Досить поширеним стало ставлення до реклами як до чогось шкідливого, нав\'язливому і непотрібного. Кожен вважає своїм обов\'язком ставитися до реклами недбало і критично. Але тільки менеджери з реклами і фахівці в цій галузі розуміють, як вона важлива, і які грандіозні зміни здатна вона може призвести. Незважаючи на наше упереджене ставлення до неї, реклама служить прекрасним джерелом інформації. Буквально всі галузі життєдіяльності людини розвиваються і змінюються щодня, і звідки ще ми дізнаємося про всі новинки і досягнення, як не з реклами?
Досить поширеним стало ставлення до реклами як до чогось шкідливого, нав\'язливому і непотрібного. Кожен вважає своїм обов\'язком ставитися до реклами недбало і критично. Але тільки менеджери з реклами і фахівці в цій галузі розуміють, як вона важлива, і які грандіозні зміни здатна вона може призвести. Незважаючи на наше упереджене ставлення до неї, реклама служить прекрасним джерелом інформації. Буквально всі галузі життєдіяльності людини розвиваються і змінюються щодня, і звідки ще ми дізнаємося про всі новинки і досягнення, як не з реклами?
Власники сайтів, різних компаній і структур, звертаються в спеціалізовані рекламні агентства, щоб підвищити рівень продажів своїх товарів і затребуваність своїх послуг. Промо-агенство blackberry.kiev.ua допоможить у складній ситуації. Навіть не дуже продумана і якісна реклама все-таки приносить прибуток, як мінімум, аби окупити витрачені кошти. Робота таких організацій починається з оцінки. Перша оцінка бізнесу допомагає визначити основний напрям діяльності і його слабкі місця, які згодом, як правило, стають сильними сторонами.
Перший принцип грамотної реклами - чітко визначити діяльність компанії, її продукцію або послуги. Якщо напрямок не сформульовано або ж недостатньо ясно - навіть найефективніша реклама не дасть результатів. Особливо вітається гасло компанії. Бажано, щоб він був ємним і таким, що запам\'ятовується, як рядок з вірша.
Другий принцип - прямо або ж в підтексті має звучати, що саме це потрібно клієнту і про це він мріяв все життя. Дійсно, більшість сучасних споживачів знаходяться в зоні підвищеного комфорту, і тому з часом їм стає все складніше чітко визначити, чого ж вони ще хочуть. Рекламні менеджери це прекрасно розуміють і підбирають самі «солодкі» слова, які переконливо пояснюють, що без цього предмета життя клієнта буде неповноцінною і взагалі прожитого даремно.
Третій принцип - акцент на якість. А якщо ж якість - не дуже, то багато хто користується таким прийомом як «безстрокові акції». В принципі, це можна назвати чорним прийомом, але, тим не менш, багато хто цим не гребують і буквально «відбивають» клієнтів у своїх конкурентів, дійсно пропонують якісні речі. Та й на сучасного покупця слова «акція» і «знижки» виробляють неймовірний ефект, навіть якщо насправді ціни залишилися ті ж.