Реклама - основний інструмент просування товарів і послуг, в сучасному світі. Але, не кожне рекламне оголошення або банер, можна назвати дієвим.
Реклама - основний інструмент просування товарів і послуг, в сучасному світі. Але, не кожне рекламне оголошення або банер, можна назвати дієвим. Приклад компанії, яка надає послуги оффлайн реклами на пакеті з логотипом – http://packotek.com.ua/ru/printing_on_bags.php
Ефективна реклама повинна:
- бути поміченою;
- бути зрозумілою кожним;
- закликати до дії;
- показувати результати;
Наступні поради, які допоможуть вам досягти успіху за всіма пунктами.
Загальні поради
Створіть відмітний і впізнавані стиль два вашої реклами. Дотримуйтеся цього стилю у всіх наступних форматах рекламних оголошень.
Ніяких помилок у тексті! Завдяки їм, складається враження не надійної компанії.
Прописуйте інформацію, яка важлива вашим покупцям у першу чергу: години роботи, контактний номер, ваш сайт або адресу. Проаналізуйте, чим найбільше цікавляться ваші клієнти, перед покупкою.
Використовуйте загальнодоступну мову, який легко сприймається.
Переконайтеся, що всі ціни на товари та послуги, збігаються з реальністю.
Не нехтуйте оригінальним оформленням оголошень.
Зробіть вигідну пропозицію, яке відразу зацікавить потенційного клієнта.
Газети, журнали і каталоги
Використайте заголовок з потужною формулюванням, щоб привернути увагу.
Зверніть увагу на якість друкованої реклами. Висока якість друку – складова хорошого першого враження про вашу компанію.
Не намагайтеся розповісти, відразу всю історію бренду. Лаконічний і інформативний текст – запорука успіху.
Тематичні видання – кращий таргетинг. Розміщуйте оголошення, що не тільки в новинних виданнях, але й у спеціалізованих, які мають загальну тематику з вашою продукцією.
Телебачення
Зробіть рекламу по телебаченню простий. Не треба вміщувати відразу кілька ідей в тридцяти секундах. Придумайте одну, але зрозумілу кожному телеглядачеві, ідею.
Не намагайтеся втиснути кожен продукт на екран. Прагніть до запам\'ятовується рекламі.
Використовуйте тільки початківців або професійних акторів. Ніякої самодіяльності.
Замість дорогої повноцінної реклами на ТБ, не забувайте про біжучі рядки. Такий варіант реклами, теж не залишиться не поміченим.
Радіо
Реклама по радіо, і по телебаченню, повинна зберігати одну ідею. Намагайтеся максимально розкрити її.
Повторюйте основну інформацію про вашу компанію. Вигідні ціни в цифрах, назва компанії або переваги саме вашого товару.
На слух, інформація важче сприймається, тому повторення – це можливість запам\'ятатися слухачеві.
Online
Рекламні оголошення оффлайн і онлайн, істотно відрізняються. Реклама онлайн, повинна бути більш яскравою і виділятися серед тисячі інших. Скористайтеся оригінальні заголовки, яскраві картинки, пограйте з шрифтами.
Використовуйте мову вашої цільової аудиторії, щоб утримати інтерес, саме на вашому оголошенні.
Візьміть на замітку такі інструменти інтернет-реклами, як таргетинг, ретаргетінг, контекстна реклама, e-mail розсилки та інші.
Зверніть увагу на тематичні сайти і форуми. І дайте «ударну дозу» реклами саме за ним.
На закінчення, хотілося б нагадати, що будь-який вид реклами потребує аналізу ефективності. Опитування та спеціальні програми, допоможуть вам у цьому.