Тривожна інформація надійшла до редакції: працівники бухгалтерії та відділу технічного контролю ІТРЗ подали заяви на звільнення. З чим це пов\'язано, попросили відповісти голову профкому заводу Олександра Хахілєва.
Він відповів, що на підприємстві ситуація непроста. Борги по зарплаті ростуть, мов снігова грудка, і складають більше семи мільйонів гривень. Безгрошів\'я негативно позначається на настроях людей. Вони не мають коштів на продукти харчування, не можуть відправити дітей до оздоровчих таборів. Тому, крім бухгалтерських працівників, завод вирішили покинути також начальник відділу техконтролю та два майстри. Практично, важливий підрозділ опинився "без керма і вітрил". У разі прийняття екстрених заходів очолити його зможе начальник дизельного цеху М.М.Іванов.
ДАЛІ.
Тривожна інформація надійшла до редакції: працівники бухгалтерії та відділу технічного контролю ІТРЗ подали заяви на звільнення. З чим це пов\'язано, попросили відповісти голову профкому заводу Олександра Хахілєва.
Він відповів, що на підприємстві ситуація непроста. Борги по зарплаті ростуть, мов снігова грудка, і складають більше семи мільйонів гривень. Безгрошів\'я негативно позначається на настроях людей. Вони не мають коштів на продукти харчування, не можуть відправити дітей до оздоровчих таборів. Тому, крім бухгалтерських працівників, завод вирішили покинути також начальник відділу техконтролю та два майстри. Практично, важливий підрозділ опинився "без керма і вітрил". У разі прийняття екстрених заходів очолити його зможе начальник дизельного цеху М.М.Іванов.
Пов\'язано це не тільки зі змінами графіка роботи заводу (20-відсотковий робочий час відрядників і тих, хто отримує ставку, прирівняли до повного робочого дня). Справа в тому, що за таких обсягів, працівники не в змозі мати бодай мінімальний заробіток, що породжує проблему відрахувань до Пенсійного фонду.
За словами Олександра Рудольфовича, адміністрація ІТРЗ, має намір призначити на посаду головного бухгалтера представника з команди колишнього директора пана Є.А.Орлова. Того, хто свого часу сприяв банкрутству підприємства.
Акцентував увагу голова профспілки на проблемах санації. Процес чомусь гальмується. Керуючому С.Р.Кадацькому ще торік було доручено підготувати план санації. Однак цього досі немає. Суд відповідно мав би винести рішення про банкрутство підприємства. Натомість виник так званий протокол ліквідації тепловозоремонтного господарства. Працівників заводу це схвилювало. Ніхто не захотів підписувати документ, який, до речі, був ініційований не заводчанами. Почалася круговерть. Головного інженера і начальника техвідділу вивели із підприємства, забравши перепустку.
Як зазначив О.Р.Хахілєв, є відповідна заява до міжрайонної прокуратури з приводу інциденту. Зараз профспілки оголосили трудовий арбітраж, аби працівники підприємства мали безумовне право на страйк.
М.Калюжний.