Правильна організація рекламної кампанії
Цікавий і конкурентоспроможний товар ще не запорука успіху та отримання прибутку. Якщо широкі верстви населення не дізнаються про вашу пропозицію, то нічого не вийде. У цьому випадку на самому старті має величезне значення грамотно проведена рекламна кампанія. Нижче будуть приведені кілька практичних рекомендацій.
Цікавий і конкурентоспроможний товар ще не запорука успіху та отримання прибутку. Якщо широкі верстви населення не дізнаються про вашу пропозицію, то нічого не вийде. У цьому випадку на самому старті має величезне значення грамотно проведена рекламна кампанія. Нижче будуть приведені кілька практичних рекомендацій. Рекламні кампанії тут.
В першу чергу варто визначити, чого ви хочете домогтися від рекламної кампанії: впізнаваності нового продукту, просування корпоративного сайту, збільшення продажів. Від відповіді на це питання багато в чому буде залежати тактика рекламної кампанії.
Визначившись з цілями майбутньої кампанії, наступним кроком стане встановлення цільової аудиторії, тобто тієї частини населення, яка з великою часткою ймовірності купить ваш товар або скористається пропонованими вами послугами. Процес вибору цільової аудиторії складний і може зайняти деякий час, так як необхідно з\'ясувати ключові параметри майбутнього клієнта: стать, вік, рівень доходів, сімейний стан, товарні переваги, купівельну поведінку по відношенню до певного товару, ставлення до товарів конкурентів, незадоволені потреби і багато інші параметри.
За допомогою реклами важливо пов\'язати потреби людей, що входять в цільову аудиторію, з товаром. Потрібно говорити людям про ключові властивості товару, за допомогою яких відбудеться задоволення потреб людини. Не треба намагатися описати всі достоїнства товару або послуги, це займе дуже багато часу і може втомити покупців.
Рекламні повідомлення у всіх засобах масової інформації повинні відповідати одній обраної ідеї, це дозволить домогтися впізнаваності товару. На початкових етапах створення реклами варто відразу ж зробити її на \"виріст\", тобто з можливістю опублікування на різних майданчиках. А так же з планом на замовлення рекламної масової спам розсилки по email або асьці.
Реклама повинна дати відповідь споживачу, навіщо він взагалі повинен купити саме цей товар, що в ньому особливого, які переваги можна отримати, купуючи товар, що рекламується.
Реклама повинна відповідати рекламованого товару або послуги. У рекламі нічних клубів повинно бути багато яскравих тонів, красивих рішень, все має асоціюватися з розвагами. Послуги адвоката або медичного центру повинні бути прорекламовані в консервативному діловому стилі. Рекламісти також звертають пильну увагу на колірні рішення, застосовані в рекламі. І звичайно, все прекрасно розуміють, що реклама повинні бути зрозуміла і не повинна містити в собі завідомо неправдиві відомості, які можуть ввести в оману споживача.
Важливим питанням є формування рекламного бюджету, від обсягу якого залежать можливості в просуванні товару. На початковому етапі важливо добре спланувати майбутні витрати на весь період проведення рекламної кампанії, щоб на будь-якому етапі не було дефіциту фінансування, що може поставити під загрозу всю кампанію.
Пройшовши всі зазначені вище етапи, можна приступати до вибору конкретного типу реклами. Варто попередньо вивчити існуючі можливості, встановити їх відповідність рекламованого продукту і бюджету. При виборі потрібно врахувати і майбутній ефект від того чи іншого типу реклами.
Потім можна приступати до реалізації задуманих планів. Після розміщення реклами ваша робота в цьому напрямку не повинна припинятися. Для вас будуть важливі результати реклами певного типу, яка з них більш ефективна. Може допомогти опитування клієнтів на предмет того, звідки вони дізналися про фірму і її продукції.
Відстеження ефективності рекламної кампанії потрібно вести як мінімум 6 місяців. Тільки після закінчення цього терміну можна говорити про ефективність проведеної кампанії і починати реалізацію нової кампанії, яка повинні бути проведена з урахуванням результатів попередньої.
Як ми бачимо, процес створення, запуску та проведення рекламної кампанії вимагає знання багатьох нюансів, уваги до деталей. Цей процес ніколи не закінчується, так як умови існування бізнесу дуже мінливі, для виживання потрібно облік всіх останніх тенденцій, і тому створення нової реклами буде відбуватися постійно.