Будь-яка поважаюча себе компанія, яка хоче успішно вести бізнес в інтернеті, зобов\'язана мати власний онлайн каталог. Саме з інформації, розміщеної у цьому розділі, потенційний клієнт або захоче скористатися послугами вашої компанії, або ж відправиться далі «подорожувати» по просторах інтернету в пошуках найкращої пропозиції.
Онлайн каталог товарів і послуг онлайн каталоги в залежності від характеру інформації, що міститься в них, поділяються на кілька типів:
Будь-яка поважаюча себе компанія, яка хоче успішно вести бізнес в інтернеті, зобов\'язана мати власний онлайн каталог. Саме з інформації, розміщеної у цьому розділі, потенційний клієнт або захоче скористатися послугами вашої компанії, або ж відправиться далі «подорожувати» по просторах інтернету в пошуках найкращої пропозиції.
Онлайн каталог товарів і послуг онлайн каталоги в залежності від характеру інформації, що міститься в них, поділяються на кілька типів:
1. Презентаційний каталог.
2. Фірмовий каталог, який представляє собою візитну картку компанії.
3. Інформаційний каталог.
4. Каталог товарів і послуг.
5. Технічний каталог і так далі.
Споживачеві особливо важлива інформація, що міститься в онлайн каталозі товарів і послуг. Цей розділ дозволяє будь-кому, навіть самому «непросунутого» користувачеві ПК легко і просто відшукати потрібний товар або послугу серед усього асортиментного переліку, пропонованого компанією.
Крім зручного інтерфейсу, тут в обов\'язковому порядку буде виставлена фотографія товару, його опис і ціна. При цьому на верхніх позиціях каталогу будуть розміщуватися «хіти продажів», тобто ті товари і послуги, які користуються найбільшим попитом у споживачів і мають велику кількість позитивних відгуків. Таким чином, потенційний клієнт вибере, швидше за все, даний продукт, якщо він задовольняє його запитам. Це не дивно, адже ми звикли більше довірятиме не рекламі, а відгуками користувачів, які вже встигли випробувати і оцінити якість і функціональність продукту.
Крім цього, в даному розділі продавці розміщують і свої акційні пропозиції, які відразу ж можуть зацікавити потенційного покупця, і він зробить покупку саме тут.
Таким чином, якщо у компанії-продавця є грамотно складений онлайн-каталог продаваних її товарів і послуг, то з упевненістю в 90% можна стверджувати, що користувачі мережі інтернет зможуть підібрати необхідний товар саме на цьому сайті і не підуть звідси без здійснення покупки!