Правильна реклама – запорука успіху!
Виробники найвідоміших автомобільних брендів і автодилери займають одні з перших позицій у топ найбагатших рекламодавців. Вони виділяють колосальні бюджети на просування новинок авторинку та бренду в цілому. Рекламні агентства, які у свою чергу освоюють ці бюджети, вже давно не обмежуються банальним Outdoor (зовнішня реклама) або спецпроектами в мережі Інтернет, кріейтори постійно генерують нові зразки цікавою, креативної, а головне «правильною» для нашого часу реклами.
Виробники найвідоміших автомобільних брендів і автодилери займають одні з перших позицій у топ найбагатших рекламодавців. Вони виділяють колосальні бюджети на просування новинок авторинку та бренду в цілому. Рекламні агентства, які у свою чергу освоюють ці бюджети, вже давно не обмежуються банальним Outdoor (зовнішня реклама) або спецпроектами в мережі Інтернет, кріейтори постійно генерують нові зразки цікавою, креативної, а головне «правильною» для нашого часу реклами. Відмінні послуги реклами - http://www.raiderpro.com/
Пропонуємо Вашій увазі приклади самої незвичайної реклами автомобілів:
1) Реклама Toyota Prius на «натуральних щитах»
Замість тривіальних білбордів, перетяжок та інших поширених носіїв реклами, які заполонили все можливе простір і порядком набридли аудиторії, в якості рекламної поверхні креативщики вирішили використовувати природні матеріали: пісок, каміння, траву і т. д. З них створювалося щось на зразок щитів, на які наносилася інформація. На величезних тюках трави світлої соломою викладалися написи, у «вежах» з піску прорізали слогани.... По закінченню часу ці «щити» руйнувалися природними силами природи: траву розносив вітер, пісок дощ розмивав... За задумом рекламників це символізувало основну ідею кампанії «народжена природою, повертається до витоків».
Такий рекламний хід був добре сприйнятий людьми, а головне - його запам\'ятали. На просторах інтернату досі гуляє безліч фото з цими «натуральними білбордами».
2) Зникає реклама Audi A7 h-tron
Рекламщики задалися простим питанням: \"Як рекламувати абсолютно екологічний автомобіль, у якого замість вихлопів вода?\". Потрібен був рекламний носій, який акцентує увагу на конкурентній перевазі. Замість стандартного для зовнішньої реклами банера був використаний «завісу» з водяної пари, на який проектувалося зображення нової моделі. Незважаючи на те, що основним місцем проведення акції були вулиці міста, ролик на Yotube отримав величезну кількість переглядів.
3) Мовець реклама Міпі
Попередньо водіям Mini запропонували заповнити анкети з інформацією про деяких особистих даних, а також особливих інтересах. Наприклад, в анкетах зазначали \"Я люблю пиво\", \"Мені потрібно працювати після роботи\" і \"Я люблю свого хлопця\". Потім водії отримали чіп з радіо маячком, а далі в гру вступила магія технологій. Коли машина проїжджала повз щита із зображенням Mini, на спеціальному світлодіодному екрані з\'являлося персоналізоване повідомлення для водія. Рекламна кампанія отримала широкий відгук у пресі і в професійному співтоваристві.
4) Незнайомка в Mazda
Реклама з культурним кодом - вищий пілотаж рекламного мистецтва. До таких зразків відноситься і принт для компанії Mazda, переосмысливающий знамениту картину Івана Крамського \"Невідома\", яку часто помилково називають \"Незнайомкою\". Як відомо, на полотні зображена молода жінка одягнена за останньою модою 1880-х років, сидить у відкритому екіпажі, а на рекламному постері сфотографували дівчину, в подібному вбранні, але сидить за кермом Mazda.
5) Реклама «з димком» для Ford
З метою впливу на уми споживачів рекламщики навчилися використовувати не тільки прості красиві зображення, а й справжні видовища, адже вони набагато більш запам\'ятовуються, а значить і ефективніше. Це зрозуміли в агентстві Team Detroit: на створеній ними рекламі автомобілів Форд з-під коліс намальованою машини кожні п\'ять хвилин вилітав великий клуб диму, імітуючи фірмове стритрейсерское гальмування. Механізм дымопускания елементарний, а увагу привертав дуже здорово.
6) Porshe на мільйон імен
Ця реклама автомобілів Porshe є яскравим прикладом цікавого і оригінального ходу піарників фірми. Працюючи з аудиторією в соціальній мережі Facebook, компанія оголосила, що імена першого мільйона користувачів, зафрендивших офіційну сторінку Porsche, будуть увічнені на спеціальній машині. Так і сталося, мільйон «друзів» набрався за лічені тижні. Рекламний автомобіль, кузов якого був повністю списаний іменами, відправився в Музей Porsche у Штутгарті.
Крім оригінальних і креативних рекламних ходів історії відомі приклади воістину великої реклами, яку пам\'ятають навіть через десятиліття.
1) Французький шарм
Французький автомобільний бренд Citroen завжди вирізнявся креативністю. І рекламна кампанія, яка точилася з 1925 по 1934 роки, ще одне тому підтвердження. За замовленням компанії на Ейфелевій вежі було встановлено 250 тисяч лампочок, завдяки яким весь нічний Париж міг бачити світиться напис Citroen на головній пам\'ятки.
Це була найбільша рекламна майданчик у світі, якою скористався не тільки Citroen. Ходить легенда, що світло від сяйва вежі був таким яскравим, що його використовував як маяк льотчик Чарльз Ліндберг під час трансатлантичних перельотів.
2) Ван Дамм, просто Ван Дамм
Реклама «з Ван Даммом» вже увійшла в історію. Ще ні один рекламний ролик не користувався таким попитом у користувачів YouTube, його перегляди вимірюються мільйонами. На створення відеоролика, в якому Ван Дамм виконує свій фірмовий поперечний шпагат на двох рухомих вантажівки Volvo, було витрачено близько 30 мільйонів крон (приблизно 4,7 мільйонів доларів). Але мабуть він того вартий, адже Ви напевно бачили його.
3) «Розплата за лідерство»
У 1914 році в США почалася активна і жорстка кампанія з дискредитації нового розкішного Cadillac з 8-циліндровим двигуном. Конкуренти намагалися переконати покупців, що новий Cadillac не надто надійний і комфортний, але при цьому дуже дорогий. Природно, всі очікували від General Motors досить стандартної відповіді шляхом розміщення красивих фотографій у виданнях і спроб переконати покупців у якості своєї продукції. Але GM пішла на величезний ризик.
Довгий час вони взагалі ніяк не реагували на антирекламу суперників, а 2 січня 1915 року в газеті Saturday Evening Post було опубліковано оголошення. У ньому не було згадки моделі, не було жодної фотографії та закликів купувати автомобілі. Мало того, оголошення було опубліковано лише один раз, але воно зуміло зробити ефект вибуху бомби. Після публікації продажу Cadillac різко зросли, а оголошення увійшло в історію під назвою «Розплата за лідерство». Ось повний текст публікації, оцініть хід!
«В кожній сфері людської діяльності той, хто йде попереду, постійно знаходиться в сліпучому світлі суспільної уваги. Лідирує людина або виріб, за ним завжди йдуть ревнощі і заздрість. На лідера нападають, тому що він лідер, і спроби зрівнятися з ним тільки підтверджують його провідну роль. Не в змозі наздогнати його або перевершити, суперник вдається до засудження і нападок... В цьому немає нічого нового. Це старе, як світ, як людські пристрасті... Ці спроби марні. Якщо лідер дійсно лідирує — він залишається лідером. Нападають і на великого поета, і на великого художника, і на вправного майстра, але кожен з них залишається увінчаним лаврами у віках. Ось чому те, що добре або зовсім, говорить сама за себе, як би голосно лунали крики протесту. Той, що заслуговує на життя, — живе».
Реклама-двигун, а судячи з наведених прикладів ще й мистецтво!