Зовнішня реклама-це дієвий спосіб поширення інформації про компанію. Найпопулярнішими видами зовнішньої реклами є щити, двосторонні таблички, лайтбокси, дахові установки, штендери, білборди, банери та інше.
Багато компаній що починають віддають свою перевагу саме цьому способу реклами через його доступну вартість і величезних можливостей сучасного широкоформатного друку .
Основні особливості маркетингового інструменту
При створенні зовнішньої реклами величезне значення відіграє візуальне сприйняття потенційною аудиторією. Саме тому необхідно враховувати ряд характеристик. Гарні вивіски зовнішня реклама на сайті - g2-extreme.com.
А саме:
Потрібно правильно вибрати тип і габарити зовнішньої реклами, яка буде добре поєднуватися з навколишнім середовищем.
Розробка креативного ексклюзивного дизайну, що підкреслює всі переваги товару.
Розробка лаконічного тексту.
Контрастна колірна гамма і зрозумілий шрифт, що дозволяє сприймати інформацію навіть під час руху на транспорті або ж з великої відстані.
Грамотне розташування елементів.
Зовнішня реклама була і залишається одним з найефективніших способів швидко розповісти необхідну компанії інформацію і підвищити впізнаваність бренду. Безперечною перевагою такої реклами є те, що вона дає можливість охопити навіть ту аудиторію, яка не проявляє інтересу до засобів масової інформації, так як конструкція встановлюється на загальний огляд.
Основні переваги зовнішньої реклами
Маркетинговий інструмент буде ефективно працювати, якщо домогтися максимально гармонійного поєднання графіки і текстової інформації. Саме тому потрібно робити акцент на контрастні кольори, зрозумілий і великий шрифт і залишати лише необхідну для клієнта інформацію, уникаючи смислових перевантажень.
Можна виділити наступні переваги використання зовнішньої реклами:
Багаторазовість сприйняття, яке в кінцевому рахунку буде підвищувати шанси того, що споживач стане клієнтом конкретної компанії.
Зовнішня реклама ненав'язлива і сприймається на підсвідомому рівні.
Реклама здатна проінформувати про нову продукцію, акції та спеціальні пропозиції.
Доступна вартість розміщення зовнішніх блоків.
Охоплення величезної аудиторії.
Неможливість відключити рекламу.
У разі поєднання декількох типів конструкцій зовнішньої реклами вдасться домогтися максимального ефекту.