Нововведення, які запровадила адміністрація ПАТ «Харківгаз» для передачі показань приладів обліку спожитого природного газу, викликала шквал дзвінків як до органів місцевої влади, так і до редакції міськрайонної газети «Обрії Ізюмщини». Люди обурені тим, що запропонована процедура забирає багато часу. Скажімо, пенсіонери М.Я.Масaлаб і В.М.Полєхін упродовж кількох годин не могли навіть з’єднатися з обласним центром за вказаними телефонами. Багато містян, а тим більше селян району обмежені в доступі до Інтернету, не в кожного є можливість скористатися контакт-центром. Тож організаторам переходу на нові форми взаємодії зі споживачами мали б передбачити хоча б багатоканальний зв’язок.
М.Іллічівський.
Передати показання газового лічильника для ізюмчан – рівно, що додзвонитися до Смольного
Facebook Коментарі