Як повідомила редакцію газети "Обрії Ізюмщини" начальниця Ізюмського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) Світлана Васкевич, прийом громадян у відділі на час карантину обмежено.
З понеділка по суботу з 9.00 до 17.00 безпосередній прийом громадян здійснюється виключно з питань народження, смерті та видачі архівних документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, необхідних для підтвердження при підзахороненні, а також державної реєстрації шлюбу (на підставі заяв, поданих до 13.03.2020). А також вручення заявникам документів про державну реєстрацію актів цивільного стану, що надійшли від компетентних органів іноземних держав; розгляд заяв про отримання повторно свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян; проведення з дотримання вимог законодавства державної реєстрації зміни імені на підставі документів, поданих до карантинних заходів, та вручення заявнику відповідного документа; розгляд з дотримання вимог законодавства поданих до карантинних заходів заяв і документів про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та за результатами вручення заявнику відповідного документу.
У понеділок реєструються винятково випадки смерті.
Прийом громадян в обов’язковому порядку відбувається за наявності індивідуальних засобів захисту – масок/респіраторів.
Людмила Данилова.