Українські видавництва, що входять до Української асоціації видавців періодичної преси (УАВПП), зробили ролик-презентацію. У ньому пресу пропагують як рекламоносій, розповідаючи про її ефективність.
Ролик що має назву «10 аргументів за 100 секунд». У ньому перелічуються переваги друкованих видань, зокрема, такі: 7 з 10 запитів в інтернеті відбуваються після прочитання преси; рекламне повідомлення продивляються щонайменше 2 рази, а тому рекламодавець платить один раз, а отримує двічі; 93% людей віком 14-69 років реклама не дратує; 87% людей віком 12-65 років довіряють рекламі, якщо не реклама у пресі тощо.
Як зауважують в УАВПП, дані отримані на базі дослідження MMI компанії TNS.
Телекритика