У В А Г А !
З 1 ЖОВТНЯ 2014 РОКУ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН БУДУТЬ ЗДІЙСНЮВАТИ ЦЕНТРИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА АДРЕСАМИ:
-Міський центр: м. Ізюм, вул. Соборна, 54.
-Районний центр: м. Ізюм, пл. Центральна,1.
ДО ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗВЕРТАТИСЯ З НАСТУПНИХ ПИТАНЬ:
1. ОФОРМЛЕННЯ ТА ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ
2. ОФОРМЛЕННЯ ТА ВИДАЧА ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ У РАЗІ ОБМІНУ ЗАМІСТЬ ПОШКОДЖЕНОГО, ВТРАЧЕНОГО АБО ВИКРАДЕНОГО.
3. ВКЛЕЮВАННЯ ДО ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ ФОТОКАРТКИ ПРИ ДОСЯГНЕННІ ГРОМАДЯНИНОМ 25- І 45-РІЧНОГО ВІКУ.
4. РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ОСОБИ.
5. ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ОСОБИ.
6. РЕЄСТРАЦІЯ МІСЦЯ ПЕРЕБУВАННЯ ОСОБИ.
7. ОФОРМЛЕННЯ ТА ВИДАЧА ДОВІДКИ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ АБО МІСЦЯ ПЕРЕБУВАННЯ ОСОБИ.
З ВИЩЕВКАЗАНИХ ПИТАНЬ ІЗЮМСЬКИЙ РС ГУДМС УКРАЇНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН НЕ ЗДІЙСНЮВАТИМЕ.
Видачу паспортів в Ізюмі БУДУТЬ ЗДІЙСНЮВАТИ ЦЕНТРИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Facebook Коментарі