З 30% найбільший відсоток - 12,9% - готові платити, але не регулярно. Вони згодні купувати доступ до окремих матеріалів у випадку, якщо там міститься дуже важлива або дуже цікава інформація. 2011 року кількість респондентів, що обрали цей варіант, становила 16,7%. Зменшення частки відбулося, в основному, за рахунок жінок.
З 9% до 12,2% зросла кількість осіб, що готові платити, але невеликі гроші. Зростання відбулося, головним чином, за рахунок жінок і людей старшого віку (45-59 років).3 1,5% до 2,8% збільшився відсоток респондентів, готових передплатити пару певних сайтів. Лише 2,1% готові платити за доступ до улюблених ресурсів безумовно (у 2011-му - 2,9%).65,8% (проти 61,2% торік) не готові викладати гроші за інформацію в інтернеті. З них 24,9% (проти 20,8%) обрали відповідь «точно ні», 40,9% (40,4%) - «ні, навряд чи». Отже, кількість людей, що не готові платити, у порівнянні з 2011 роком збільшилася. Головним чином - за рахунок чоловіків.
4% (проти 8,2%) інтернет-користувачів ще не визначилися, 0,1% обрали варіант відповіді «Інше». Телеккритика