Рік тому редакція вже порушувала проблему нелегальних таксистів, котрі не тільки ухиляються від сплати податків, а й заважають працювати зареєстрованим перевізникам, яких сьогодні нараховується в місті 33.
ДАЛІ.
Рік тому редакція вже порушувала проблему нелегальних таксистів, котрі не тільки ухиляються від сплати податків, а й заважають працювати зареєстрованим перевізникам, яких сьогодні нараховується в місті 33.
Ситуацію,здавалося б, вже можна було поліпшити. Та, як свідчать факти, \"підсніжників\" не поменшало. Більше того, великогабаритні автобуси між-міського сполучення нині не в змозі безперешкодно заїхати на територію автовокзалу. Легковики різних марок тепер шикуються у два ряди, не зважаючи на те, що адміністрація автовокзалу має офіційний договір лише з фірмою \"Престиж\"- з тим перевізником, який щомісяця справно відраховує кошти за користування стоянкою.
Якщо відверто, зараз і по вул. Соборній рейсові автобуси мають проблеми заїзду на зупинки. Таксисти раз - у - раз порушують правила дорожнього руху. Про це директор Ізюмського АТП В.С.Слабунов неодноразово говорив і в засобах масової інформації, і на сесіях міської ради.
Проводилися навіть спільні рейди працівників міськвиконкому, ДАІ та податкової служби. Працювала Транспортна автоінспекція. Та, видно, завжди спрацьовувала циганська пошта. Порушники були невловимі. Складалося враження, що про рейди нелегалам повідомляли самі перевіряльники.
У місті досі немає визначених місць для стоянки таксі. Законодавство ж передбачає, що місцева влада повинна забезпечити це. Торік , скажімо, працювало близько 200 нелегальних таксистів. Не менше їх і зараз. Що свідчить: до міського бюджету через ставку єдиного податку (а це -20 відсотків) не надходить щомісяця майже 40 тис. грн. Тут хотілося б, аби кожен городянин розумів: їдучи нелегальним таксі, він обкрадає міський бюджет, сприяє подальшому підвищенню тарифів на проїзд громадським транспортом. Якщо так буде й далі, то завтра, мабуть, будемо ходити пішки.
Взагалі, зростання кількості незареєстрованих таксі - це результат легковажності контролюючих органів. І транспортна інспекція і податкова мало використовують важелі впливу на таких \"заробітчан\". Тож для упорядкування їзди таксистів редакція пропонує запровадити своєрідну емблему: в легкових автомобілях за нею можна буде дізнатися, що це офіційний перевізник, а не \"підсніжник\".
Слід сказати, що на сесії міської ради, яка згодом відбудеться, депутати розподілять кошти для перевезення пасажирів пільгових категорій, визначать соціальні рейси.
Іншими словами, з 1 лютого влада й Асоціація перевізників мають упорядкувати правила перевезення пасажирів у нашому місті. Хоча без залучення громадськості швидко вирішити проблему нелегальних перевезень не вдасться.
К.Григоренко.
Малюнок Є.Сіпкова.