До уваги клієнтів служби зайнятості!
На період встановлення карантину для реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю спрощено процедуру подання документів до центру зайнятості.
Відтепер вам потрібно заповнити лише дві заяви – про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю!
Бланки ви можете завантажити тут: https://kha.dcz.gov.ua/novyna/onovleni-zrazky-zayav-pro-nadannyaponovlennya-statusu-bezrobitnogo-ta
Як і раніше, заяви можна подати в два способи:
-на електронну пошту Ізюмського міськрайонного центру зайнятості: 2033.trud@khcz.gov.ua;
- через скриньку для кореспонденції безпосередньо в центрі зайнятості.
Зверніть увагу!!! Для підтвердження достовірності поданих даних та відомостей протягом 10 днів після завершення карантину до центру зайнятості необхідно буде подати оригінали ваших документів:
паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
трудову книжку (копії всіх сторінок) або цивільно-правовий договір чи інший документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості;
документ про освіту;
військово-обліковий документ для осіб, які звільнилися із строкової військової служби.
Ізюмський міськрайонний центр зайнятості.