Цього року виповнюється 130 років з моменту заснування косметичної компанії Avon Products. На сьогодні вона є однією з найпопулярніших і успішних у світі. Займаючись прямими продажами товарів власного виробництва, зуміла досягти величезних висот. Це стало можливим завдяки злагодженій роботі всього персоналу, товарній різноманітності, постійному виробничому зростанню, впровадженню нових ідей і технологій. Косметика Avon має попит у жителів Америки, Європи, Близького Сходу та Африки.
Хто ж стояв біля витоків? У 1886 році тридцятирічний американець Девід Мак-Коннелл заснував власний бізнес з виробництва парфумів. Ідея зайнятися саме такою справою з'явилася у молодого комівояжера в процесі реалізації друкованої продукції. Продаючи книги, Девід з часом придумав спосіб підвищити обсяг продажів. Він робив невеликі презенти своїм покупцям у вигляді парфумів, які замовляв у місцевого аптекаря. А коли зрозумів, що леді більше цікавляться його сувенірами, ніж основним товаром, вирішив спробувати себе в парфумерної галузі.
У Сафферні невелика за розміром кімнатка стала першою лабораторією "Каліфорнійської парфумерної компанії - саме це є першою назвою компанії Avon". Засновник з перших днів робив ставку на розробку організацією власної продукції. І сьогодні в цьому місті, але вже у величезному приміщенні, втілюються в життя розробки косметичної компанії, яку для наших жінок представляє Avon Україна. Щорічна кількість нових формул сягає двох тисяч.
У перший асортимент увійшло всього п'ять ароматів: геліотроп; фіалка; гіацинт; біла троянда і конвалія.
А продажем протягом півроку займалася єдина жінка, вдова з Вінчестера місіс Албі. місіс АлбиКоторой Мак-Коннелл згодом присвоїв почесний титул «матері» власної компанії. Тому що саме їй належить ідея прямих продажів.
Поступово до переліку виробленої продукції увійшли інші косметичні засоби: шампуні; бальзами; помади; зубні порошки; мило; комплекси по догляду за тілом. Випускають каталоги з переліком товарів, а в 1905 році з'явилися перші рекламні оголошення зі згадкою назви компанії в друкованих ЗМІ.
1914 рік – в місті Монреалі відкривається перший міжнародний офіс. А з 1915 р. в Канаді стартувало виробництво продукції, орієнтованої на місцевого споживача.
Паралельно в США на виставці Panama-Pacific парфумерна компанія Мак Коннелла отримала перше місце за якість і пакування виробленої продукції - це була перша нагорода.
Обсяг продажів в 1920 році склав 1 млн дол. США.
Здійснюючи на той час свою діяльність тільки в Америці, але передбачаючи подальше її розширення по всьому світу, засновник прийняв рішення про зміну назви компанії. Яке тепер вже здавалося йому занадто локальним, прив'язаним до місцевості. Офіційне перейменування на Avon Products відбулося в 1939 році. Бувши шанувальником великого Шекспіра, Девід Мак-Коннелл взяв за основу назву міста, в якому народився драматург. Stratford-upon-Avon повна назва населеного пункту у Великобританії. Avon по-кельтськи означає «річка».
Пройшовши через тривалу економічну кризу, компанія змогла не тільки вистояти, а й зуміла продовжити свій розвиток. В кінці 40-х років в Avon було 2,5 тисячі співробітників.
У 1954 році – перша телевізійна рекламна кампанія. Вийшов відомий багатьом ролик зі слоганом «Ding Dong! Avon calling».
Рік 1959 – відкриття представництва у Великобританії. Швидко оцінивши високу якість косметики і доступну ціну, Європа «відкрила свої обійми» для Avon. До кінця 60-х років компанія здійснює свою діяльність у Франції, Німеччині, Іспанії та Італії.
У сучасному світі Avon займає провідні позиції за обсягом продажів. Штат співробітників тільки в Європі становить понад 1800 осіб, а в асортименті – 1500 виробів. В рекламних каталогах і роликах задіяні світові знаменитості.
А попит на товари продовжує зростати з кожним днем. Клієнтами Avon є жінки і чоловіки різного віку і соціального статусу, що наочно демонструє незмінну популярність і гідну якість косметики.