Таксі-це можливість дістатися в пункт призначення швидко і з комфортом. Однак іноді різні фактори псують враження від поїздки, тому потрібно звертатися в служби таксі, які здатні задовольнити клієнта. Виникає актуальне питання: як відрізнити хорошу компанію від поганої? Ця стаття містить рекомендації, які допоможуть зробити правильний вибір.
Цінова політика
Багато людей вважають, що якість сервісу безпосередньо залежить від ціни. Однак на практиці це не так: вартість далеко не завжди впливає на відповідальність у наданні послуг. Дуже часто за високими цінами ховаються безвідповідальні водії, некомпетентні оператори і несправні автомобілі. Буває і навпаки. Так, наприклад, тут дуже низькі ціни, але сервіс на вищому рівні. Саме тому не варто покладатися виключно на цінову політику компанії.
Відкликання
Найкраще вибирати службу таксі за відгуками. Якщо знайомі рідко беруть машини, то варто пошукати відгуки в Інтернеті — в даний час їх дуже багато. Однак не варто забувати про те, що деякі коментарі можуть бути фальшивими (як позитивні, так і негативні).
Сайт служби таксі
Кожна серйозна компанія має свій веб-сайт в Інтернеті. Більш того, він повинен бути приємно оформленим, а вся інформація зобов'язана перебувати на видному місці. Незручний і застарілий ресурс говорить про те, що служба таксі не надто піклується про свій імідж. Також варто приділити увагу наявності мобільного додатку, яке всі розвинені компанії створюють для зручності клієнтів.
Знижки та бонусні системи
Розвинені служби таксі активно проводять програми лояльності клієнтів. Вони регулярно роблять акції (наприклад, під час свят), а також пропонують хороші знижки постійним клієнтам.
Етикет
Ні для кого не секрет, що в нерозвинених організаціях часто можна зіткнутися з хамством і байдужістю. Якщо оператор спілкується не дуже доброзичливо, то варто задуматися про рівень розвитку служби таксі. Ввічливість і компетентність, навпаки, вказує на хороший сервіс.
Компетентність
Як вже говорилося вище, необхідно звертати увагу на компетентність оператора. Справа в тому, що це побічно вказує на внутрішню організацію робочого процесу. Якщо консультант не знає про координати найближчих машин, то як він може гарантувати прибуття в потрібний час? Бажано переконатися в тому, що оператору відомі ці дані.