Майже кожен житель Ізюма щодня користується послугами громадського пасажирського транспорту. Ми звикли до того, що транспорт працює безперебійно. І якщо наше очікування на автобусній зупинці затягується більше, ніж на 5 хвилин, це викликає обурення. Бо транспорт працює, як часовий механізм. Але і цей механізм останнім часом став все частіше давати збій. А причина цьому одна – відсутність коштів на належну організацію перевезень і утримання рухомого складу. Для того, щоб автобус виїхав на лінію, потрібно його,в першу чергу, заправити пальним, мастилом, забезпечити належний технічний стан, взути його в відповідну гуму, заплатити заробітну плату водієві, а потім ще й сплатити податки.
Далі.
Майже кожен житель Ізюма щодня користується послугами громадського пасажирського транспорту. Ми звикли до того, що транспорт працює безперебійно. І якщо наше очікування на автобусній зупинці затягується більше, ніж на 5 хвилин, це викликає обурення. Бо транспорт працює, як часовий механізм. Але і цей механізм останнім часом став все частіше давати збій. А причина цьому одна – відсутність коштів на належну організацію перевезень і утримання рухомого складу. Для того, щоб автобус виїхав на лінію, потрібно його,в першу чергу, заправити пальним, мастилом, забезпечити належний технічний стан, взути його в відповідну гуму, заплатити заробітну плату водієві, а потім ще й сплатити податки.
І на все це потрібні кошти. Місто наше невелике, кількість платних пасажирів обмежена. Кожен другий має право на пільговий проїзд. Ось уже рік як діє тариф в 2,5 гривні. За цей рік тричі піднімалася вартість стисненого природного газу з 4,40 грн . до 6,55 грн., що становить 49 %. Різко подорожчали запасні частини та гума (більш ніж на 30 %), регулярно підвищується мінімальна заробітна плата. Сьогодні діючий тариф не покриває витрати, тому що собівартість перевезень 1 пасажира зросла до 3 грн. 20 коп. перевізники терплять збитки і не мають змоги не те, що оновлювати рухомий склад, а навіть нормально підготувати наявний.
Підливають «олії у вогонь» і приватні нелегальні таксисти, так звані «бомбили». Їх на автобусні маршрути виїздить щоденно до 100 одиниць. Підбираючи пасажирів на автобусних зупинках, використовуючи тариф 2 грн. 50 коп., вони поступово знищують автобусні перевезення в місті.
А для того, щоб не було збоїв в роботі громадського пасажирського транспорту, нам, перевізникам Ізюма, вкрай потрібен підвищити тариф. Ми звернулися в міськвиконком з проханням встановити граничний розмір тарифу по місту 3 грн. Звертаємося до жителів м. Ізюма, наших потенційних пасажирів, поставитисьдо цього з розумінням та підтримати нас. Іншого виходу , ніж підвищення тарифу до собівартості перевезень, у нас немає. Економити вже немає на чому, та й не можна економити на безпеці перевезень.
Л. Круглова, голова Асоціації перевізників Ізюмщини.
"Ми звикли до того, що транспорт працює безперебійно. І якщо наше очікування на автобусній зупинці затягується більше, ніж на 5 хвилин, це викликає обурення" Какая чушь! Попробуйте уехать с Ж.Д. вокзала с утра в течении часа!
Вот когда наши многоуважаемые пассажироперевозчики начнут выдавать талоны на проезд, тогда можно будет увидеть сколько они реально зарабатывают за перевозу пассажиров.
На ЖД вокзале скорее всего лоббируют свои интересы таксисты. А последнее замечаие Торнадо конструтивно. Руководители компании- перевозчика хотят решить свои убытки или скорее прибыли за счет пассажиров.
Скорее всего существует сетка по которой водитель должен сдавать шефу определенную сумму в день.
Так чего они плачутся о зарплате шофера если
левые он берет себе в карман? И податкы с этого никто не платит.
Ну и компенсации из бюджета побольше бы.
Хитрованы о которых говорят "хохол родился – еврей заплакал"