Паралельно функціонуватимуть дві системи надання пільг у грошовій формі - готівкова і безготівкова.
Зокрема пільги у безготівковій формі призначатимуться усім пільговикам в автоматичному режимі, за прикладом безготівкового надання субсидій через Ощадбанк. Для цього Ощадбанк вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходитимуть на рахунок для виплати пільг, для кожного пільговика індивідуально. Після того, Ощадбанк здійснюватиме переказ коштів на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між ними та Ощадбанк.
Пільги у готівковій формі призначатимуться усім бажаючим пільговикам на підставі особисто поданих заяв до управління соціального захисту населення до 15 ЖОВТНЯ.
Крім заяви, необхідно надати реквізити соціального рахунка банку.
Виплата пільг у грошовій готівковій формі здійснюється шляхом перерахування структурним підрозділом з питань соціального захисту населення коштів на рахунок пільговика, відкритий в будь-якому банку міста Ізюм, або через виплатні об’єкти АТ “Укрпошта».
Пільговики, яким надається пільга у грошовій формі, зобов’язані сплачувати щомісяця вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги, перерахованої управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг або виплаченої таким пільговикам готівкою.
У разі отримання від управителів, об'єднань, виконавців комунальних послуг інформації про наявність простроченої понад місяць (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати послуг, сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, у пільговиків, які отримують пільгу у готівковій формі, виплата пільги з наступного опалювального (неопалювального) сезону здійснюватиметься у грошовій безготівковій формі.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ пільговиків:
- за достовірність документів, поданих для надання пільг;
- за своєчасне повідомлення структурному підрозділу соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на призначення пільг (зміни адреси місця реєстрації (проживання) пільговика, або зміни складу сім’ї (одруження/розлучення/народження дитини)
НАГОЛОШУЄМО!
Суми пільг, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку пільговика, на вимогу структурного підрозділу соціального захисту населення повертаються пільговиком до державного бюджету.
Інформацію можна отримати за телефоном:(05743) 2-10-03, або за адресою: вул. Соборна, 20, поверх 2, кабінет № 6