Як вибрати найбільш ефективний вид зовнішньої реклами?
Зовнішня реклама. Важливі відомості. У цій статті ми спробуємо розповісти про існуючі на сьогоднішній день видах зовнішньої реклами і як вибрати потрібний із них для реалізації ваших цілей.
Отже, щоб витиснути максимум із засобів, вкладених в зовнішню рекламу, потрібно вибрати такі носії, що дозволять прийти до необхідного результату. До того ж, важливо знати медіапростір, яке цікаво вашим потенційним клієнтам і покупцям. Ще необхідно знання хоча б азів розміщення зовнішньої реклами.
Зовнішня реклама. Важливі відомості
У цій статті ми спробуємо розповісти про існуючі на сьогоднішній день видах зовнішньої реклами і як вибрати потрібний із них для реалізації ваших цілей.
Отже, щоб витиснути максимум із засобів, вкладених в зовнішню рекламу, потрібно вибрати такі носії, що дозволять прийти до необхідного результату. До того ж, важливо знати медіапростір, яке цікаво вашим потенційним клієнтам і покупцям. Ще необхідно знання хоча б азів розміщення зовнішньої реклами.
Який вид зовнішньої реклами найпоширеніший? Багато хто вважає, що цей рекламні щити, але це не так. Вивіски - найбільш розповсюджені. У торгових процесах майже всі використовують як раз вивіски. Вони найбільше дієві в залученні вашої цільової аудиторії, хоча і не вважаються рекламним носієм.
Підходити до складання вивіски слід з розумом, бо тільки професійно зроблена вивіска буде \"працювати\" як треба. сайт по рекламній поліграфії - це все що вам треба для досягнення успіху.
Виготовлення зовнішньої реклами
Современная вивіска крім залучення уваги повинна допомагати вашим потенційним клієнтам знайти те, що вони шукають, тобто - ваші пропозиції. Не варто гнатися за шиком в оформленні, такий вибір логічний, якщо ваші товари або послуги дійсно дорогі. В іншому випадку шикарна вивіска може відлякати багатьох потенційних споживачів. Оформивши свою вивіску грамотно, ви отримаєте дуже ефективний інструмент реклами.
Ми вже згадували про рекламних щитах, по поширеності вони йдуть відразу за вивісками. Що собою являє рекламний щит? Найпопулярніший розмір щита 6х3 метра. Такі щити ми бачимо практично повсюдно. У рекламного щита є дві сторони позначаються латинськими літерами А (у напрямку руху) і B (тильна сторона). Хоча, є і такі конструкції, де зустрічається третя сторона, в такому випадку вона називається літерою С.
Ясно, що найбільш ефективною стороною банера є сторона А. Вона збирає близько 80-ти відсотків переглядів. На стороні В, зазвичай, розміщуються рекламні матеріали покликані щось нагадати потенційному клієнту; ця сторона не може бути головною в рекламі. Сторона З використовується тоді, коли може бути направлена до уваги ваших потенційних клієнтів.
Визначимо тривалість рекламної кампанії. Реклама на щитах може бути ефективною і в довгострокових, і в короткострокових акціях. У випадку короткострокової акції найбільш ефективно розміщувати рекламні щити там, де в ваших пропозиціях зацікавлені в даний момент. Подібна реклама також може бути мотивом до створення позитивного іміджу в поданні вашої цільової аудиторії.
Виготовлення зовнішньої реклами та дахових конструкцій
Еще один тип зовнішньої реклами - це дахові установки. Вони дуже ефективні в створенні гарного іміджу, а також у формуванні бренду. Як не важко здогадатися: така рекламна конструкція встановлюється на дахах висотних будівель. Дахові конструкції - реклама дорога, і не тільки через оренди місця, але саме виготовлення подібної реклами дуже трудомістка і дорога. Такий вид реклами часто використовують представники зарубіжних брендів, деякі банки.
Виготовлення та розміщення зовнішньої реклами та латбоксів
Малий і середній бізнес може взяти на озброєння такий вид зовнішньої реклами як світлові короби (лайтбокси). Така реклама буде ефективною і вдень, і вночі. До того ж, лайтбокси можуть бути розміщені далеко від безпосереднього місця продажу товару, це теж досить ефективне. Конструкція світлового короба може бути з елементами неону, або по простіше - з внутрішньою підсвіткою. Найрізноманітніша інформація може бути розміщена на сяючому коробі. Найефективніше використання лайтбоксів вночі. Кращу віддачу від використання такої реклами відчувають власники нічних магазинів, ресторанів або барів, мотелів.
Найпростіша, універсальна і гранично ефективна конструкція - це розтяжка. Вона ж - найдорожча. Так як розтяжка розташовується переважно над дорогою - не помітити цю рекламу потенційної аудиторії практично не можливо. Цим і виправдовується вкладений в неї ресурс. Продати товарний запас, привернути увагу до свого роду діяльності, збільшити потік споживачів - все це можливо за допомогою розтяжок. Така реклама виготовляється найчастіше з бавовняного або шовкового полотна, на яке наноситься рекламне повідомлення; кріпиться ця конструкція спеціальними шнурами.
У найефективнішою іміджевій рекламі використовується виставкове обладнання, предмети меблів, костюми і т.п. До того ж, цю рекламу можна використовувати і для спеціальних акцій. Розглянемо приклад того, як влітку на майданчиках нашого міста розкидається мережу фірмових літніх кафе під маркою якого-небудь виробника пива. І намет тут і стільці, столи, стійки і парасольки над столами - все є носієм реклами. Звичайно, такий вид реклами можуть собі дозволити лише великі виробники.
Виготовлення вітрин і інших видів зовнішньої реклами
Что ж, є ще маса різних видів виставок (штендер, стікер, покажчик та ін.), Але ми нагадаємо про те вигляді, який за мінімум вкладених коштів принесе величезні прибутки - цей вітрина. Власнику магазину слід постаратися оформити вітрину. Тоді, напевно, вітрина приверне увагу перехожого, йому захочеться зайти до вас в магазин і зробити покупку.