Все частіше почали з'являтися оголошення, що якісь нечисті на руку агентства розоряються, не переводять гроші туроператорам за вже оплачені туристами путівки та інші випадки шахрайства.
Давайте розглянемо, якими ж критеріями відбору турагентств варто керуватися, щоб не потрапити в неприємну ситуацію.
1) Як довго компанія існує на ринку? Чи Пережила спад 2014 р. або з'явилася пізніше? Зверніться до надійного туроператора - https://piligrim.ua/.
2) чи Немає негативних відгуків туристів? Перевіряти потрібно саме негативні (і їх адекватність), тому що люди рідко хвалять що-небудь без особистої зацікавленості.
3) чи зручно розташовані офіси, чи зручний графік? Не всі агентства працюють по вихідних, наприклад.
4) Одиночне агентство або мережа турагентств? Це буде додатковою гарантією надійності. Також наявність мережі агентств означає, що менеджери відвідали більшу кількість рекламних турів і можуть на власному досвіді розповісти практично про будь-який готель. Це великий плюс, адже в багатьох дрібних агентствах менеджери дізнаються про більшість готелів тільки за чужими відгуками.
5) чи компетентні менеджери? У хороших турагентствах приділяється велика увага підвищенню кваліфікації співробітників: обов'язково відвідування тренінгів з поліпшення сервісу, а також семінарів від туроператорів по готельних базах конкретних країн. Сюди ж і попередній пункт про рекламні тури.
6) чи Є у агентства договори з туроператорами? В офісах уповноважених агентств завжди гарантовано кращий сервіс за напрямками конкретних туроператорів. Крім того, в цих випадках туроператори обробляють заявки в першу чергу і надають гарантовану альтернативу в разі форс-мажору. Або турагентство поверне вам гроші.
7) Сервісність (надання додаткових послуг):
- страхування від невиліт, від невидачі візи, розширене медичне та ін.,
- оформлення будь-яких віз та ін. документів,
- надання кредитів і розстрочки прямо в офісі.
8) Цінова політика. Абсолютно всі турагентства міста працюють з одними і тими ж цінами туроператорів, у всіх є гарячі тури, і всі дають знижки. Але чим більше вам запропонують знижку, тим більше має бути питань по гарантіях і надійності турагентства. Комісійна винагорода агентств не настільки велике, щоб давати знижку 7-8% на будь-який тур, адже це становить більше половини агентської винагороди компанії (з якого сплачується оренда офісу, комунальні платежі, послуги зв'язку - Інтернет і телефон, послуги з охорони та прибирання офісів, послуги з технічного обслуговування касових апаратів, терміналів для оплати за картками, заправка картриджів та обслуговування ПК, канцелярія і, звичайно ж, заробітна плата менеджерів).