Де краще знайти роботу в цій статті ми продовжимо розмову про те, де краще знайти роботу. Необхідну інформацію про наявність вакантних місць можна отримати з різних джерел: оголошення про вакансії в газетах, радіо і телебачення, телефонні довідники, пошуковий візит до роботодавця. Розглянемо ці способи пошуку роботи докладніше.
Пошук через оголошення про вакансії в газетах, біжучий рядок по телебаченню.
У засобах масової інформації публікуються сотні оголошень про вакансії. Якщо вам дуже потрібно знайти нову роботу, купуйте газети, уважно вибирайте відповідні вакансії, телефонуйте, надсилайте резюме. Знайти роботу в Києві допоможуть - тут.
Нерідко шукає роботу людина, що послала десять резюме і не отримав жодного відгуку, опускає руки. Це неправильно. Якщо Ви не є фахівцем виключної кваліфікації, то відгук на надіслані анкети-резюме на рівні 2-3% слід вважати нормальним.
Які ще можливості дають газети?
У газетах можна не тільки подивитися оголошення про вакансії, але і:
розмістити своє оголошення про пошук роботи. Публікація оголошення ефективніше в спеціалізованій газеті, що обслуговує ринок праці. Приймаючи дзвінки від потенційних роботодавців, проявляйте розбірливість і не погоджуйтеся їхати на зустріч з тим, хто йде по телефону від конкретних запитань про роботу та її умовах. Інакше будете витрачати свій час на зустрічі з агентами багаторівневого маркетингу або агентств по платному працевлаштування.
знайти інформацію про підвищення кваліфікації або перенавчання.
отримати різноманітну довідкову інформацію.
Ваше оголошення має бути коротким, наприклад:
Шукаю роботу водій категорії В, С, тел…
Бухгалтер-початківець, спец.освіта, торгівля, тел…
Верстка, дизайн на ПК, маю необхідне обладнання, тел…
Менеджер з реклами, стаж 2 роки, тел…
Ви можете скласти оголошення і в нестандартній формі:
Суперпродавець шукає суперфирму. Поговоріть зі мною, і Ви мене візьмете на роботу.
Але уникайте перегинів.
Радіо і телебачення.
Як правило, місцеве телебачення і радіо випускає передачі з новинами, передають біжучий рядок, рекламні оголошення, де буде інформація про вакансії. Місцеві підприємства розміщують таким чином оголошення про роботу, центр зайнятості сповіщає населення про майбутні ярмарки вакансій.
Телефонні довідники.
У телефонних довідниках знаходяться не тільки телефони абонентів-мешканців міста, а й телефони підприємств. Вони згруповані за галузями: медицина, освітні установи, юридичні консультації, банки, фінансові організації, готелі, підприємства житлово-комунального господарства, промислові підприємства, фірми, організації. Ви можете вибрати підприємства і зробити пошуковий телефонний дзвінок в організацію.
Приклад пошукового телефонного дзвінка.
1. Привітатися. Попросіть вас з'єднати з потрібним співробітником:
"Здрастуйте. Скажіть, будь ласка, з ким я можу поговорити з питання працевлаштування? Як його звуть? Як я можу йому зателефонувати? (або з'єднайте, будь ласка, мене з ним)"»
2. Після того, як Вас з'єднали з потрібним співробітником:
«Добрий день, Володимир Іванович. Мене звуть Третьякова Марія, я за професією економіст. Я хотіла б дізнатися про можливість працевлаштування на вашому підприємстві".
3. Результат:
«Я розумію, що у Вас немає місць прямо зараз. Можна залишити свої контактні дані і передзвонити через пару тижнів: раптом з'явиться вакансія»
«Можна мені послати Вам резюме, на випадок, якщо раптом з'являться вакансії?»
«Не могли б Ви порекомендувати інші організації, де можуть бути вакансії?»
4. Ввічливо завершіть розмову:
«Дякую за витрачений Вами час».
Відвідування організації з метою пошуку роботи.
Де краще знайти роботу вивчивши газети, довідник підприємств або телефонний довідник, а також приблизно знаючи організації, куди Ви можете сходити, зробите «пошуковий» візит. Тобто самостійно сходіть на підприємство, навіть якщо Ви ніде не прочитали оголошення про вакансії, але знаєте, що могли б там працювати.
Справа в тому, що більшість вакансій ніколи не рекламуються і значна їх частина не знаходить свого відображення в засобах масової інформації, в центрах зайнятості населення. Відділ по роботі з персоналом на підприємствах розглядають пропозиції потенційних працівників. Люди, що самостійно шукають роботу, вважаються більш активними, ініціативними, комунікабельними, найбільш зацікавленими в роботі.
Ви прийшли в офіс…
Добийтеся зустрічі зі співробітником, що відповідає за набір кадрів. Дізнайтеся його ім'я. Якщо Вас запитають про причину візиту, поясніть, що хотіли б переговорити з ним з приводу вакансій.
Якщо вами зацікавилися, розкажіть про себе докладніше. Залиште своє резюме.
Майте при собі всі необхідні документи, не забудьте ручку.
Якщо Вам скажуть, що вакансій немає, запитайте:
чи не з'являться вони в найближчому майбутньому?
чи знає Ваш співрозмовник про вакансії в іншій фірмі?
чи можна залишити свої контактні дані, резюме і зателефонувати через один-два тижні?
Таким чином, самостійне, ініціативне відвідування організації також є ефективним способом пошуку роботи.
Отже, в цій статті ми поговорили про те, де краще знайти роботу.