Покупці з ПМР, Молдови та України сьогодні виявляють інтерес до автомобілів з ушкодженнями (аварійні авто) зі страхових аукціонів США. Американський ринок сьогодні це основне джерело аварійних авто, виставлених на продаж через аукціони. Сполучені Штати одними з перших налагодили продаж через Інтернет по всьому світу аварійних автомобілів.
Страхові аукціони, з моменту свого заснування, спеціалізувалися на продажу аварійних автомобілів в США. Основними постачальниками машин на торгові майданчики аукціонів цієї системи є страхові компанії. Основна маса автомобілів, що продаються через аукціони має статус-Salvage. Це означає, що вартість відновлення автомобіля перевищує 40% від його реальної ринкової вартості. У США такі машини підлягають списанню. Здавалося б, який сенс купувати такі машини і везти їх через половину континенту? Сенс є.
У США вартість ремонту кузова автомобілів обходиться власнику досить дорого. У нас витрати на відновлення аварійного автомобіля обійдуться в кілька разів дешевше.
Допоможе знайти гарний автомобіль - доставка машин з америки.
Аварійний автомобіль, з позначкою Salvage в аукціонному листі, тут же втрачає в ціні близько 60% своєї вартості. При цьому він може мати мінімальний пробіг, і незначні пошкодження. Наприклад, більшість викрадених автомобілів, за які Страхова компанія вже виплатила власнику повне страхове відшкодування, при отриманні незначних пошкоджень (зламаний замок запалювання, ознаки грубого злому дверей, вкрадена аудіосистема) отримують статус Salvage і продаються через аукціони.
Так що не потрібно ставитися до купівлі аварійних автомобілів з США, як до спроби «завалити Україну, ПМР або Молдову авто-мотлохом». Число бажаючих придбати в Америці 10-тирічний автомобіль, з кузовом, розбитим некруто, мінімально. Більшість покупців шукають автомобілі з невеликим пробігом і пошкодженнями середнього ступеня. Але не у всіх-це виходить.
Проблеми при купівлі аварійного авто з аукціону в США.
Американці, як відомо, вельми заповзятлива нація. Багато з них, побачивши, наскільки успішно відправляються на експорт аварійні автомобілі з аукціонів, зорієнтувалися в ситуації і почали продавати під виглядом майже цілого автомобіля, відвертий мотлох. Робиться це дуже просто. На сильно понівечений кузов навішуються нові крила, капот і бампер. Тим самим, ховаються сильні пошкодження геометрії кузова. Фотографії робляться таким чином, що сильних пошкоджень не видно. Ці хитрощі можуть ввести в оману недосвідчених покупців. Слід зазначити, що аукціони не несуть відповідальності за точність і повноту інформації, наданої Продавцем. Так що якщо ви бачите на аукціоні практично цілий автомобіль, без видимих пошкоджень, виставлений на продаж приватною особою (перекупником), і має статус Salvage, то ймовірність обману дуже висока. З великою обережністю слід також ставитися до автомобілів, які мають позначку: пошкоджений водою. У цьому випадку вартість відновлення автомобіля навіть в ПМР, Молдові або в Україні буде високою. І нехай вас не заспокоює прекрасний зовнішній вигляд салону. Передпродажна підготовка на автомийці коштує 150 доларів, а у що виллється заміна проводки, електронних блоків, ремонт АКПП і двигуна, можна тільки припустити.
Автомобіль не заводиться.
Це може означати, що завгодно, починаючи від того, що на даний автомобіль немає ключа запалювання, і закінчуючи серйозним пошкодженням двигуна.
Відсутня табличка з VIN.
В цьому випадку, виникнуть проблеми при постановці автомобіля на облік. У деяких штатах США продаж автомобілів без таблички VIN дозволена, відповідно, краще не купувати биті автомобілі в цьому регіоні.
Загальне правило по роботі з аукціонами з продажу битих, аварійних автомобілів в Америці - десять разів відміряй, один відріж. Чим більше інформації буде зібрано до торгів, тим краще. Саме тому купувати аварійний автомобіль на аукціонах найкраще за допомогою професійних учасників ринку.