Компанія Toyota привезла в Україну нове, 12-е за рахунком, покоління моделі Corolla.
Як зовні
Кліренс Сorolla збільшили до 150 мм, а також змінили налаштування амортизаторів.
Світова прем'єра нового седана Corolla пройшла на автосалоні в китайському місті Гуанчжоу в листопаді 2018 року. Машина стала на три сантиметри нижче, їй вкоротили передній звис і подовжили задній, залишивши при цьому колишню колісну базу. За посиланням - https://toyota.com.ua/corolla ви зможете ознайомитися з новою Короллою та придбати її.
Corolla кардинально змінилася зовні - у неї повністю оновлена передня частина, з'явилася світлодіодна оптика і ефектні молдинги і накладки.
Седан також отримав потужну корму з похилим багажником і світлотехнікою, яка обрисами нагадує передню оптику. Втім, не тільки її. Дивлячись на задню частину автомобіля, відразу згадуєш Lexus. Головне питання при цьому зовсім інше-що буде з сріблястою вставкою під ліхтарями в наших суворих умовах.
Хоча варто визнати, що на новій машині вона виглядає дуже стильно. Та й загальне враження від дизайну нової Corolla тільки позитивне.
Як всередині
Інтер'єр нової Corolla тепер точно не назвеш старомодним.
Кардинальні зміни відбулися і в інтер'єрі. Рідкокристалічного годинника більше немає, на центральній консолі тепер блок клімат-контролю, над ним - великий екран мультимедійного комплексу Toyota Touch 2, який знайомий багатьом по Camry. Як, втім, і кермо, який також перекочував від старшої моделі.
Мультимедійка позбулася сенсорних кнопок по сторонах екрану, а гучність музики тепер змінюється ручкою. Зручно і практично. Але якість картинки не сильно змінилася.
Семидюймовий дисплей радує своєю інформативністю.
Але повернемося до Corolla. Салон порадував продуманою ергономікою, та й до якості матеріалів претензій не виникло (хоча треба розуміти, що у нас була топова версія). У початковій комплектації екран приборки монохромний 3,5 - дюймовий, а в дорогій-7-дюймовий. Зорієнтуватися і вивести на дисплей потрібну інформацію не складає труднощів. Є світлодіодна контурна підсвітка, хоча вона тільки синя.
Водійське крісло встановлено на чотири сантиметри нижче, ніж у минулому поколінні, але істотно на посадку це не впливає. Добре, що з'явилася регулювання поперекової опори-спина не затікає.
Місця над головою у пасажирів заднього дивана залишилося стільки ж, простір для ніг цілком достатньо, але надлишковим його не назвеш. З додаткових зручностей пропонуються підігрів і повітроводи.
Багажник додав в обсязі 18 літрів - тепер він вміщує до 470 літрів. Хоча, звичайно, за мірками класу він досить середній (наприклад, у Kia Cerato вантажний відсік на 502 літри). Є гачок для пакетів, а в підпіллі сховалася повноцінна запаска.
Як їде
Седан побудований на платформі GA-C архітектури TNGA (Toyota New Global Architecture) - такий же "візок" у Prius і молодіжного кросовера C-HR.
Corolla оснащується мотором Dual VVT-I об'ємом 1,6 літра з віддачею в 122 к.с. і електронним управлінням подвійною системою зміни фаз газорозподілу. Двигун працює в зв'язці з шестиступінчастою механічною коробкою передач або безступінчатою трансмісією Multidrive.
Вибір на користь цього силового агрегату зрозумілий. Toyota робить ставку саме на надійність, а до мотору 1,6 літра і цього варіатора особливих претензій ніколи не виникало - ця зв'язка була ще й на 10-му поколінні моделі. За паспортом така Corolla розганяється до" сотні " майже за 11 секунд.
І якщо в місті динаміки автомобіля в цілому досить, ти не відчуваєш себе обділеним, то на трасі вже відчувається нестача потужності. Звичайно, в першу чергу це стосується обгонів. Саме в ці моменти найбільше шкодуєш про те, що тут під капотом не 140-сильний атмосферник з попередньої машини. Але є і плюси. По-перше, витрата палива. За весь тест-драйв в змішаному циклі він не перевищував 8 літрів на"сотню". По-друге, цей движок невибагливий і без проблем перетравлює АІ-92.
Принципово передня підвіска не змінилася (це все та ж MacPherson), а ось задня зовсім інша - тепер тут стоїть многоричажка (на Corolla минулого покоління була звичайна балка). І всі ці зміни пішли автомобілю на користь. Якщо раніше з плавністю ходу у седана було все в порядку, то тепер вона майже ідеальна. При цьому Підвіска Corolla нітрохи не боїться українських доріг, впевнено відпрацьовуючи як дрібні нерівності, так і більші ями.
Та й управляти седаном одне задоволення. Повертати Corolla стала азартніше, особливо це помітно при активній їзді по звивистій дорозі. З іншого боку, швидко їздити на ній зовсім не хочеться (а все через 1,6 літрового мотора), автомобіль підійде більше для спокійної їзди.
Шумоізоляція? Хтось із колег стверджував, що навіть на невеликих швидкостях чути гул від коліс, а якщо гарненько розігнатися, то додається і вітер в області бічних дзеркал. Підтвердити ці слова не можу, на мій погляд, ніяких проблем з "шумкою" у "японця" немає, все на рівні цього класу.
Що в підсумку
В Україні Corolla продається виключно в кузові седан.
Після зміни поколінь Corolla отримала приємну зовнішність, симпатичний і якісний салон, дорогі опції. Шкода лише, що мотор всього один.
Зрозуміло, що самий нафарширований седан отримав цілу купу електронних асистентів (наприклад, контроль втоми водія, розпізнавання дорожніх знаків, активний круїз-контроль, автоперемикання дальнього світла, моніторинг розмітки і т. д.), але чи багато знайдеться тих, хто захоче купити новий японський седан в найбагатшій комплектації?