До мене, як до депутата, звернулись громадяни з питань незручностей, що виникають під час відвідин управління пенсійного фонду України в Ізюмському районі.
При поданні будь-яких звернень в цій організації ВИМАГАЮТЬ або особистої присутності, або наявності представника з відповідною довіреністю.
Дивна вибагливість, зважаючи, що основні відвідувачі ПФ люди похилого віку, деякі з них мають фізичні вади або обмежені в русі. Я вже не кажу про кошти на довіреність.
Зробив депутатський запит і отримав, за підписом начальника управління, відповідь, в якій зазаначено, що все законно і базується на ЗУ \"Про звернення громадян\".
Але абсолютна більшість звернень до ПФ стосуються питань нарахування, виплати та перерахування пенсій, а тому це, перш за все, відносини між страхувальником і застрахованою особою.
До чого тут звернення громадян ?
В міськвиконкомі, податковій, страхових фондах... таких \"суворостей\" ви не побачите. Я б зрозумів, якщо такі вимоги були при видачі документа, але при зверненні ...
Прикро.
Мабуть, таким чином чиновники з управління розуміють проголошений державою принцип доступності і наближеності до громадянина соціальних послуг.
Як у нас ідуть назустріч людям: один приклад
Facebook Коментарі