В даний час ринок послуг переповнений різного роду пропозиціями. Для того, щоб знайти свою нішу – необхідно проробити ідею і скласти грамотний бізнес-план, як надалі автоматизувати свою роботу. Ринок послуг вантажоперевезень досить насичений пропозиціями від різних компаній, які пропонують оптимальні умови для транспортування вантажів. Серед цих підприємств є як великі «перевізники», так і більш дрібні компанії.
В даний час ринок послуг переповнений різного роду пропозиціями. Для того, щоб знайти свою нішу – необхідно проробити ідею і скласти грамотний бізнес-план, як надалі автоматизувати свою роботу. Ринок послуг вантажоперевезень досить насичений пропозиціями від різних компаній, які пропонують оптимальні умови для транспортування вантажів. Серед цих підприємств є як великі «перевізники», так і більш дрібні компанії.
Що б вийти з тіні конкурентів пропонуйте якісну послугу і сервіс, для цього вам потрібно автоматизувати свій бізнес шляхом внедерения спеціальної програми для вантажоперевезень. Вам не тільки це полегшить роботу, але і швидше зрозумієте як влаштовані бізнес - процеси грузопереозок.
Як стати одним з гравців ринку? Про це наша оглядова стаття, в якій постараємося максимально доступно розповісти про особливості організації подібного бізнесу.
Як і з чого почати бізнес вантажоперевезень?
Для початку зазначимо, не варто розслаблятися і думати, що все гранично ясно – автоперевезення як бізнес, трудомісткий і енерговитратний процес. Варто визначитися з назвою компанії – воно повинно бути гармонійним і лаконічно вказувати на сферу вашої діяльності. Вам необхідно зрозуміти, що ви можете запропонувати клієнту у своїй особі гідну альтернативу вже наявних «перевізників». А це означає, що відтепер головними особливостями вашої компанії будуть – доброчесність, якісне надання послуг і максимальна турбота про клієнта. І тоді замовники не змусять себе довго чекати.
Є і тонкі юридичні формальності. Для того, щоб почати бізнес вантажоперевезень, не потрібно особливих зусиль. Будь-хто може придбати вантажний автомобіль, зареєструвати себе в якості приватного підприємця і розпочати свою справу. Але ви повинні знати, що законодавчо на момент перевезення речей, вони на якийсь час знаходяться у власності «перевізника», і він несе за них відповідальність.
Починайте свій бізнес з реєстрації підприємства – форму власності ви вибираєте на свій розсуд, але в КВЭДах повинні бути вказані і транспортні послуги. Після ваша увага має бути зосереджена на формування колективу. І на початковому етапі розумніше буде наймати на разову роботу людей. Техніку на перший час краще буде орендувати чи взяти в кредит/лізинг.
У вас в штаті повинен бути юрист, який зможе грамотно скласти договір, прописати всі тонкощі і нюанси. Тим більше що ринок послуг регулюється не тільки загальноприйняті правилами, але і законодавчо. Не бійтеся брати на себе цю відповідальність. При транспортуванні речей не забудьте про таких ключових моментах, як автомобілі різної вантажопідйомності, тара та упаковка для безпечного перевезення вантажу. Якщо доведеться перевозити досить дорогі речі, наприклад, антикваріат, необхідно прописати в договорі певний відсоток, оскільки, нагадуємо, відповідальність, в тому числі і матеріальна, за вантаж, лежить саме на вас. Працюйте з стовідсотковою передоплатою і безготівково.
Якщо при перевезенні постраждає вантаж, те вже постфактум можна скласти акт для того, щоб можна було оцінити суму збитків. Але при цьому головне, що ви зобов\'язання виконали і переїзд відбувся.
Місце розташування офісу далеко не завжди відіграє ключову роль. Можна побудувати бізнес таким чином, що клієнт не буде приїжджати до вас, а навпаки, ви до нього.
Для того, щоб клієнти могли дізнатися про вашу компанію більше, створіть власний сайт із зазначенням переліку послуг; тарифної сітки; марок і тоннажності вантажних автомобілів; даних про компанії і контактної інформації.
Підіб\'ємо підсумок, як організувати вантажоперевезення і що для цього необхідно:
- зареєструвати підприємство;
- орендувати/купити офісну будівлю або окремий офіс;
- штат співробітників (юрист, водії та вантажники можуть бути універсальними працівниками, диспетчер на телефон, бухгалтер);
- вантажні автомобілі (для початку хоча б два);
- Якщо немає можливості купити автомобіль, Ви можете стати посередником між замовником і перевізником, для цього вивчите основні бізнес-процеси вантажоперевезень;
- рахунок у банку на випадок оплати за безготівковим розрахунком;
- тара і упаковка;
- юридично грамотно складені документи (договір, акт виконаних робіт, акт відшкодування збитків;
- свій веб-ресурс (по можливості);
- взяти на озброєння і використовувати програмне забезпечення для управління підприємством у сфері вантажоперевезень.
Вдалого бізнесу!