Перед тим, як записатися в стоматологію, необхідно переконатися в професіоналізмі кадрового складу, дізнатися про технології та обладнання, які використовуються в клініці. Допомогою в цих питаннях є відгуки пацієнтів, які вже відвідали лікаря. Зазвичай їх можна зустріти на сторінках в соціальних мережах або ж на просторах інтернету.
Ще один важливий фактор-наявність сайту, який виступає в якості візитки. У його розділах обов'язково наводиться інформація про стоматологів, їх кваліфікації, перелік послуг та їх вартість. Стоматології обов'язково вказують свої ключові переваги, проаналізувавши які, пацієнт зробить свій вибір.
Кваліфікація лікарів стоматологів
Основний аспект, на який має бути звернено вашу увагу - освіта лікаря. Хороша клініка пишається своїми лікарями, тому для вас не повинно скласти труднощів знайти документи, що підтверджують їх кваліфікацію. Зазвичай їх розміщують у відповідному розділі сайту або біля стійки реєстрації пацієнтів. Тому не соромтеся відвідати клініку до візиту до лікаря. Вивчивши документи, ви точно будете знати, в чиї руки довіряєте своє здоров'я.
Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації, участь в семінарах і конференціях, будуть безсумнівним плюсом. Оскільки в будь-якій сфері важливий розвиток і освоєння нових технологій. Стоматологи, які постійно освоюють нові техніки, можуть запропонувати своїм пацієнтам ефективні методики лікування і знеболювання. Важливо врахувати, що вартість надаваних послуг буде тісно взаємопов'язана з досвідом і кваліфікацією лікаря.
Сучасне обладнання в стоматології
Оснащення стоматології також важливо, оскільки навіть в умілих руках старе обладнання буде впливати на якість послуг, що надаються. Спектр послуг сучасних клінік досить широкий, оскільки в одному місці ви зможете:
- вилікувати зуби;
- провести процедури гігієни;
- зробити відбілювання зубів;
- провести імплантацію;
- пройти ортодонтичне лікування;
- зробити хірургічну операцію.
Особливо цінуються ті стоматології, де штатними лікарями є не тільки дорослі, а й дитячі лікарі. В цьому випадку відвідування сімейного стоматолога стане корисним заходом раз на півроку.
Стоматологічна клініка, яка дорожить своїми відвідувачами, завжди розвивається в ногу з часом. Це необхідно для того, що пропонувати пацієнтам Вдосконалені методи лікування і використовувати інноваційні матеріали на практиці.
В даний час клініки мають можливість запропонувати пацієнтам пломби з різних матеріалів. Однією з таких є полімерна пломба, яка відрізняється довговічністю і цілою палітрою відтінків, що підходять під емаль зуба людини.
Людина, яка не працює зі спеціалізованим обладнанням, навряд чи зможе оцінити його. Проте, порядок і чистота в кабінетах і залі очікування повинні бути бездоганними. Відвідування зубного лікаря для більшості людей-стрес, тому для пацієнтів важливо перебувати в комфортних умовах, що нагадують готель або будинок.
Атмосфера в стоматологічній клініці
На створення приємної атмосфери в стоматологічній клініці впливає багато факторів. Адміністратор на стійці реєстрації або по телефону формує першу і часом незмінну думку. При спілкуванні з ним ваші питання повинні легко вирішуватися, його тон повинен бути спокійним і розташовує. Вся інформація в його розпорядженні повинна бути достовірною і повною, в іншому випадку відбудеться невідповідність з дійсністю, через що довіра буде назавжди підірвано і клієнт більше не повернеться.
При першому візиті вас повинні зорієнтувати по всіх подальших дій, які вас чекають до прийому лікаря. Для людини на цій посаді також важлива компетентність, як і для ключового штату – стоматологів.
Для стоматологій, де приймають дитячі лікарі, особливо важлива наявність дитячого куточка. Для цих цілей не потрібно виділяти окремі приміщення. Захопити дитину на час очікування черги малюванням або збиранням пазла за відведеним під це столиком буде безсумнівним плюсом в скарбничку центру.
Світлі відтінки і я чистота теж впливають на формування довіри.
Відповідальні працівники не допустять брудної підлоги, і знаходження пацієнтів навіть в залі очікування без бахіл або змінного взуття. Для клієнтів, які прийшли дещо раніше, персонал готує журнали або ж для цих цілей передбачений телевізор, який дозволяє розслабитися перед хвилюючим прийомом.