщини і мікротріщини, а також деформаційні дефекти: скручують спотворення геометрії, поздовжні і поперечні вигини і т.д. геометричні розміри рами звіряються нами з оригінальними заводськими кресленнями, за якими свого часу і був створений даний конкретний автомобіль.
При проведенні робіт враховуємо і втому металу, що накопичилася за довгі роки експлуатації автомобіля, і збереження оригінальної конструкції, і сучасні норми безпеки. У тих випадках, коли рама автомобіля потребує конструкційної доопрацювання виходячи з сучасних вимог безпеки, ми маскуємо посилення конструкції так, що сліди сучасних робіт не помітні навіть при ретельному огляді без розбирання автомобіля* (необхідно, якщо машина готується для повсякденної експлуатації, тобто кастом )
Після відтворення "скелета" машини, тобто її Рами, приступаємо до реставрації інших вузлів і агрегатів шасі, як то Підвіска, Трансмісія, Мости, вузли рульового управління і двигун. Дані реставраційні заходи через їх специфіки і обширності варто розглядати як окремі етапи.
Етап 4. Фарбувальні роботи.
Для досягнення найкращого результату при реставрації автомобіля виробляємо забарвлення автомобілів з урахуванням сучасних технологій. Добре відреставрований олдтаймер помітний і привабливий для очей, він викликає захоплення, його зовнішніми формами можна милуватися годинами. Зайве буде говорить, яку значну роль в сприйнятті відіграють правильно і якісно проведені Малярні роботи. Тому забарвлення кузова автомобіля-вкрай серйозна робота, для якої потрібне спеціальне обладнання і високий рівень кваліфікації майстрів. Фарбування кузова, проводиться в сучасних фарбувально-сушильних камерах з фільтрацією повітря, що подається і подачею його при підвищеному тиску, що забезпечує якість, близьку до заводського, а правильно підібраний фарбопульт і кут нанесення фарби забезпечує рівномірне нанесення пігменту і лаку, що запобігає появі патьоків і шагреней.
Ретельний контроль якості не тільки під час малярних робіт, але і на попередніх їм етапах, таких як піскоструминне очищення, виведення нерівностей шляхом лудіння кузова, накладення грунту, дозволяють домогтися нам блискучих результатів.
Забарвлення внутрішніх елементів кузова ретро автомобіля. По перше, це видимі деталі корпусу, які не піддаються декорування різними матеріалами (наприклад, шкірою або деревом). В даному випадку до лакофарбового покриття пред'являються високі естетичні вимоги. По друге, значна частина елементів кузова прихована від очей глядача. Лакофарбове покриття даних ділянок запобігає розвитку корозії. Завдяки використанню сучасних антикорозійних складів ми можемо забезпечити антикорозійний захист ретро авто від 10 до 20 років (в залежності від умов експлуатації та зберігання).
Етап 5. Технічний ремонт вузлів ретро автомобіля.
Роботи з гальмівною системою, рульовим управлінням, системою охолодження, амортизаторами, підвіскою, бензобаком.Виконання цього етапу починається відразу, з моменту прийняття автомобіля. За часту ця робота здається непомітною. Але саме з дрібниць складається загальна картина. З 8000 тисяч годин роботи, необхідної для відновлення машини, як мінімум третина витрачається на ці вузли і агрегати.На першому місці стоять роботи з гальмівною системою машини. Перед тим як відновити двигун і зробити обкатку, необхідно бути впевненим у злагодженій роботі гальмівних механізмів.
Якісно проведені ремонтно відновлювальні роботи рульового управління і деталей підвіски ретро машини дадуть можливість повністю відчути задоволення від злагодженої і чіткої роботи антикварного автомобіля, а хорошу маневреність автомобіля і безпеку при водінні буде забезпечена якщо стоїть завдання повсякденної експлуатації на дорогах загального користування.
Важливою складовою реставрації машини є настройка карбюратора. Багато в чому від того наскільки точно проведена ця робота залежать показники, ресурс і чітка робота мотора. Саме чотирикамерний карбюратор в парі з 8 циліндровим двигуном робив культові американські машини по справжньому швидкими.
Сучасні покришки для виїздів на ретро авто, а Оригінальні для виставок.
Етап 6. Капітальний ремонт двигуна і коробки передач.
При необхідності виготовлення нових підшипників, поршнів, кілець, клапанів, сідел і багато чого іншого. Переклад двигуна на сучасне неетиловане паливо. Кожен двигун, що пройшов капітальний ремонт в майстернях компанії, проходить попередню обкатку і перевірку параметрів на спеціальному стенді. При роботі ми використовуємо тільки оригінальні або рекомендовані виробником запасні частини.
Етап 7. Гальванічні роботи при відновленні ретро машини.
Хромування-один з найпотрібніших і найбільш трудомістких процесів гальванотехніки. Практично всі старовинні автомобілі мають безліч хромованнх деталей, які псуються і втрачають зовнішній лиск з плином часу. Щоб нове хромоване покриття служило довго необхідно провести попередню підготовку поверхні деталі: зняти старе покриття, видалити вогнища корозії, закрити корозійні кратери, тріщини, відшліфувати і заполірувати поверхню.
Етап 8. Реставрація салону ретро автомобіля.
Реставрація салону автомобіля включає в себе ремонт і повне оновлення внутрішніх деталей інтер'єру ретро машини: пружин або піни сидінь, бічних панелей, дверей, підлогових покриттів, шкіряних виробів. Роботи в повній відповідності оригіналу або побажанням Замовника.
Етап 9. Роботи по дерев'яних покриттях.
Ремонт або оновлення дерев'яних підлог, балок, кузова, фанерування панелі приладів, а також інших частин в пасажирському салоні. При наявності в автомобілі дерев'яного каркаса ми виробляємо його відновлення з відповідних порід деревини: для відтворення дерев'яного каркаса кузова ретро автомобілів використовуються бук, ясен, дуб, а для реставрації дерев'яних коліс використовується дерево акації.
Етап 10. Виготовлення та відновлення м'якого даху. Ремонт кабріолетної механіки.
При реставрації кабріолетів важливим елементом є кінематика тенту. Перш ніж виконувати пошиття тенту необхідно переконатися в правильній і узгодженій роботі кабріолетної механіки. При наявності перекосів, щілин, зазорів і інших відхилень необхідно спершу внести коригування в технічні елементи. Після відновлення кабріолетних напрямних, циркулів і дуг можна приступати до роботи з пошиття.
Етап 11. Виготовлення та ремонт електропроводки.
Природно при виготовленні джгута електропроводки для ретро автомобіля, що знаходиться в реставрації, ми використовуємо автентичні матеріали і не тільки колір, але і перетин проводів повністю відповідає машині вийшла зі стін заводу 50-80-100 років тому, завдяки цьому автомобіль після реставрації буде готовий витримати найсуворішу експертизу і буде володіти максимальною фінансовою і колекційної цінністю.
Етап 12. Випробування і доставка.
Обкатка автомобіля означає Його випробування по спеціальних дорогах (500 - 1500 км) і усунення всіх виникаючих проблем і неполадок. Закінчується процес очищенням і поліруванням. Готується доповідь з фотографіями про проведені ремонтно-відновлювальні роботи і надається документація для страхування і постановці на облік. Проводиться подальше сервісне обслуговування.
Пам'ятати:
- Реставрація автомобіля коштує завжди більше, ніж ви думаєте.
- Роботи з відновлення машини тривають довше, ніж ви очікуєте.
- Некваліфіковане відновлення ретро автомобіля може звести нанівець всі витрати!
- Відтворення машини виправдано лише тоді, коли ви впевнені, що це мрія всього Вашого життя.