За останні півроку на дорогах відбулось 72 394 ДТП. У них загинуло 1 482 людини.
Майже ⅔ усіх ДТП в Україні — це 46 800 випадків — відбулась з двох причин:
-
порушення правил маневрування — 3 037 травмовано, 234 — загинуло
-
перевищення безпечної швидкості — 5 090 травмовано, 729 — загинуло
На радощах від поїздок новими якісними дорогами, водії часто забувають про те, що: а) існують чіткі обмеження швидкості; б) на високій швидкості можливості маневрування зменшуються в рази.
І хоч на дорогах державного значення ця цифра менша (усього відбулося 6813 ДТП, у яких 2777 осіб травмовано і 522 — загинуло) — це все одно важливий сигнал до того, що на нових дорогах потрібно бути максимально обережним.
Серед вже оновлених доріг у 2020 році:
-
125,5 км маршруту Сєвєродонецьк — Станиця Луганська
-
більше 100 км дороги Н-30 Василівка — Бердянськ
-
47,5 км дороги Т–14–16 Львів — Пустомити — Меденичі
Своєрідний антирекорд показує дорога М-03 Київ — Харків — Довжанський, де відремонтовані ділянки дороги викликають недоречну ейфорію у водіїв. Наслідок — на сьогодні вже 44 людини загинуло.
«Всього у верхньому шарі маємо більше 1 250 км – це значить, що ці дороги вже зручні та комфортні для руху, та часом ще не мають розмітки, бар’єрного огородження. Саме тому на щойно відремонтованих ділянках необхідно не пришвидшуватися, а навпаки бути більш уважними» – підкреслив Олександр Кубраков, Голова Укравтодору.
«Масштаби оновлення доріг вимагають безпрецедентних мір з контролю безпеки руху. Обласні служби слідкують за тим, щоб підрядники виконували всі необхідні безпекові заходи на ділянках ремонту. У нових дорожніх проєктах закладаються оптимальні сучасні рішення для захисту учасників дорожнього руху — від дорожньої розмітки та знаків до бар’єрного огородження і транспортних розв’язок. Велике будівництво є безпечним не тільки на словах» — коментує Олег Федоренко, начальник Управління експлуатації доріг.
ukravtodor.gov.ua.