Навіщо потрібні етикетки для одягу: лікнеп для підприємців-початківців
Етикетка для одягу давно стала знайомою деталлю, без якої неможливо уявити собі ту чи іншу річ. Цей невеликий шматочок картону чи тканини здається таким звичним, що багато хто замислюється – а для чого взагалі потрібна етикетка, чи не краще обійтися без неї?
Навіщо потрібні етикетки для одягу: лікнеп для підприємців-початківців
Етикетка для одягу давно стала знайомою деталлю, без якої неможливо уявити собі ту чи іншу річ. Цей невеликий шматочок картону чи тканини здається таким звичним, що багато хто замислюється – а для чого взагалі потрібна етикетка, чи не краще обійтися без неї?
Спочатку трохи історії. Сьогодні етикетки знаходять на прайс юа, замовляють у поліграфічній майстерні або малюють самостійно. Однак так було далеко не завжди. Ще двісті років тому всю інформацію про товар покупець одержував безпосередньо з вуст кравця, пошившего одяг. І тільки з початком масового випуску одягу з\'явилася потреба якось маркувати той чи інший виріб. Тоді і придумали перші етикетки. Надрукувати бірки у Київі можна за посиланням - https://clickprint.com.ua/birki.html
Для чого потрібні етикетки
Сьогодні невеликі бирки присутні на всіх, без винятку, товари та, незважаючи на малий розмір, виконують кілька дуже важливих функцій:
Інформують покупця про склад тканини, а також про спосіб догляду за виробом.
Повідомляють про назву бренду випустив той чи інший елемент одягу. До речі, наявність гучного імені виробника на етикетці підтверджує статусність речі і гарантує високу якість товару.
Підтверджують новизну речі. Побачивши неушкоджену бирку, покупець може бути абсолютно упевнений в тому, що одяг ніхто не одягав і не носив.
Рекламує виробника, повідомляючи назва, адреса і контактні дані постачальника.
Привертає увагу клієнта, виділяючи товар серед схожої продукції.
Дозволяє маркувати виріб, надавши йому індивідуальність. Для цього найчастіше використовуються етикетки для дитячого одягу, на яких можна вписати ПІБ та адресу малюка.
Говорить про якість пошиття виробу. Про добротності речі можна судити з того, наскільки акуратно і міцно пристрочена етикетка.
Це основні, проте далеко не всі призначення звичайної бирки. Досить сказати, що, згідно з маркетинговими дослідженнями, саме зміст і зовнішній вигляд етикетки багато в чому визначають рішення покупця придбати ту чи іншу річ.
Якою повинна бути етикетка
Для того щоб служити додатковою рекламою, етикетка повинна відповідати наступним вимогам:
- Висока міцність, що дозволяє гідно переносити прання, сушіння, прасування.
- Наявність важливої для покупця інформації.
- Впізнаваний оригінальний дизайн.
- Здатність не викликати роздратування при зіткненні з людською шкірою.
- Яскрава і стійка поліграфія, не стирається з часом.
- Коректне прикріплення етикеток до виробу. В залежності від того, наскільки довго повинна триматися бирка на товар, її міцно пришивають до тканини або ж, навпаки, прикріплюють таким чином, щоб, відірвавши, не зіпсувати річ.
Різновиди етикеток
Найбільш поширеними вважаються тканинні етикетки, інформація на які наноситься за допомогою водостійкої поліграфії.
Ще один різновид таких етикеток – етикетки з жаккарда, текст на яких формується з допомогою вплітання ниток контрастного кольору.
Самоклеючі етикетки стали дуже популярні останнім часом. Вони добре триматися на будь різновиду тканини, легко знімаються у разі потреби і дозволяють розмістити всю необхідну інформацію.
Ось вже довгий час етикетка – частина нашого з вами життя, що несе рекламну та інформаційну навантаження. Можливо, через кілька десятків років технології зроблять крок далеко, замінивши звичайні картонні або тканинні бирки голографічними аналогами. Але призначення етикетки завжди залишиться незмінним: розповісти всю необхідну інформацію про товар і постаратися запам\'ятатися покупцеві.