У листопаді 2016 р. жителі Харківщини заплатять за електроенергію за середніми показниками лічильника за 2 місяці. Як повідомили в прес-службі АК \"Харківобленерго\", споживачі тепер будуть платити за електроенергію з 1 по 1 число щомісяця.У платіжках за електроенергію абоненти можуть побачити суми більше звичайних, але додаткові нарахування в квитанціях будуть тільки за жовтень.
ДаліУ листопаді 2016 р харків\'яни заплатять за електроенергію за середніми показниками лічильника за 2 місяці. Як повідомили в прес-службі АК \"Харківобленерго\", споживачі тепер будуть платити за електроенергію з 1 по 1 число щомісяця.У платіжках за електроенергію абоненти можуть побачити суми більше звичайних, але додаткові нарахування в квитанціях будуть тільки за жовтень.
Методику розрахунків змінив Кабінет міністрів України. Розрахунковим періодом є календарний місяць. \"При цьому зняті енергопостачальником свідчення в інший день вважаються вихідними даними для визначення показань приладу обліку на перше число календарного місяця шляхом додавання (віднімання) середньодобового споживання, помноженого на кількість днів (діб) між датою зняття показань і першим числом календарного місяця. Середньодобове споживання визначається , виходячи з даних про показання засобу обліку, зафіксованих між двома послідовними зняти, і кількістю днів між ними \", - уточнили в компанії.
Платіжний документ, який виписується енергопостачальником, формується, виходячи з обсягу електричної енергії, спожитої протягом календарного місяця.
В обленерго відзначили, що на перехідному етапі споживач отримає рахунок, в якому відображено нарахування з дати попереднього контрольного зняття показань приладу обліку (тобто не останнього - жовтневого, а вересневого) до 31 жовтня 2016 року. Крім того, якщо фактичні показники значно не збігаються з розрахунковими, споживачеві необхідно узгодити дату контрольного зняття показань зі своїм контролером для проведення коригування нарахувань за спожиту електроенергію.
www.oblenergo.kharkov.ua
Обленерго змінило систему оплати для споживачів
Facebook Коментарі