Ні для кого не секрет, що на себе працювати завжди приємніше і вигідніше. Тим більше, якщо той, що Ви робите, приносить моральне задоволення.
Приблизно так думав один молодий чоловік (назвемо його, наприклад, Степан) по дорозі з роботи додому. Після інтернатури він приїхав працювати в районну лікарню (ЦРЛ) невеликого містечка. За кілька років придбав авторитет і повагу серед пацієнтів - здавалося б, що ще людині треба?
Ні для кого не секрет, що на себе працювати завжди приємніше і вигідніше. Тим більше, якщо той, що Ви робите, приносить моральне задоволення.
Приблизно так думав один молодий чоловік (назвемо його, наприклад, Степан) по дорозі з роботи додому. Після інтернатури він приїхав працювати в районну лікарню (ЦРЛ) невеликого містечка. За кілька років придбав авторитет і повагу серед пацієнтів - здавалося б, що ще людині треба?
Але в Степана живе максималіст! Саме ця якість, що підштовхує до постійного розвитку, і розбудило в Степана бажання надавати населенню медичну допомогу кращої якості. І справа не в медичних працівниках, які і так викладаються на всі сто. Устаткування в ЦРЛ вже зовсім зносилися, а нове купити нема за що. Ось і доводиться відправляти пацієнтів в обласну лікарню.
Бажання відкрити медичний центр жило в Степані вже близько півроку. Але як це зробити, він навіть не уявляв.
Звичайно, організація власного медичного бізнесу - справа клопітка. Ось ми і вирішили допомогти нашому новому знайомому пройти цей шлях з мінімальними витратами!
Тим, хто задумався про відкриття приватного медичного центру, варто вирішити для себе декілька ключових питань. По-перше, важливо визначити для себе основну мету створення клініки, оскільки різні цілі вимагають різних шляхів їх досягнення. Неможливо уявити собі медичний центр без якісного медичного обладнання тут.
Наприклад, якщо в основу проекту створення медичного центру закладається наукова діяльність (і вона є основоположним напрямом), то, швидше за все, слід створювати клініку, послуги якої будуть доступні широким масам. Більш того, можливо, в такому випадку варто подумати про створення мережі невеликих за масштабом установ, а не одного великого центру.
Якщо Вашою метою є створення унікального медичного закладу, діяльність якого спрямована на надання допомоги в найскладніших медичних станах або проведення унікальних по складності операцій, то в даному випадку, зрозуміло, логічніше розмістити такий медичний центр в епіцентрі подій, тобто в регіоні (місті, районі), найбільш наближеному до клінікам (лікарнях), які можуть направляти до Вас пацієнтів, або організувати службу доставки пацієнтів з інших регіонів. Більше того, Вам слід приділити особливу увагу розробці ефективної системи відбору та мотивації персоналу для Вашого медичного центру, якщо, звичайно, Ви не вирішили відкрити клініку, в якій основним медичним персоналом будуть роботи.
Якщо Ви не є представником медичного співтовариства, але вирішили заснувати медичний центр, Вам в першу чергу потрібно досконально вивчити ринок медичних послуг регіону, в якому Ви плануєте працювати, і його основні тенденції, а також залучити експертів до вирішення про майбутньому медичному напрямку Вашої клініки.
Якщо Ваша майбутня клініка не є частиною якої-небудь соціальної програми, то, швидше за все, це буде комерційний проект. Але у випадку з медичним бізнесом дуже важливо не використовувати медицину як шлях заробітку. Найбільш успішними на ринку (ми говоримо про довгострокову перспективу, а не про дохід в якийсь короткий проміжок часу) є медичні центри, головна мета яких — надання якісних медичних послуг. Якщо Ви плануєте відкрити магазин з продажу медичних послуг, то, можливо, Вам слід не відкривати медичний заклад, а вкласти свої зусилля і кошти в який-небудь інший бізнес.
Отже, Ви зважилися. Ви створите власну клініку. З чого почати? З плану.
Чи є у Вас план, містер Фікс?
У Вас повинен бути план. Інакше Ваші думки, Ваші бажання і задуми, так само як і Ваші грошові ресурси, почнуть розпливатися в різних напрямках з метою якось зрушити все з мертвої точки.
Складіть для себе план. У тому вигляді, який допоможе Вам спланувати дії — свої і підрядників (тих, хто буде виконувати для вас які-небудь роботи). Це може бути документ, в якому будуть розписані всі роботи, націлені на виконання певних етапів: будівництво (запуск), купівля обладнання, підбір персоналу, розробка плану маркетингових заходів для залучення пацієнтів, реєстрація підприємства, отримання ліцензій. Цей план допоможе Вам у вирішенні багатьох питань, наприклад:
— в якому об\'ємі і коли потрібні грошові або тимчасові ресурси?
— коли слід починати певні роботи, для того щоб їх виконання спричинило бажані результати (наприклад, якщо клініка планує залучати пацієнтів безпосередньо (без напрямків від інших медустанов), то коли потрібно починати роботи зі складання маркетингового плану з урахуванням дати відкриття клініки)?
— коли і який персонал слід наймати на роботу (частина адміністративного та медичного персоналу слід наймати на роботу задовго до запуску медичного закладу)?
— які роботи більш ефективно передати на виконання стороннім особам (організаціям) (реєстрація підприємства, отримання ліцензії або консультування у процесі оформлення документів для отримання ліцензії, інше юридичний супровід, розробка маркетингових елементів: логотип, брендбук, сайт, розробка тренінгових програм і систем мотивації (просування) персоналу тощо)?
Ваш план може видозмінюватися і коректуватися в процесі виконання проекту, але в будь-якому разі він дуже Вам допоможе.
Написавши план розвитку медичного центру, Ви повинні чітко розуміти, без якихось складових Ваше лікувальний заклад не зможе існувати. Для початку роботи Ви повинні:
1) зареєструвати лікувальна установа як юридична особа;
2) отримати ліцензію на право ведення медичної діяльності;
3) забезпечити наявність приміщення, що відповідає санітарно-гігієнічним і протипожежним нормам;
4) укомплектувати штат кваліфікованим персоналом і поставити перед собою і співробітниками головну мету — надавати якісну медичну допомогу (послуги).
Бажаємо Вам успіху у Вашому такому нелегкому, але такому важливому рішенні створити медичний центр!