Банки
Найменування: АТ “МЕГАБАНК”
Рубрика: Банки
Опис: Для реалізації нашої місії ми визначили корпоративні цінності, які є підґрунтям кожного нашого кроку.
Вони допомагають нам вибудовувати взаємини з клієнтами, партнерами, акціонерами та один з одним.
Клієнтоорієнтованість
Клієнт для нас – завжди на першому місці. Саме від задоволеності і лояльності клієнтів залежить наш успіх. Ми прагнемо ефективної комунікації, тому аналізуємо інтереси і потреби клієнтів, пропонуючи найбільш прості та зручні рішення.
Сильна команда – сильний банк
Ми віримо в силу і єдність нашої команди. Ми цінуємо власний погляд та індивідуальний внесок кожного в роботу колективу. Застосовуючи всі свої знання та навички, втілюючи всі свої ідеї, ми разом прокладаємо шлях до спільних цілей – довгострокового успіху і процвітання банку.
Тільки європейські стандарти обслуговування
Для досягнення успіху ми використовуємо найвищі європейські стандарти якості обслуговування. Наші співробітники ввічливі, доброзичливі та чуйні. За будь-яких обставин ми виявляємо терпимість і розуміння. Наше завдання – залишити у клієнта тільки позитивне враження від спілкування з банком.
Практика відкритої співпраці
Ми відкриті перед нашими клієнтами. Ми з вдячністю приймаємо від них побажання та пропозиції, цінуємо критику та зауваження. Ми відкриті перед нашою командою. Для неї ми створюємо сприятливі умови і можливості для зростання й розвитку. Із нашими партнерами ми будуємо рівноправні відносини. Ми відкриті до пропозицій співпраці та реалізації спільних проектів.
Завжди правдиві та щирі
Ми чесно говоримо про свої цілі й завдання, про ті результати, яких ми досягли сьогодні, і проекти, які будемо втілювати в життя завтра. Цей підхід створює атмосферу дружби, довіри і взаєморозуміння.
Наша відповідальність – ваша фінансова впевненість
Культура довіри йде поруч із культурою відповідальності. Ми переконані, що відносини з банком повинні бути передбачуваними і прозорими, зобов'язання, дані клієнтам, партнерам і співробітникам, – непорушними, а інформованість – повною та своєчасною. Наші клієнти повинні відчувати підтримку в особі MEGABANK’у. У цьому – джерело їх впевненості та розвитку.
Вони допомагають нам вибудовувати взаємини з клієнтами, партнерами, акціонерами та один з одним.
Клієнтоорієнтованість
Клієнт для нас – завжди на першому місці. Саме від задоволеності і лояльності клієнтів залежить наш успіх. Ми прагнемо ефективної комунікації, тому аналізуємо інтереси і потреби клієнтів, пропонуючи найбільш прості та зручні рішення.
Сильна команда – сильний банк
Ми віримо в силу і єдність нашої команди. Ми цінуємо власний погляд та індивідуальний внесок кожного в роботу колективу. Застосовуючи всі свої знання та навички, втілюючи всі свої ідеї, ми разом прокладаємо шлях до спільних цілей – довгострокового успіху і процвітання банку.
Тільки європейські стандарти обслуговування
Для досягнення успіху ми використовуємо найвищі європейські стандарти якості обслуговування. Наші співробітники ввічливі, доброзичливі та чуйні. За будь-яких обставин ми виявляємо терпимість і розуміння. Наше завдання – залишити у клієнта тільки позитивне враження від спілкування з банком.
Практика відкритої співпраці
Ми відкриті перед нашими клієнтами. Ми з вдячністю приймаємо від них побажання та пропозиції, цінуємо критику та зауваження. Ми відкриті перед нашою командою. Для неї ми створюємо сприятливі умови і можливості для зростання й розвитку. Із нашими партнерами ми будуємо рівноправні відносини. Ми відкриті до пропозицій співпраці та реалізації спільних проектів.
Завжди правдиві та щирі
Ми чесно говоримо про свої цілі й завдання, про ті результати, яких ми досягли сьогодні, і проекти, які будемо втілювати в життя завтра. Цей підхід створює атмосферу дружби, довіри і взаєморозуміння.
Наша відповідальність – ваша фінансова впевненість
Культура довіри йде поруч із культурою відповідальності. Ми переконані, що відносини з банком повинні бути передбачуваними і прозорими, зобов'язання, дані клієнтам, партнерам і співробітникам, – непорушними, а інформованість – повною та своєчасною. Наші клієнти повинні відчувати підтримку в особі MEGABANK’у. У цьому – джерело їх впевненості та розвитку.