Державна служба зайнятості, підтримуючи сучасні тенденції з розвитку електронного урядування, активно впроваджує електронні сервіси з використанням інтернет-технологій.
Метою впровадження електронних сервісів у діяльність державної служби зайнятості є надання якісних послуг населенню та роботодавцям.
«Електронний кабінет роботодавця» - це сервіс, з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування центру зайнятості та на підвищення взаємодії зі службою зайнятості. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а також, з мобільного телефону.
У «Електронному кабінеті» роботодавець має можливість подання звітів за формою №3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», в онлайн – режимі до державної служби зайнятості. Також передбачена можливість переглядати звіти за формою 4-ПН, 1-ПА.
Для реєстрації в «Електронному кабінеті роботодавця» необхідно звернутись до Ізюмського міськрайонного центру зайнятості за адресою: м.Ізюм, вул. Соборна,56 кім.24, або за тел. 2-15-26, 2-86-47.
Прес-служба ІМРЦЗ.
Створення електронного сервісу з використанням інтернет-технологій «Електронний кабінет роботодавця»
Facebook Коментарі