Невелика Передмова. До придбання електроскейта, я дуже багато прокатався на лонгборді, протягом 5 років. Саме цей факт став ключовим в питанні, Що ж купити такого електричного. Але я абстрагуюся від своїх особистих переваг і гляну на ситуацію тверезо, без рожевих окулярів у бік скейтів. Порівнювати будемо з основними конкурентами з електричними самокатами і моноколесами. А якщо бути точним, то з електросамокатом, від компанії Ninebot. Його ціна становить 16000грн. А у моноколес піддослідним стане коліщатко від компанії Gotway за 27000грн. Порівнювати будемо з моїм електроскейтом Meepo V2, з одним з найбільш вдалих скейтів за свої гроші, як на мене. Його ціна становить 15000грн.
Почати хотілося б з поганого, з мінусів.
Мінус
Дальність ходу
Перший мінус — це дальність ходу. Відстань, яку ти миєш подолати на хорошому електроскейті, це 30 км. Буває і більше, але найчастіше менше. Але за середнє значення, я візьму саме цю цифру. Тема для мене досить болюча, тому що на звичайному лонгборді я катаюся по 50 і більше кілометрів за прогулянку. Саме тому електроскейт, той транспорт по місту, а звичайний лонгборд для душі і прогулянок. Рекуперацію і можливість їхати своїми ногами, після розряду батареї згадувати не буду. Та воно й не треба. За посиланням - https://hoverboard.com.ua/electroskate/ великий вибір електроскейтів за гарною ціною.
Перейдемо до нашим потенційним конкурентам. Самокат їде на одному заряді 45 км. Звучить досить переконливо. Додайте ще до цього можливість штовхатися своїми ногами, яку я зарікався не згадувати. Колесо ж приємно дивує, адже в ціна в 40 тисяч рублів досить мала для цієї галузі. Моноколесо тримає заряд цілих 68 км, цього вистачить для спокійного пересування по всьому місту протягом дня, та й залишиться ще не багато.
Прохідність
Другий мінус, який я хочу виділити, це прохідність.
Мала прохідність є наслідком розміру коліс. Очевидно, що у самокатів колеса будуть по більше, а про моноколеса я і зовсім мовчу. Але не тільки діаметр грає роль. Колеса скейтів цільні, тобто складаються з підшипників, навколо якого суцільний шар каучуку або каучуків. У випадку з самокатами це не так, вони мають гумову камеру і покришку, яку можна замінити на зимовий варіант, тобто замовити комплект з шипами або самому наколхозить в якому-небудь шиномонтажі.
З моноколесами справи ще краще, в силу розміру коліс і постійно працює ABS, на ньому можна розсікати по заметах і навіть по льоду. Його стійкість просто феноменальна. Тільки ось після покатушек по снігу, колесо буде вас нагороджувати талою водою, що скупчилася всередині, але це вже причіпки. І варто пам'ятати, що вище перераховане відноситься не тільки до зими, адже і влітку в межах міста зустрічаються перешкоди у вигляді паребрик, піску і всіма улюблених тріщин в асфальті. До речі, в захист скейту хочу сказати, на ньому я розсікаю по гравію і землі абсолютно спокійно.
Тепер можна і перейти і до плюсів.
Плюс
Швидкість
Перший плюс, який я хочу виділити, це швидкість. І не треба говорити мені, що самокати і колеса розвивають до 100 км. годину, я це і так знаю. Але сьогодні мова йде про конкретні моделі, за конкретну ціну. Так ось, наші конкуренти мають максимальну швидкість 35 і 30 кілометрів на годину. Скейт в с вою чергу розвиває всі 40, цій швидкості більш ніж достатньо. Та й 30 — 35, по правді кажучи, буде хапати за очі. Особисто я розвиваю швидкість в 40 км. Тільки на ідеально рівних прямих і то очі починають слезится, а ноги не багато тремтіти від напруги і адреналіну. Вообщем, перший плюс вийшов сумнівним. Тут вже на смак і колір.
Зберігання
Другим плюсом я хочу виділити дуже важливий плюс, особливо для жителів України. Це зручність при зберіганні. Скейт займає ну дуже мало простору. У мене він взагалі важить на стіні і з'їдає см. 10 вільного простору. Для самокатів швидше за все теж є кріплення на стіну, адже більшість моделей складаються. Але все ж скейт має незаперечну перевагу перед обома конкурентами.
Надійність
Заключним плюсом я хочу виділити, то факт що скейт приїхав у мене в коробці і був відразу ж був готовий до експлуатації. Як і його конкуренти, тільки від зі скейтом не сталося абсолютно нічого за пів року активного катання. Хоча мені доводилося їздити на ньому в дощ, та й по бруду. А що ж з моноколесами і з самокатами. Я давненько состаю в тематичних групах та чатах і зауважив, що власники цих транспортних засобів, частенько обговорюють ремонт, обслуговування, деталі, як зняти корозію, як розібрати та інше.
Тут 2 варіанти, або ж це мені дуже пощастило, або ж не все так гладко з нашими під досвідченими. Так само хочеться відзначити, що скейт дуже простий в технічному плані. Якщо ж у нього щось зламається, то зламану деталь можна виявити за пару хвилин, а потім замовити її без всяких проблем в офіційному магазині. Та й з установкою впорається навіть дитина. Якщо під ітожіть, то виходить, що не можна відповісти напевно на питання, а що ж з цього крутіше. Тут все індивідуально. Базову інформацію я вам дав, а далі кожен вирішує сам, що ж вибрати.