Сделать стартовой  |  Добавить в избранное  |  RSS 2.0
Поиск:
О нас  |  Контакты
Сайт редакции газеты ¨Обрії Ізюмщини¨
ЗАПИТУЙТЕ в місцях продажу преси газету «Обрії Ізюмщини» №08 від 22 лютого 2018 року. Читайте: АКЦЕНТИ: чого очікувати від реорганізації пенсійного фонду; ПРЯМИЙ ТЕЛЕФОННИЙ ЗВ’ЯЗОК: «чому дорожчає тепло?» - на це та інші запитання відповість 26 лютого гість «Обріїв Ізюмщини» в. о. директора КП «Ізюмські теплові мережі» В.О.Нестерцов; ТРАДИЦІЇ: як ізюмчани Масляну гуляли; ОФІЦІЙНО: про виконання Ізюмського районного бюджету за 2017 рік; ПАТРІОТ: церква має потужний потенціал, який потрібно використовувати для звільнення полонених (інтерв’ю зі священником Хрестовоздвиженського (Миколаївського) храму м. Ізюма Отцем Олександром); служити або отримати відстрочку; життя поза війною (розповідає учасник АТО Сергій Задніпровський, с. Кам’янка); КОМУНАЛКА: індивідуальним лічильникам – «зелене світло»; відключення від централізованого теплопостачання; чисельність слюсарів відповідає нормативам; КНИГА ПАМ’ЯТІ: журналісти телеканалу ІНТЕР відвідали Ізюм; ДІМ. САД. ГОРОД: баклажани на розсаду сіємо рано; НАШІ ГОСТІ: гімназисти побували в редакції місцевого часопису; МЕДИЦИНА: підсумки медичної ради і плани на майбутнє; А ТАКОЖ: новини освіти, культури і спорту; добра статистика та багато іншої цікавої та корисної інформації про життя Ізюма та регіону. ЗАПИТУЙТЕ свіжий номер газети "Обрії Ізюмщини" в місцях продажу преси!Размести информацию на медиа-ресурсе obrii.com.ua!!! БАННЕР (кликабельно!) со ссылкой на свой сайт или страницу ; БЕГУЩАЯ СТРОКА (новая услуга) – период показа на ресурсе - два рабочих дня; ВИДЕОПОЗДРАВЛЕНИЕ (видеоклип) – один рабочий день. Подробности по телефонам : (05743) 2-13-45.    | 25.02.2018 | 10:02
reklama
Подписка
Подпишись
Навигация

Календарь
«    Февраль 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 

География пользователей
Locations of visitors to this page

Наши друзья
любі друзі

Наш баннер
добавьте себе наш баннер

Наши страницы
мы в facebook мы в Youtube

Логин
Пароль
 
» як відстояти свої права в сервісному центрі


Практика показує, що українці не вміють і, що найсумніше, не хочуть боротися за свої права.

 



 

Тримай злодія!

Оксану обдурили в майстерні по ремонту персональних комп'ютерів. Причому не в якійсь шарашкіної контори або будці на ринку, а в цілком пристойному сервісному центрі.

- При завантаженні ноутбука екран залишався чорним, - розповідає Оксана. - Подзвонила в сервісний центр, пояснила проблему. Мені відповіли, що, швидше за все, несправна ваша відеокарта ноутбука, і запропонували привезти його в ремонт. Через п'ять днів передзвонюю. Мені відповідають: багато роботи, ще не зробили. Дзвоню ще через три дні - той же результат. Нарешті передзвонили з звісткою: мій комп'ютер вони відремонтувати не можуть і запропонували забрати. Так і сказали: його легше викинути і купити новий! І дійсно: тепер вже не включався не тільки екран, але і сам комп'ютер.

Оксана радою не скористалася і викидати ноут не стала, вирішивши віднести його в інший сервісний центр. Там-то їй і повідомили страшну правду: полетіла не тільки відеокарта, але і вінчестер. Більше того: вінчестер, по всій видимості, на ноут коштує "нерідний". Оксана в нестямі від обурення: мало того що не відремонтували річ, так ще й нахабно замінили комплектуючі! Причому тепер вже не зрозуміти - у першій майстерні або в другій. "Навіть подумати не могла, що в наш час через таку дурницю сервісні центри будуть ризикувати репутацією!" - зізнається вона. І хоче дізнатися на майбутнє: чи можна в такій ситуації підстрахуватися?

- В першу чергу недобросовісний майстер може поміняти в комп'ютері оперативну пам'ять і жорсткий диск, - роз'яснює майстер з ремонту комп'ютерів Олександр. - Тому, щоб підстрахуватися, клієнт повинен чітко знати обсяги пам'яті і вінчестера в зданим комп'ютері і їх виробника. Якщо ви забираєте з майстерні непрацюючий ноутбук і майстер запевняє вас, що відремонтувати його неможливо, попросіть прямо при вас відкрити нижню панель і перевірте пам'ять і вінчестер за цими параметрами.

Відформатували...

Наш читач Борис розповів свою "комп'ютерну" історію. Його комп'ютер став дуже повільно працювати і при цьому постійно видавав інформацію, що "на диску мало місця". Самостійно чистити жорсткий диск Борис не зважився і відніс комп'ютер в сервісний центр. Там його запевнили, що проблема вирішується "на раз", і сказали, що приведуть комп в норму протягом одного дня. Однак насправді все виявилося не так просто і не так швидко.

- На наступний день мені подзвонив директор майстерні і почав здалеку: мовляв, ми сподіваємося, що вся важлива інформація з вашого комп'ютера була продубльована і, звичайно ж, збережена у вас на флешці або на іншому комп'ютері, - розповідає Борис. - Виявилося, що, замість того щоб розібратися з диском, хлопці відформатували диск D, і абсолютно всі мої файли були видалені. З одного боку, я, звичайно, сам винен, що не продублював інформацію. Але з іншого - я ніяк не очікував такого повороту подій. Це ж верх непрофесіоналізму! Мало того що вони зовсім нічого корисного не зробили, так ще і "вбили" інформацію, яку я збирав роками. Погодьтеся: таким "ремонтом" без праці може займатися будь!

Навіть незважаючи на часткове визнання власної провини в події, Борис з ситуацією миритися не став і зажадав відновити втрачені файли. Треба сказати, що в майстерні не дуже горіли бажанням виконувати його вимоги, але після того як він пригрозив закидати "умільців" скаргами, все ж взялися за роботу. Справа просувалася з труднощами - велика частина з 5 тисяч документів була відновлена через тиждень. Причому без вихідних назв - всі файли були скинуті в одну папку з числами замість імен. Втім, ця історія закінчилася більш-менш стерпно: частина файлів таки відновили, жорсткий диск замінили на більший за обсягом, грошей за "послуги" не взяли.

Поради

Як вибрати правильну ремонтну майстерню. Добра майстерня -  Service-iPhone

✘ Не звертайтеся в майстерню в центрі міста без попереднього моніторингу цін: ціни там часто вище, ніж в інших районах.

✘ Пошукайте інформацію в Інтернеті, порівняйте ціни (не зайвим буде уточнити їх по телефону), прочитайте відгуки.

✘ Вибирайте центр, де роблять

безкоштовну діагностику.

✘ Не звертайтеся до фірми-одноденки - уточніть, з якого року працює сервіс-центр.

✘ Вибирайте сервіс-центр, який має великий асортимент запчастин для ремонту.

✘ Якою б низькою не була б ціна послуги, вимагайте гарантію на виконаний ремонт.

Корисно знати

Навіть у випадку, коли на товар гарантійний строк не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні претензії, якщо недоліки було виявлено протягом двох років. Таке положення міститься в ст. 7 Закону "Про захист прав споживачів". Юристи говорять, що дана стаття часто використовується адвокатами в суді. Але все ж краще не допускати подібного розвитку подій і вимагати гарантійний талон хоча б при покупці дорогої техніки.

ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК


!ДОБРО ПОСКАРЖИТИСЯ

Куди можна поскаржитися на недобросовісні послуги, надані в майстерні по ремонту побутової техніки та електроніки:

1. За юридичною адресою даного сервісного центру.

2. Державна інспекція з питань захисту прав споживачів (р. Київ, вул. Горького, 174).

3. Територіальні органи. У столиці - 04070, Київ, вул. Терьохіна, 8а (Держспоживінспекція) або 04071, Київ, вулиця Верхній Вал, 42а (Головне управління з питань захисту прав споживачів КМДА).

ВАЖЛИВО!

Взаємовідносини між споживачем і сервісним центром регулюються договором, який передбачений Правилами побутового обслуговування населення, затвердженими постановою Кабміну України №313 від

16.05.1994 р. та Інструкцією по використанню форм документів суворої звітності, що застосовуються для оформлення замовлень та розрахунків із споживачами за побутові послуги, затверджена наказом Укрсоюзсервісу №8 від 29.09.1995 р.

Згідно з цими нормативно-правовими актами замовлення ремонтних послуг сервісного центру оформляється трьома документами: замовлення, квитанцією та копією квитанції, які і є договором на надання послуг з виконання ремонту побутових машин і приладів. Зазначені документи заповнюються під копірку. Другий примірник форми (квитанція) видається замовнику, а перший (замовлення) і третій (копія квитанції) - залишається у виконавця.

При оформленні замовлення виконавець зазначає у формі:

найменування господарюючого суб'єкта, його ідентифікаційний код, адресу, телефон (або проставляє штамп підприємства з цими даними);

  • дату прийому і термін виконання замовлення;
  • дані замовника (прізвище, адреса, телефон);
  • найменування замовлення, його опис, характеристику робіт;
  • вартість замовлення згідно з кошторисом або розрахунок вартості.


Крім того, ці документи вносяться дані про використані комплектуючих виробах, запасних частинах, матеріалах (замовника або виконавця) і їхня вартість. Вартість замовлення підтверджується підписом замовника, а сума отриманих коштів підтверджується підписом представника майстерні.

 

КП Україна



 
| | | Распечатать
 
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

13-10-2016, 11:32 | Вокруг нас | автор: Корреспондент | Просмотров: 116

Другие новости по теме:

  • Як вибрати сервісний центр для ремонту ноутбуків
  • Рекомендації для дуже простих користувачів ПК (для захисту від вірусу Petya ...
  • Перевірте сто разів
  • Новий вірус атакує користувачів Facebook
  • Що робити з несправним телефоном?


  •  


    Расписание автобусов Изюм Расписание поездов Изюм Телефонный справочник Изюм
    ТОП
    Новостей Изюма
    » » Изюмчанин выиграл бронзу на Чемпионате Европы
    » В Ізюмі запрацював атракціон "гірка Савельєва"
    » Депутати пропонують розірвати договір з перевізником
    » В Ізюмі вшанують пам'ять загиблих, що виконували інтер ...
    » Ізюмські старшокласники вшановують пам'яті Героїв Крут
    » В Ізюмі пройде турнір, присвячений "Небесної Сотні"
    » Сьогодні - Стрітення Господнє
    » Одну з українських областей пропонують переіменувати
    » Фотоконкурс "Дай лапу, друг"
    » Професія твоєї мрії

    Последние
    комментарии
    » Написал: Александр
    В новости : Харьковскую и Донецк...
    Написал: Александр
    В новости : Прямий зв'язок в ре...
    Написал: Читатель
    В новости : В Ізюмі пройшов міт...
    Написал: forestiero
    В новости : Внимание новый "лох...
    Написал: Ізюмчанин
    В новости : В Ізюмі пройшов міт...


    Опрос

    - Положительно — в таком случае нападение на нашу страну будет расцениваться как нападение на всех участников Альянса
    - Считаю, что вступление в НАТО даст серьёзный приток иностранных инвестиций
    - С одобрением — это ускорит процесс вступления Украины в Евросоюз
    - Я — против: наших сыновей будут отправлять воевать в «горячие точки» мира
    - Не поддерживаю — в Украине увеличатся военные расходы
    - Не одобряю — на территории нашей страны появятся иностранные военные базы и даже ядерное оружие
    - Не думал об этом



    Архив новостей
    Февраль 2018 (82)
    Январь 2018 (125)
    Декабрь 2017 (106)
    Ноябрь 2017 (116)
    Октябрь 2017 (113)
    Сентябрь 2017 (92)

    Погода


    Главная страница  |  Регистрация  |  Вход в почту  |  Статистика  |  Обратная связь
    Проект © obrii.com.ua 2009. При любом использовании материалов сайта, гиперссылка на ресурс обязательна. Создание и поддержка сайта.
     МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов