Ефективне використання і друк рекламної поліграфії в маркетингу-вірний шлях до успіху. Якісно надрукований каталог, буклет або блокнот виділить вашу компанію на тлі конкурентів і презентує вашу компанію.
Рекламна поліграфія буквально стає візитною карткою компанії на виставці, конференції, офісі, точках продажу або за їх межами. Це позитивно впливає на імідж бренду і сприйняття пропонованих товарів або послуг.
Навіщо сьогодні взагалі потрібен друк рекламної поліграфії?
"Диференціюйся або вмирай", - писали Джек Траут і Стів Ривкін в однойменній книзі з маркетингу, що стала бестселером. Саме так. Щоб комунікувати з клієнтами і виділитися з конкурентів сьогодні маркетологи використовують велику кількість інструментів. Але багато хто з них відверто не дешеві і не дають очікуваний ефект за витрачені гроші. Ваш особистий дизайнер та менеджер з реклами, завдання якого полягає у тому, щоб знайти кардинально інший підхід до представлення Вашої фірми на ринку та полегшити Вашу роботу у сфері реклами це - https://brandme.in.ua/.
Тому, навіть не дивлячись на масову «діджиталізацію» маркетингових інструментів комунікацій ми продовжуємо звертатися до друку еврофлаеров, листівок, каталогів, буклетів, блокнотів та іншої поліграфії. Але, як і в будь-якій справі, щоб «бути на коні», необхідна оригінальність і творчий підхід.
Виставка або конференція
Основні сучасні способи друку, які отримали широке поширення – цифровий друк (актуальна на малих тиражах з оперативними термінами виробництва) і офсетний друк (класика в поліграфії, дозволяє максимально передати чіткість, кольору та насиченість зображень).
Каталог
Ефективність друку в маркетингу
Роль поліграфії в супроводі рекламних кампаній займає одну з провідних позицій. Згідно досліджень, інформація, розміщена на друкованих рекламних носіях, добре сприймається споживачем незалежно від галузі та виду діяльності компанії.
Переваги друку в маркетингу:
- інформація добре сприймається цільовою аудиторією;
- широке охоплення;
- низька вартість використання (в порівнянні з тим же радіо або телебаченням);
- високий відсоток залученості користувачів (наприклад, календарі потенційні клієнти нормально сприймуть і залишать у себе на робочому столі);
- обсяги зазначеної інформації;
- розміщена інформація присвячена тільки вашій компанії, товарам або послугам, без згадки конкурентів.
Приклади рекламної поліграфії
Маркетологи, менеджери відділів продажів і власники компаній високо оцінюють внесок друку рекламної поліграфії в просуванні бізнесу.
Але, як і у випадку з іншими маркетинговими інструментами, є прості правила, які допоможуть використовувати більш ефективно.
80% планування і 20% реалізації. Важливо скласти план і дотримуватися його.
позначити цілі і завдання (просування компанії, послуг і товарів, збільшення продажів і тд)
приділяйте увагу дизайну поліграфії, робіть його продають і не допускайте технічних та інших помилок;
вибирайте місця поширення виходячи з інтересів вашої цільової аудиторії, бюджету і поставлених завдань;
якщо є необхідність в промоутері-приділіть увагу представнику компанії, який буде контактувати з клієнтами і презентувати ваш бізнес.
Відстежуйте ефективність розміщуючи контакти, посилання на сайт компанії, QR-коди та інші варіанти.